اکنون می توانید از سیری بخواهید موسیقی Spotify را در iOS 13 پخش کند، Spotify برنامه Apple TV را راه اندازی می کند

[ad_1]

Spotify امروز خود را منتشر کرد آپدیت iOS 13، که به کاربران اجازه می دهد از سیری بخواهند آلبوم ها و لیست های پخش را با استفاده از صدای آنها پخش کند. این موضوع اسپاتیفای را با سایر برنامه های موسیقی همتراز می کند. ادغام SiriKit برای برنامه های صوتی تا زمان iOS 13 در انحصار Apple Music بود.

برای استفاده از Spotify با سیری، به‌روزرسانی را نصب کنید، سپس بخواهید یک آلبوم یا آهنگ “با Spotify” پخش شود. این به روز رسانی همچنین امکان کنترل هندزفری از طریق CarPlay را فراهم می کند. Spotify همچنین امروز یک برنامه tvOS را برای Apple TV راه اندازی می کند.

یادداشت‌های انتشار به‌روزرسانی Spotify اشاره می‌کنند که ادغام سیری با iPhone، iPad، CarPlay، AirPods و HomePod از طریق AirPlay سازگار است. در آزمایش‌های ما، HomePod درخواست‌های آهنگ Spotify را تشخیص نداد. ممکن است منتظر به‌روزرسانی نرم‌افزاری iOS 13.2 برای HomePod باشد. (به روز رسانی: آپدیت 13.2 برای هوم پاد منتشر شده است و اسپاتیفای همچنان ناسازگار است.)

با SiriKit برای برنامه‌های صوتی، Spotify اکنون می‌تواند مانند Apple Music در هنگام فرمان‌های Siri در iOS رفتار کند. می‌توانید از سیری چیزهایی مانند «بازی» بپرسید (نام آلبوم) در Spotify، «آخرین آهنگ را پخش کنید (نام هنرمند) با استفاده از Spotify یا حتی Spotify (نام لیست پخش) لیست پخش’. نکته مهم این است که باید تشخیص دهید که دستور برای Spotify است. بدون نام برنامه در درخواست، سیری به طور پیش فرض روی Apple Music (حتی اگر برنامه Apple Music حذف نصب شده باشد).

این به‌روزرسانی از حالت جدید کم داده در iOS 13 نیز پشتیبانی می‌کند. حالت کم داده به خودی خود کاری انجام نمی‌دهد، این نشانه‌ای برای برنامه‌ها برای رفتار متفاوت و استفاده از داده‌های کمتر است… مطمئناً، به پشتیبانی برنامه نیاز دارد. برای Spotify، هنگامی که تشخیص دهد دستگاه در حالت Low Data است، به طور خودکار حالت پخش موسیقی Data Saver خود را فعال می کند.

Spotify همچنین امروز یک برنامه Apple TV را برای Apple TV HD و Apple TV 4K راه اندازی می کند. هم اکنون می توانید آن را از فروشگاه برنامه tvOS دانلود کنید. ببینید با این اسکرین شات ها چگونه به نظر می رسد (از طریق iCulture):

به نظر می رسد برنامه Apple TV همچنان در سراسر جهان در حال گسترش است، بنابراین اگر در حال حاضر نتوانستید آن را پیدا کنید، بعداً در فروشگاه tvOS App Store جستجو کنید.

به روز رسانی امروز باید خبر خوبی برای کاربران Spotify باشد. اضافه شدن پشتیبانی از سیری و اپل تی وی دو ویژگی بزرگ را در نمودار مقایسه ویژگی های Spotify-Apple Music نشان می دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی