اینها دوربین های ویدیویی ایمن HomeKit مورد علاقه من در سال 2024 هستند

دوربین Eve Outdoor گران قیمت است، اما اگر از طراحی سیمی آن ناراحت نیستید، ارزشش را دارد. شما می توانید آن را با قیمت کمتر از 250 دلار در آمازون پیدا کنید.

گزینه های بیشتر

نتیجه گرفتن

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

یکی از ویژگی های HomeKit مورد علاقه من HomeKit Secure Video است که به من امکان می دهد ضبط های دوربین امنیتی را مستقیماً در برنامه Home مشاهده و مدیریت کنم. تعدادی دوربین مختلف در بازار وجود دارد که از این ویژگی پشتیبانی می کنند، و در اینجا دوربین های مورد علاقه من به عنوان کسی که تست کرده ام وجود دارد. زیاد لوازم جانبی HomeKit در طول سال ها.

HomeKit Secure Video چیست؟

این ویژگی های برتر هزینه بیشتری دارند. Logitech Circle View در آمازون برای شما 139.99 دلار هزینه دارد. با این حال، تطبیق پذیری ضد آب و هوا برای استفاده در فضای باز یک مزیت بزرگ است.

دوربین فضای باز حوا

دو نکته دیگر را باید در نظر داشت. ابتدا برای استفاده از HomeKit Secure Video به اشتراک iCloud+ نیاز دارید. البته، این مزیت های دیگر iCloud+ مانند فضای ذخیره سازی بیشتر در iCloud، iCloud Private Relay و Hide My Email را نیز به شما می دهد.

  • 0.99 دلار در ماه: 1 دوربین
  • 2.99 دلار در ماه: 5 دوربین
  • 9.99 دلار در ماه: دوربین های نامحدود

اینها دوربین‌های ویدیویی امن HomeKit هستند که من استفاده کرده‌ام و می‌توانم آنها را تضمین کنم. و شما؟ از کدام دوربین فیلمبرداری HomeKit Secure استفاده می کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید. همانطور که دوربین های دیگر را امتحان می کنم، مطمئناً این لیست را به روز نگه خواهم داشت.

یکی از دیگر دوربین های ویدیویی HomeKit Secure من از لاجیتک است. Logitech Circle View به لطف طراحی مقاوم در برابر آب و هوا می تواند به عنوان یک دوربین داخلی یا خارجی عمل کند. با این حال، باید آن را در دسترس پریز برق قرار دهید، زیرا یک دوربین سیمی است. من دو تا از این دوربین ها را دارم و از نظر قابلیت اطمینان آنها را ثابت کرده ام.

با این حال، یکی از بزرگترین ایرادات HomeKit Secure Video این است که به طور مداوم ویدیو ضبط نمی کند. در عوض، فقط “رویدادهای” خاص را ثبت می کند، مانند زمانی که حرکت تشخیص داده می شود. این در اکثر مواقع عالی است، اما به این معنی است که اگر مشکلی وجود داشته باشد و HomeKit نتواند یک رویداد را شناسایی کند، شما هیچ چاره ای ندارید.

از ویژگی های این گوشی می توان به وضوح 1080p از طریق HomeKit، صدای دو طرفه و پایه قابل تنظیم (اما پلاستیکی) اشاره کرد. برای جزئیات بیشتر بررسی کامل من در مورد دوربین داخلی Eufy Indoor C120 را بخوانید. علاوه بر این، می توان از آن به طور انحصاری از طریق HomeKit Secure Video استفاده کرد و نگرانی های امنیتی مرتبط با Eufy و Anker را از بین برد.

بهترین از همه، دوربین داخلی Eufy C120 ارزان ترین گزینه در این لیست است. قیمت یک دوربین تکی در آمازون کمتر از 45 دلار است، در حالی که می توانید یک بسته دوتایی را با کمتر از 80 دلار تهیه کنید.

نمای دایره ای لاجیتک

دوربین هوشمند Ecobee را می توان با قیمت 99.99 دلار در آمازون پیدا کرد.

Eufy C120

اولین حمله من به HomeKit Secure Video با دوربین Eufy Indoor C120 بود. هیچ زنگ و سوتی با این یکی پیدا نمی کنید، اما می توانم بگویم که از نظر عملکرد و قابلیت اطمینان بسیار محکم است. هرگز پیش نیامده است که برای بررسی پخش زنده یا تماشای ضبط‌ها به برنامه Home مراجعه کنم و پیام خطایی دریافت کنم.

HomeKit Secure Video پلت فرم اپل برای ضبط و مدیریت فیلم دوربین های امنیتی است. همه چیز مستقیماً از طریق برنامه Home مدیریت می شود، جایی که می توانید تنظیمات را مدیریت کنید، سابقه ضبط را مشاهده کنید و فیدهای زنده را از دوربین های خود مشاهده کنید.

نکته ای که باید در نظر داشت این است که دوربین Eve Outdoor بی سیم نیست. برای این کار هم یک سیم خنثی و هم اتصال به سیم زمین لازم است.

علاوه بر این، هنگام استفاده از دوربین از طریق HomeKit Secure Video، نیازی نیست به برنامه یا سرویس ابری سازنده دوربین متکی باشید. این بدان معناست که لازم نیست نگران اقدامات امنیتی سازنده دوربین باشید. فقط مطمئن شوید که غیر فعال کنید کل ضبط در کاربرد این سازنده

Ecobee برخی از بهترین ترموستات‌های هوشمند موجود در بازار را می‌سازد و در سال 2021 با SmartCamera وارد بازار دوربین‌های امنیتی شده است. در زمان راه اندازی، توصیه دوربین هوشمند Ecobee به دلیل قیمت بالا و عدم وجود HomeKit Secure Video کمی سخت بود.

در نهایت، برای استفاده از HomeKit Secure Video به یک “Home Hub” نیز نیاز دارید. HomePod، HomePod mini و Apple TV همگی می توانند به عنوان یک هاب خانگی عمل کنند.

بهترین دوربین های فیلمبرداری ایمن HomeKit

دوربین هوشمند اکوبی

در مقایسه با دوربین Eufy فوق الذکر، نمای دایره ای لاجیتک چند ویژگی قابل توجه مانند دید در شب بهبود یافته، طراحی برتر و دوربین 180 درجه با زاویه باز را باز می کند.

یکی از بهترین و پر ویژگی‌ترین دوربین‌های فضای باز با HomeKit Secure Video متعلق به Eve است. دوربین Eve Outdoor دارای طراحی همه کاره و بادوام با وضوح 1080p، ارتباط دو طرفه و دید در شب است. مهمتر از همه، یک نورافکن داخلی نیز دارد که می تواند به طور خودکار بر اساس تشخیص حرکت فعال شود.

با این حال، در سال‌های پس از آن، دوربین هوشمند Ecobee بسیار جذاب‌تر شده است. اکنون قیمت رقابتی آن 99 دلار است و از HomeKit Secure Video پشتیبانی می کند. به‌علاوه، اگر لوازم جانبی دیگر Ecobee دارید، می‌توانید به راحتی یک سیستم کل خانه را کنار هم قرار دهید. این دوربین دارای یک دوربین 1080p، صدای دو طرفه، طراحی برتر و بسیاری موارد دیگر است.

استفاده از HomeKit Secure Video مزایای متعددی دارد. برای مثال، همه چیز کاملاً رمزگذاری شده است. همچنین خوب است که بتوانید تمام دوربین ها و ضبط های خود را در برنامه Home و همچنین کنترل های دیگر لوازم جانبی خانه هوشمند مشاهده کنید.