راه اندازی پرده بازکن SwitchBot با HomeKit and Matter

[ad_1]

SwitchBot یک ارائه‌دهنده خانه هوشمند یک مرحله‌ای است که طی سال‌ها محصولات بسیار شگفت‌انگیزی تولید کرده است. دکمه SwitchBot یک نمونه عالی از یک کالای نسبتا کمیاب است که هیچ جایگزینی از یک تامین کننده دیگر ندارد. آنچه تجربه SwitchBot را تقویت می کند SwitchBot Hub 2 است. با پشتیبانی از Matter، به HomeKit می آید و اکنون می توانید از Switch Curtain Opener با HomeKit استفاده کنید.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


راه اندازی SwitchBot Hub 2 and Matter

با استفاده از برنامه SwitchBot، دستگاه را به شبکه Wi-Fi خود اضافه می کنید و سپس سیستم عامل را به روز می کنید. سپس گزینه اضافه کردن پروتکل Matter و HomeKit را مشاهده خواهید کرد. در این فرآیند، موضوع را کپی می‌کنید، به برنامه Home بروید، آن را جستجو می‌کنید، Hub 2 را انتخاب می‌کنید و سپس کد را جای‌گذاری می‌کنید. سپس اتاقی را انتخاب کرده و تمام حسگرهای تعبیه شده در هاب 2 را مشاهده خواهید کرد. با استفاده از Hub 2، می‌توانید قفل SwitchBot، پرده‌ها و شیب‌های کور را نیز به HomeKit اضافه کنید.

راه اندازی پرده بازکن SwitchBot

پرده بازکن SwitchBot همراه با لوازم جانبی متعددی ارائه می شود، اما برای اکثر نصب های حلقه ای آماده استفاده است. باید آن را به طور کامل از طریق USB-C شارژ کنید، سپس با نگه داشتن دکمه روی دیافراگم جلو و قرار دادن آن در حالت جفت شدن، آن را به برنامه اضافه کنید.

پس از ورود به برنامه SwitchBot، می‌توانید به تنظیمات Hub’s Matter بروید و ببینید کجا می‌توانید آن را به HomeKit اضافه کنید. سپس به طور خودکار در برنامه Home ظاهر می شود.

با صحنه ها و اتوماسیون ها استفاده کنید

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتی اگر دو میله پرده ای داشته باشید که به عنوان یک پرده عمل می کنند، آنها را فقط به عنوان یک پرده در HomeKit خواهید دید. در حالی که به ندرت پیش می‌آید که بخواهید فقط یک پرده را باز کنید، اما اگر باز کنید، فقط در برنامه SwitchBot می‌توانید این کار را انجام دهید. اکنون که پرده‌ها در HomeKit هستند، می‌توانید از صحنه‌ها و اتوماسیون‌ها برای باز و بسته کردن خودکار آنها در صورت تمایل استفاده کنید. به عنوان مثال، اکنون می توانید یک اتوماسیون ایجاد کنید تا به طور خودکار آنها را در غروب خورشید ببندید و آنها را در هنگام طلوع دوباره باز کنید. همچنین می توانید زمان خاصی از روز را انتخاب کنید یا از حسگر حرکت HomeKit برای باز و بسته شدن بر اساس حرکت در اتاق استفاده کنید. گزینه ها بی پایان هستند. من از SwitchBot Remote به اندازه برنامه Home یا Siri استفاده کردم. آن را روی میز خوابمان نگه می داریم و قبل از خواب پرده ها را می بندیم.

نتیجه گرفتن

بین SwitchBot Hub 2 و Curtain Opener، ارتقاء خوبی برای خودکار کردن پرده های شماست. SwitchBot Hub 2 نوعی محصول است که با گذشت زمان بهبود می یابد زیرا SwitchBot محصولات بیشتری را به Matter و بنابراین HomeKit اضافه می کند. مدل ارتقا یافته ساکت تر اما قدرتمندتر از مدل قبلی است. به خوبی پشت پرده های شما پنهان می ماند و تا زمانی که به دنبال آن نباشید متوجه آن نمی شوید.

پرده باز کن SwitchBot را می توان در آمازون خریداری کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی