حتی با تاکید بر امنیت، کارت فیزیکی اپل همچنان قابل شبیه سازی است

یکی دیگر از جزئیات نگران کننده این بود که محل خرید کلاهبرداری به عنوان نزدیک دیوید برچسب گذاری شده بود، اما ضربه زدن روی نقشه نشان داد که صدها مایل دورتر اتفاق افتاده است.

محتمل ترین پاسخ به نحوه استفاده یک دزد در ایالت دیگر از کارت این است که اپل کارت تیتانیوم احتمالاً دستگاه ها را از بین می برد و مانند هر کارت اعتباری یا بدهی دیگر خود را شبیه سازی می کند. سارقان اغلب پمپ بنزین ها و سایر کارتخوان های کارت اعتباری را که به راحتی در دسترس هستند هدف قرار می دهند تا دستگاه های اسکیمینگ را نصب کنند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در اخبار مرتبط، الف MacRumors خواننده اخیراً متوجه شده است که اپل به کاربران اپل کارت مزایای امداد رسانی در بلایای طبیعی مانند یک دوره دو ماهه بدون بهرهپرش از اولین پرداخت و موارد دیگر.

درباره اپل کارت بیشتر بدانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

فروش قاب آیفون 11 اپل در آمازون


اپل کارت با تعدادی امتیاز فروش منحصر به فرد، مانند فرآیند درخواست و تایید فوق العاده سریع، بدون کارمزد، نقدینگی روزانه، و تمرکز قوی بر امنیت و حریم خصوصی عرضه شد. اما با وجود اینکه کارت فیزیکی تیتانیوم حاوی هیچ شماره یا اطلاعات دیگری غیر از نام کاربر نیست، به نظر می رسد که همچنان مانند هر کارت اعتباری یا بدهی دیگری در معرض شبیه سازی کارت اعتباری است.

فقدان اعداد در کارت فیزیکی عالی است و احتمالاً امن ترین کارت اعتباری موجود است، اما متأسفانه تا زمانی که دارای یک نوار مغناطیسی باشد، احتمالاً در برابر حملاتی مانند skimming آسیب پذیر خواهد بود.

ممنون دیوید!

در اینجا نحوه ارتقای امنیت کارت اعتباری اپل توسط اپل آمده است:

دیوید از نماینده اپل خواست تا جزئیات بیشتری در مورد چگونگی این اتفاق بیاورد، اما آنها پاسخی دریافت نکردند جز اینکه گفتند این وضعیت “بسیار نادر” است.کلاهبرداری امنیتی خرید شبیه سازی کارت اپل

اگر در حال خواندن این مقاله هستید، احتمالاً قبلاً این کار را انجام می‌دهید، اما یادآوری خوبی است که در صورت امکان از Apple Pay استفاده کنید، زیرا امکان دزدها را از بین می‌برد و کارت اعتباری یا نقدی شما را شبیه‌سازی می‌کند.

اپل کارت به گونه ای طراحی شده است که اطمینان حاصل شود که فقط شما می توانید از آن استفاده کنید. تمام فناوری‌های امنیتی پیشرفته Apple Pay – Face ID، Touch ID، کدهای تراکنش منحصربه‌فرد – داخلی هستند. و کارت فیزیکی شماره ندارد. نه در جلو. نه در پشت که سطح جدیدی از امنیت را به شما می دهد.

در حالی که نماینده اپل اشاره کرد که چگونه فقدان اعداد به امنیت و جلوگیری از خریدهای تقلبی کمک می کند، اپل کارت فیزیکی هنوز دارای یک نوار مغناطیسی و یک تراشه است.

9to5Mac ریدر، دیوید، تجربه اخیری را به اشتراک گذاشت که در آن تراکنش متقلبانه ای با اپل کارت خود داشت. دیوید پس از بررسی و تایید یک هشدار خرید تقلبی در آیفون خود، با پشتیبانی اپل صحبت کرد که گفت کارتش برای خرید تقلبی در چندین ایالت از او وجود داشته است و او کارت خود را گم نکرده است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی