این آداپتور بی‌سیم CarPlay برای آیفون واقعاً کار می‌کند

تنظیم آداپتور دشوارتر از جفت شدن با Wireless CarPlay نیست. آداپتور را به پورت USB خودروی خود که CarPlay سیمی را تغذیه می کند وصل کنید، سپس آیفون خود را از طریق بلوتوث از برنامه تنظیمات با آداپتور جفت کنید.

کامل! خوب تقریبا از تجربه رانندگی با CarPlay استاندارد و بی‌سیم، می‌دانم که هنگام استفاده از کنترل‌های فرمان برای رد شدن از مسیر، انتظار تأخیر دارم.

آیا آداپتورهای بی سیم CarPlay واقعاً کار می کنند؟ هوندا سیویک من با اپل کارپلی سیمی عرضه شد. من واقعاً Wireless CarPlay را در سیویک می‌خواستم، اما جایگزین کردن سیستم سرگرمی آن غیرعاقلانه به نظر می‌رسید. با این حال، راه حلی برای تبدیل CarPlay استاندارد به CarPlay بی سیم وجود دارد و با iOS 17 و iPhone 15 کار می کند.

نصب آسان

قیمت می تواند بسیار مقرون به صرفه تر از خرید هد یونیت بی سیم CarPlay و پرداخت هزینه نصب باشد. این آداپتور در حال حاضر با قیمت حدود 55 دلار در آمازون ارسال می شود.

اگر کابل لایتنینگ یا USB-C را وصل کنید، CarPlay استاندارد کنترل می‌شود

آداپتور بی سیم CarPlay

مزیت این است که آداپتور به روز رسانی سیستم عامل را دریافت می کند! ممکن است قبلاً یکی موجود باشد، اما حوصله اجرای آن را در حین نصب نداشتم. اگر هر یک از این مشکلات را حل کرد، مقاله را به روز خواهم کرد.

CarPlay بی سیم استفاده شده است

من سال هاست که از آداپتور CarLink بسیار خوشحال هستم. اگر از قبل CarPlay دارید اما دوست دارید بی سیم باشد، من به شدت توصیه می کنم این آداپتور یا آداپتور مشابه را امتحان کنید.

نکته مهم این است که کنترل های فرمان برای صدا، پرش آهنگ و ورودی صدا در واقع کار می کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

CarPlay سیمی در مقابل CarPlay بی سیم با استفاده از آداپتور

کارپلی سیمی

آداپتور را وقتی رسید امتحان کردم فقط برای بررسی جفت بودن آن. چند روز بعد یک لحظه غافلگیر کننده و لذت کامل داشتم. بدون اینکه به آداپتور فکر کنم، در حالی که آیفون در جیبم بود، یک رانندگی کوتاه در شهر طی کردم و CarPlay به طور خودکار روی صفحه نمایش من ظاهر شد.

CarPlay بی سیم

انتظار کمی تاخیر داشته باشید