اپل آیفون 14 Apple iPhone 14 گجت نیوز

به‌لطف همین تغییر، مدل‌های پرو حالا ظاهری مدرن‌تر و زیباتر از دیگر آیفون‌ها دارند. به‌غیر از حذف ناچ در مدل‌های پرو، تمام گوشی‌های سری 14 از همان طراحی تخت که با آیفون 12 معرفی شد بهره می‌برند و در بخش پشتی و چینش دوربین‌ها نیز تغییری نسبت به سال‌های قبل نداشتند. بسیاری از افراد انتظار دارند 9to5mac آیفون 14 با قیمت نسل قبلی خود یعنی آيفون 13 مطابقت داشته باشد. همچنین باتوجه به قیمت 999 دلاری آيفون 13 پرو، انتظار می‌رود مدل 14 پرو نیز با همین قیمت عرضه شود. باتوجه به اینکه شایعاتی مبنی بر عدم تولید و عرضه سری مینی آيفون 14 به گوش می‌رسد، قیمت مدل 14 پرو مکس به 1099 دلار خواهد رسید.

در حالت فیلمبرداری اما خبری از فیلمبرداری 8K نیست و اپل به بهبود فیلمبرداری در حالت 4K بسنده کرده است. صفحه نمایش آیفون 14 پرو در حالت عادی می‌تواند نرخ روشنایی بالغ بر 1000 نیت را ارائه دهد، اما امکان افزایش آن تا حد 2000 نیت نیز وجود دارد. چنین ویژگی اجازه می‌دهد در محیطی بسیار روشن نیز بتوانید اطلاعات در حال نمایش را مشاهده کنید. درواقع کوپرتینویی‌ها به الگوی طراحی فوق العاده‌ای رسیده‌اند که در هر نسل تنها به سراغ بهبود این طراحی می‌روند. آیفون 14 پرو مکس هنوز به بازار نیامده، اما عده‌ای توانسته‌اند زودتر به این گوشی دسترسی پیدا کنند و ویدیوهایی را از آن منتشر کنند.

  • برای اطلاعات بیشتر می توانید راهنمای خرید ایفون 14 پرو مکس را در بلاگ ای تی سیتی مطالعه کنید.
  • محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید.
  • برای شارژ باتری گفته شده که تنها اتصال آن به مدت 30 دقیقه به شارژ می‌تواند میزان باتری را از صفر به پنجاه درصد برساند.
  • فرم فاکتور 6.1 اینچی و طراحی سمت صاف و سیستم دوربین دوگانه در پشت نیز ثابت مانده است.
  • در بخش فضای ذخیره‌سازی، انتظار داریم اپل به تغییرات خود برای آیفون 13 ادامه دهد که از 128 گیگابایت شروع می‌شود و برای مدل‌های Pro تا 1 ترابایت نیز می‌رسد.

اما گفته می‌شود که در آیفون 14 ناچ از بین می‌رود و اپل تصمیم گرفته همانند بسیاری از تلفن‌های هوشمند اندرویدی، به‌جای دوربین جلو از سوراخ‌های پانچ شده استفاده کند. بدین ترتیب، سال بسیار خوبی برای اپل خواهد بود و آیفون ۱۴ می‌تواند تغییرات به مراتب انقلابی را نسبت به آیفون ۱۳ به‌همراه داشته باشد. ظاهرا این سنسورها می‌توانند ویدیوی 8K ضبط کرده و این مهم‌ترین قابلیتی است که قرار است به این سری اضافه شود.

ویدیوی دوم توسط کاربر دیگری در توییتر به نام DuanRui به اشتراک گذاشته شده و دوباره یک آیفون 14 پرو مکس به رنگ بنفش را به نمایش می‌گذارد. رنگ بعدی مشکی فضایی نام دارد که جایگزین نسخه گرافیتی در نسل قبلی شده است. در این ویدیو همچنین می‌توانیم نگاه دیگری به ویژگی «جزیره پویا» یا Dynamic Island داشته باشیم که جایگزین ناچ شده است. به نظر می‌رسد اپل قصد دارد درگاه لایتنینگ را رها کرده و به جای آن به سراغ اتصال USB-C برود. شایعاتی که به نظر جدی است و از سری بعدی آيفون بدون پورت لایتنینگ عرضه می‌شود.

مقایسه عملکرد گیمینگ فناوری XeSS در کارت های گرافیک انویدیا، AMD و اینتل

اپل نسل جدید گوشی‌های آیفون را معرفی کرد تا تب و تاب جدیدی در دل طرفداران این گوشی لوکس به وجود آورد. در این بین گوشی‌های آیفون 14 و 14 پلاس قادر خواهند بود با قیمتی ارزان‌تر نسبت به مدل‌های پرو، بخش بزرگ‌تری از بازار را در اختیار بگیرند. این سه دوربین میتوانم فیلمبرداری با کیفیت فورکی و 1080 پیکسل و 10 بیتی و HDR و Dolby vision و حالت سینمایی و حالت ضبط صدای استریو با سرعت‌های مختلف را انجام دهند. عده ای سری جدید را شبیه به آیفون ۱۳ دانسته و منتقدند ارزش خرید فراوانی ندارد.

آیفون ۱۴ پرو اپل – ۱۲۸ گیگ