برداشت Apple Silicon اینتل: “بسیار خوب” است اما ما می توانیم بهتر انجام دهیم

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

گزینه دیگری که ممکن است راحت تر از متقاعد کردن اپل به کنار گذاشتن طراحی تراشه های خود باشد، متقاعد کردن شرکت به استفاده از تولید اینتل است. […]

این شرکت همچنین موفق شد برخی از گل های خود را در این مسیر به ثمر برساند، قبل از اینکه اذعان کرد که در حال حاضر عقب مانده است، اما ادعا می کند که می تواند تا سال 2025 مجدداً پیشتاز شود – ادعایی که حتی 24 ساعت بعد کمتر به نظر می رسید زیرا TSMC اعلام کرد. برنامه های نهایی . گلسینگر حتی اپل را به عنوان یک برند سبک زندگی رد کرد.

سوکت سیلیکون اپل اینتل

تا به حال، برداشت اپل سیلیکون از اینتل عمدتاً شامل شوخی در مک‌ها و تشریح همه راه‌هایی بود که این شرکت فکر می‌کند رایانه‌های شخصی بهتر هستند. اما به نظر می رسد مدیر عامل تراشه ساز اکنون در حال تجدید نظر در این موضع است و Mac های سیلیکونی اپل را “بسیار خوب” توصیف می کند و اذعان می کند که اپل سیلیکون از طراحی تراشه های خود اینتل جلوتر است.

در ژوئن 2020، اپل انتقال دو ساله از تراشه‌های اینتل به تراشه‌های سیلیکون اپل را اعلام کرد که تراشه M1 برای اولین بار مک‌بوک ایر و مک‌بوک پرو 13 اینچی را تامین می‌کند. البته انتظار داریم که مک‌بوک پرو بعداً امروز با تراشه‌های M1X عرضه شود (اسم‌های دیگر ممکن است).

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

گلسینگر اکنون لحن خود را تغییر داده است و با اکراه موفقیت اپل را تأیید کرده و گفته است که او فقط “امید دارد” تجارت تراشه مک این شرکت را به دست آورد. Axios گزارش ها.

گلسینگر خاطرنشان می‌کند که آمازون، کوالکام و وزارت دفاع قبلاً برای تولید برخی از تراشه‌های خود با اینتل امضا کرده‌اند. گلسینگر به من گفت: “اینها مارک های بدی نیستند.” “بنابراین من از پیشرفتی که در آنجا داریم بسیار خوشحالم. و من امیدوارم که چند مارک دیگر را به این لیست اضافه کنم که، می دانید، ممکن است آنها را شامل شود [Apple]”

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


گلسینگر در مصاحبه ای با Axios در شبکه HBO گفت: «اپل تصمیم گرفت که می تواند تراشه بهتری از ما بسازد. “و، می دانید، آنها واقعاً کار خوبی انجام دادند.”

“بنابراین کاری که من باید انجام دهم این است که تراشه ای بهتر از آنچه که خودشان بسازند بسازم. امیدوارم بتوانم آن بخش از تجارت آنها را به همراه بسیاری از مشاغل دیگر در طول زمان به دست بیاورم.”

اینتل در ابتدا واکنش تهاجمی نشان داد و قابلیت های “محدود” مک ها را در مقایسه با رایانه های شخصی مجهز به اینتل به سخره گرفت. این شرکت حتی استخدام کرد من یک مک هستم ستاره جاستین لانگ برای عبور از راهرو برای انجام این کار. تبلیغات مزخرف آن بسیار مورد تمسخر قرار گرفت.

این شرکت در اوایل سال جاری اعلام کرد که استراتژی جدید آن شامل تولید تراشه های طراحی شده توسط مشتری است که شامل تراشه های ARM نیز می شود. با این حال، با توجه به تاخیر اینتل در فرآیندهای کوچکتر مورد استفاده برای تراشه های اپل، حتی این نیز بعید به نظر می رسد.

انتظار می‌رود زمانی که این شرکت مدل‌های جدید مک‌بوک پرو را در اواخر امروز معرفی می‌کند، نشانه دیگری از پیشرفت تراشه ARM اپل را ببینیم.

با این حال، پت گلسینگر، مدیرعامل اینتل ظاهراً فکر می‌کند که هنوز هم می‌تواند تجارت اپل را به دست آورد – به هر طریقی…

زمینه

گلسینگر گفت: “من باید مطمئن شوم که محصولات ما بهتر از محصولات آنها هستند، اکوسیستم من بازتر و پویاتر از آنها است و ما دلیل قانع‌کننده‌تری برای توسعه‌دهندگان و کاربران ایجاد می‌کنیم که بر روی محصولات مبتنی بر اینتل قرار بگیرند.” بنابراین من سخت می‌جنگم تا کسب‌وکار تیم را در این زمینه به دست بیاورم.»

با این حال، همانطور که Axios اشاره می کند، به نظر می رسید که او به طور ضمنی تصدیق کرد که این یک خیال است و به صحبت در مورد یک طرح B احتمالی ادامه داد.