اپل کارت 6% پاداش نقدی روزانه را در محصولات اپل برای کاربران جدید ارائه می دهد

اپل اضافه می‌کند که خریدهای اپل کارت زیر واجد شرایط دریافت 6٪ برگشتی نیستند، اما همچنان 3٪ بازپرداخت می‌کنند: تامین مالی ماهانه از طریق اقساط ماهانه Apple Card، Apple iPhone Payments، برنامه‌های ارتقای آیفون و برنامه‌های تامین مالی شرکت مخابراتی بی‌سیم، Apple Media Services، و پرداخت ماهانه AppleCare+.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی این اولین بار نیست که اپل 6 درصد نقدینگی روزانه را به کاربران اپل کارت ارائه می دهد. در طول فصل تعطیلات 2019، اپل 6 درصد نقدی روزانه را برای خریدهای اپل ارائه کرد، اما در طول فصل تعطیلات 2020 این تبلیغات را تکرار نکرد.

می توانید درخواست دهید اپل کارت در وب سایت اپل. این شرکت ادعا می‌کند که می‌توانید “ببینید که در عرض یک دقیقه بدون تأثیر بر امتیاز اعتباری خود تأیید می‌شوید یا خیر.”

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این شرکت می‌گوید کاربران جدید اپل کارت می‌توانند با پرداخت کامل با اپل کارت جدید تا 31 مارس 6 درصد در محصولات اپل صرفه‌جویی کنند. این تبلیغات فقط برای کاربران Apple Card که بین 1 مارس 2021 تا 31 مارس حساب باز می کنند باز است. ، 2021. شرایط و ضوابط بیشتر:

اپل تبلیغاتی را برای کاربران جدید اپل کارت در ماه مارس اجرا می کند. این شرکت می‌گوید دارندگان کارت جدید می‌توانند 6 درصد وجه نقد روزانه با خرید از اپل دریافت کنند، یعنی دو برابر 3 درصد نقدی روزانه که به طور سنتی به کاربران اپل کارت ارائه می‌شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


مشروط به تایید اعتبار. فقط برای خریدهای واجد شرایط در ایالات متحده برای مشتریان جدید Apple Card که بین 01/03/2021 و 03/31/2021 حساب باز کرده و از آن استفاده می کنند در Apple Stores، apple.com، برنامه Apple Store یا با تماس با شماره 1- معتبر است. 800-MA-POMME. حساب های افتتاح شده قبل از 03/01/2021 یا بعد از 03/31/2021 واجد شرایط نیستند. 6٪ کل مبلغ روزانه نقدی است که می توان برای خریدهای واجد شرایط اپل با Apple Card به دست آورد.

Apple Card Daily Cash در پایان هر روز صادر می شود و مستقیماً از طریق کارت Apple Cash شما در برنامه Wallet در آیفون شما ظاهر می شود. سپس می توانید آن پول را به بانک خود منتقل کنید، آن را در موجودی Apple Card خود اعمال کنید، یا از آن برای تامین مالی تراکنش های Apple Cash با دوستان و خانواده استفاده کنید.