مشخصات و قیمت گوشی آیفون 14 پرو اپل Apple iPhone 14 Pro

نکته مهم اینکه، قیمت سری iPhone 14 که دراین مطلب ارائه می‌شود، تنها برای خرید از وب سایت اپل و در ایالات متحده آمریکا معتبر خواهد بود و در سایر کشورها و بازارها، ممکن است با قیمت بیشتری عرضه شود. این مسئله به طور مستقیم ناشی از هزینه‌های واردات، گمرک،‌‌‌‌ خدمات و مواردی از این دست است که در تعیین قیمت نهایی محصول موثر است. اپل در نهایت به محصولات خود حالت صفحه نمایش همیشه روشن را اضافه کرده است. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش آیفون 14 پرو می‌توان به نرخ نوسازی 120 هرتز اشاره کرد. همانطور که در بخش طراحی اشاره کردیم دیگر خبری از بریدگی نیست و اپل از طراحی جدیدی استفاده می‌کند.

با این ویژگی شما می‌توانید برخی محتوای صفحه قفل و ویجت‌ها را همیشه در صفحه نمایش در اختیار داشته باشید و بدون نیاز به روشن کردن نمایشگر، آن‌ها را ببینید. آیفون ۱۴ پلاس هم درست مانند آیفون ۱۴ از همان تراشه‌ی بهبود یافته‌ی A15 به عنوان قلب تپنده بهره می‌برد اما در ابعاد ۶٫۷ اینچ. اپل این گوشی را به عنوان جانشین آیفون مینی رونمایی کرده اما این‌بار کسانی را هدف قرار وبلاگ 9to5mac.ir داده که به گوشی‌های بزرگ علاقه‌مند هستند. در این نسل اپل قابلیت ارسال پیام اضطراری از طریق ماهواره و قابلیت تشخیص تصادف شدید و تماس با مرکز امداد رسانی را در آیفون 14 قرار داده است. این رنگ ها عموما تفاوت زیادی در قیمت آیفون 14 پرو مکس ایجاد نمی کنند، اما به صورت معمول، رنگ مشکی با توجه به مشتریان بیشتر و مخاطبین بالاتری، قیمتی بالاتری از سایر نسخه ها دارد.

صفحه نمایش آیفون ۱۴

به‌علاوه، تحلیل دیگری هم وجود دارد که هر دو مدل پرو سال ۲۰۲۲ را با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تصور می‌کند. این ادعاها هنوز تایید نشده‌اند، اما با توجه به مطرح شدن آن توسط دو لیکر معروف، می‌تواند بیشتر نزدیک به واقعیت باشد. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید. ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

صفحه نمایش آیفون ۱۴ پرو

در واقع گوشی ایفون 14 پرو مکس مدلی نیست که بتوان مشخصاتش را در چند جمله خلاصه کرد و یا حتی نیازی به تعریف کردن داشته باشد. سال‌ها سابقه‌ی خوب اپل بیانگر همه چیز هست و به تنهایی برای اطمینان به این گوشی کافیست. با این حال به طور کلی می‌توان گفت که این گوشی نسبت به مدل های دیگر موجود در بازار دوربینی خارق‌العاده برای عکاسی و فیلمبرداری دارد، سخت افزار آن در حال حاضر قدرتمندترین مدل بین گوشی‌هاست و عملاً با خرید آن تا سالها از تعویض گوشی بی‌نیاز خواهید بود. اگر با قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس مشکلی ندارید، خرید آن بدون شک تجربه‌ای جدید و فوق‌العاده را برایتان رقم خواهد زد. آیفون 14 پرو هم به همراه نسخه های دیگر آیفون در 16 شهریور 1401 معرفی شده است.

  • به عبارتی بهتر آيفون 14 از نظر داشتن لبه‌های صاف شبیه سری 12 خواهد بود.
  • اپل تصمیم گرفته مدل استاندارد آیفون 14 را مانند قبل با یک نمایشگر دارای پنل OLED به میدان بفرستد.
  • این مدل از قابلیت نمایشگر همیشه روشن هم پشتیبانی می‌کند، ولی سبک این ویژگی در آیفون 14 پرو مکس با گوشی های دیگر متفاوت است و عملاً حتی در این حالت هم تصویر زمینه‌ی شما را نمایش می‌دهد.
  • در نهایت به طور کلی تغییرات طراحی آیفون ۱۴ را می‌توان در تغییر ناچ بالای نمایشگر و تغییر فریم دوربین‌ها در نسخه‌های پرو خلاصه کرد.
  • خواهشمند است در صورتی که تجربه کار با گوشی موبایل iPhone 14 Pro Max اپل را دارید تجربیات خود را دربخش نظرات این گوشی موبایل با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

البته فقط در آمریکا که نوآوری اپل بوده اجرا شده تا سالهای آینده به تمام جهان برسه . توجه کنید که این قابلیت به هیچ عنوان امکان اتصال دائمی به ماهواره و یا دریافت اینترنت ماهواره ای (مانند استارلینک) را نداشته و کاربران امکان استفاده از این اتصال را فقط برای شرایط اضطراری دارند. شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند.

آیا فعال بودن گزینه رومینگ در گوشی هزینه اضافی برایمان دارد؟