خرید گوشی موبایل قیمت گوشی موبایل آوند موبایل | 9to5mac Farsi

گوشی آیفون به دلیل طراحی فوق‌العاده شیک و ویژگی‌های فناوری کاربر پسند، یک گوشی هوشمند فوق‌العاده است. با توجه به مواد بادوام مورد استفاده در فرآیند تولید، آیفون‌ها به دلیل کیفیت بالا، عملکرد بهتر، طراحی‌های زیبایی‌شناختی عالی و موارد دیگر مورد توجه قرار می‌گیرند. مجله خبری محصولات اپل آیفون نسبت به سایر برند ها بالاتر است و بسیاری از افراد نمی توانند گوشی اپل خریداری کنند.

Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 12/512GB Mobile Phone

سایت کالاتیک به‌جز گارانتی که خود محصول دارد، یک هفته تا 10 روز مهلت تست هم به خریداران می‌دهد. همه ما می دانیم که اپل همواره گوشی هایی را به بازار ارائه می دهد که حرفی برای گفتن داشته باشند و از همه نظر حرف اول را بزنند. تمام گوشی هایی که تاکنون اپل معرفی کرده است در رده پرچم داران قرار دارند و افراد زیادی از آن ها استقبال کرده اند. مشخصات سخت افزاری و کیفیت ساخت بالای گوشی های اپل باعث شد تا در بین کاربران محبوب شود.

  • سایت کالاتیک به‌جز گارانتی که خود محصول دارد، یک هفته تا 10 روز مهلت تست هم به خریداران می‌دهد.
  • از نظر فروش، گوشی‌های LG به گرد پای سامسونگ نیز نمی‌رسند اما هنوز هم یک رقیب بزرگ محسوب می‌شوند.
  • تنها با یک کلیک می‌توانید به صفحه فروشگاه مورد نظر بروید و خرید خود را نهایی کنید.
  • قیمت‌گذاری انواع گوشی‌های بالا رده از جمله پرچمداران اپل، بهترین گوشی سامسونگ، پرچمداران شیائومی و پرچمداران هوآوی بر اساس قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی‌ها صورت می‌گیرد و به همین دلیل است که یک مدل مشابه ممکن است قیمت‌های متفاوتی داشته باشد.

غیر از سه سری عمده‌ی گوشی های سامسونگ که در بالا به آن‌ها اشاره شد، این شرکت سری‌های دیگری نیز دارد که هرکدام نقشی را در بازار برعهده گرفته‌اند. سامسونگ که معمولا از نمایشگرهای امولد در گوشی‌های خود استفاده می‌کند، برای کاهش قیمت محصولات این مدل را با نمایشگرهای IPS عرضه می‌کند تا گزینه‌های میان‌رده ارزان‌تری را نیز در بازار داشته باشد. در نسل جدید تلفن‌های همراه مانند گوشی موبایل اپل و سامسونگ این قابلیت مشاهده می‌شود. سامسونگ در پایان سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ رتبه اول لیست صادرات جهانی گوشی‌های هوشمند را از آن خود کرد. این غول فناوری کره جنوبی سالانه با صادرات ۷۶.۱ میلیون کالا، به رشد ۲۹.۲ درصدی و ۲۲٪ از سهم بازار دست یافت. طبق گزارشات معرفی زودهنگام گوشی‌های هوشمند سری Galaxy S مانند سری Galaxy A رتبه اول این برند را کسب کرد.

آشنایی با سری‌های مختلف گوشی سامسونگ

گلکسی A23، گلکسی M32 و گلکسی M12 را دیگر گوشی‌های پرفروش برند سامسونگ می‌شناسیم. گلکسی A73 نسخه سازگار با ۵G با وجود قیمت حدود ۱۲ میلیون تومانی شانس زیادی در بازار دارد. نسخه‌های سازگار با ۵G گلکسی M33 و A33 هم جزو گوشی‌های پرفروش سامسونگ هستند.

http://1gamer.ir

همچنین سایت کالاتیک در خیلی از مناسبت‌ها با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف، تخفیف‌های متعددی برای خرید گوشی به مشتریان می‌دهد. کالاتیک در طی مدت زمان فعالیت خود همراه تلاش کرده است که تمام کالاهای خود را با قیمت مناسب در سایت عرضه کند تا مخاطبان و مشتریان با اطمینان خاطر خرید خود را نهایی کنند و همچنین در کالاتیک می‌توانید قیمت روز گوشی های موبایل را مشاهده کنید. در واقع گارانتی تعهدی است که یک شرکت برای اینکه بگوید محصولاتش کارکرد خوبی دارند، ارائه می‌دهد. البته خرید گوشی با گارانتی، قیمت آن را مقدار ناچیزی افزایش می‌دهد اما خیال شما را از بابت بدون ایراد بودن گوشی راحت خواهد کرد.

چه آپشن هایی بر قیمت گوشی موبایل تاثیرگذارست ؟