اپل اکنون گیم پد مایکروسافت ایکس باکس را می فروشد

یک کنترلر بازی اختصاصی واقعاً می تواند تجربه عناوین سبک کنسول / رایانه شخصی را بهبود بخشد و اپل تمرکز بازی خود را با Apple Arcade جدی می گیرد همانطور که به تازگی لیست شده است. کنترلر بی سیم Xbox در فروشگاه آنلاین خود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

فروش قاب آیفون 11 اپل در آمازون


راحتی و احساس بهبود یافته کنترلر بی‌سیم جدید Xbox را با طراحی شیک و شیک و دستگیره بافتی تجربه کنید. اتصال بلوتوث آن به شما امکان می دهد بازی های مورد علاقه خود را در آیفون، آی پد و اپل تی وی اجرا کنید. این کنترلر همچنین تا دو برابر برد بی سیم و راحتی جک هدست 3.5 میلی متری استریو را برای اتصال هر هدست سازگار ارائه می دهد.

اپل کنترلر Xbox را با قیمت 60 دلار برای فروش دارد. در حال حاضر، PS4 DualShock کنترلر بی سیم در فروشگاه اپل ظاهر نمی شود. قابل ذکر است، توسعه دهندگان بازی باید پشتیبانی از بازی های خود را داشته باشند، بنابراین نمی توان همه عناوین را با یک کنترلر بی سیم بازی کرد.

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی خرید دسته ایکس باکس از اپل قیمتی با همین قیمت دارد 20 دلار کمتر در آمازون در زمان نوشتن اما این حرکت سیگنالی است مبنی بر اینکه اپل متعهد است که Apple Arcade خود را به یک سرویس جدید موفق تبدیل کند. و زمانی که اپل (احتمالاً) شروع به عرضه کنترلرهای Xbox و احتمالاً PS4 در قفسه‌های فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود می‌کند، مطمئناً به افزایش آگاهی مشتری کمک می‌کند و می‌تواند خریدهای فوری را به خصوص با نزدیک شدن به تعطیلات تحریک کند.

درباره Apple Arcade بیشتر بدانید:

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با ارائه آخرین به‌روزرسانی‌های سیستم عامل، Apple Arcade اکنون در iPhone، iPad، iPod touch، Apple TV و Mac در دسترس است و یک ویژگی جدید برای سخت‌افزار این شرکت پشتیبانی از کنترل‌کننده‌های بی‌سیم است. رشته Xbox و PS4. اپل اکنون کنترلر بی سیم Xbox را در فروشگاه آنلاین خود با در دسترس بودن در فروشگاه از 11 اکتبر به فروش می رساند.

iOS 13، iPadOS 13، tvOS 13، و macOS Catalina به کاربران امکان استفاده از ایکس باکس بی سیم یا PS4 DualShock کنترلر بی سیم برای یک تجربه بازی پیشرفته. کاربران اپل مدت‌هاست که می‌توانند از کنترل‌کننده‌های بازی شخص ثالث مانند کنترلرهای بازی استفاده کنند سری فولادی و بیشتر، اما پاییز امسال برای اولین بار است که می توان از کنترلرهای دو تا از محبوب ترین کنسول ها استفاده کرد.

در حال گذراندن MacRumors