در اختیار کاربر قرار می گیرد 9to5mac Farsi

هواوی در سال 2020 اعلام کرد که این برند به طور مستقل به فعالیت های خود ادامه میدهد و همواره یکی از پرفروشترین محصولات را ارائه میدهد که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار میگیرد. 0 مجهز است که در پایین آن فلش دوگانه LED با دو ته رنگ متفاوت برای بهبود کیفیت رنگی عکسها قرار دارد. با این حال، این موضوع را باید در نظر گرفت که دلایلی نیز وجود دارد که کاربران برند هواوی را نخرند و به سراغ برندهای دیگر بروند. با این حال، شما برای یک گوشی بالارده هزینه خواهید کرد اما امکان استفاده از سرویسهای گوگل را نخواهید داشت. با این حال، دوربین بسیار ضعیفتری دارد و مشخصات کلی این گوشی با مدل Mate 40 Pro قابل مقایسه نیست.

در این مطلب اختصاصی قصد داریم به معرفی 11 مشکل رایج آیفون های اپل بپردازیم و راه حل برطرف کردن آن ها را هم بیان کنیم. در ادامه قصد داریم بهترین گوشی های هواوی در سریهای مختلف این برند را معرفی کنیم. Galaxy S از جمله سریهای بالا رده سامسونگ محسوب میشود و همواره گوشیهای قدرتمندی را ارائه کرده که قیمت بالایی دارند. گرانترین گوشی بازار متعلق به برند سامسونگ و مدل Samsung Galaxy Z Fold۲، ۵G ۱۲/۲۵۶GB Mobile Phone با قیمتی از ۶۷ میلیون و ۶۹۹ هزار تومان تا ۷۴ میلیون تومان است.قیمت گوشیهای لاکچری از ۳۰ میلیون شروع و به ۷۴ میلیون ختم میشود. شرکتی که گوشیهایی مثل ONE یا مدل افسانهای EVO 4G را به بازار عرضه کرده؛ حتی این شرکت اولین سازندهای بود که از دوربین دوگانه در گوشیهای خود بهره برد. در آن سال شرکت هواوی تولیدات خود را افزایش داد و گوشیهای کاربردی، جذاب و اقتصادی را روانه بازار کرد. گوشی هواوی سری وای، در طبقه گوشی های میانرده قرار دارد که انواع زیادی از مدلهای میانرده اقتصادی در آن یافت میشود، در واقع با توقف خط تولید گوشی های اسند و استقلال یافتن گوشی آنر، شرکت هواوی سری Y را برای ماندن و رقابت در بازار گوشی های میان رده عرضه کرد.

البته حتی در این شرایط هم تصاویر ثبت شده توسط پرچمدار جدید سونی کمی رنگ و رو رفتهتر از رقبایش به نظر میرسد و عکسها تم رنگی مردهای دارند. لازم به ذکر است که سری آیفون 13 علاوه بر موارد ذکر شده در برخی دیگر از مشخصات کلیدی مانند ابعاد و ظرفیت باتری نیز باهم تفاوتهایی دارند. در بخش باتری هواوی نوا وای 70 از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت استفاده شده است که واقعا قدرتمند می باشد و شما تا کافی است 2 روز یک بار گوشی هواوی نوا y70 را شارژ کنید. دوربین سه گانه و ظرفیت های متنوع حافظه از دیگر از دلایلی است که کاربران به این گوشی مقرون به صرفه و ایدئال روی آورده اند. موبایل های سری آنر نیز توسط دو شرکت «یاس جهان» و «تجارت بزرگمهر» در اختیار کاربران قرار می گیرد.

گوشی های سری Y یا محصولات میان رده هواوی، عمدتاً از صفحهنمایشهای LCD برخوردار هستند و بسته به مدلهای مختلف با یکی از تراشههای کایرین و مدیاتک عرضه میشوند. در واقع گوشی های سری P اصلی ترین پرچمداران کمپانی هواوی بهحساب میآیند که هر ساله با نمایشگرهایی با کیفیت، سختافزار قدرتمند، دوربین کارآمد و ویژگیهای خاص عرضه میشوند. گوشی هواوی میت 40، گوشی هواوی میت 30 پرو 5G، گوشی هواوی میت 30 پرو، گوشی هواوی میت 30، گوشی هواوی میت 20 پرو، گوشی هواوی میت 20 ایکس و گوشی هواوی میت 10 بهترین گوشی هواوی در خانواده Mate برشمرده میشوند. جدیدترین گوشی آنر، مدل محبوب “آنر 30 پرو پلاس” است. این روزها گوشی موبایل پی 20 پرو این برند، گران ترین موبایل اندرویدی نیز محسوب می شود. به هیج وجه به سراغ خرید گوشی های بدون کارت گارانتی و ضمانت نروید، وجود این کارت های گارانتی ضمانتی برای اطمینان از کالای خریداری شده است. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 1080 می باشد و دارای دوربین هایی با کیفیتی است، ظرفیت باتری این گوشی 4000 میلی آمپر است و گزینه ی مناسبی برای خرید است. به همین دلیل در آیفون ۱۲ نیز با ظرفیت بالایی از سوی باتری روبرو نیستیم، اما به دلیل اینکه شرایط عملکردی سخت افزاری در کنار نرم افزار بهبود یافته است مصرف باتری نیز به صورت قابل مشاهدهای کاهش یافته است.

البته هواوی پیش از آن در حوزه ارتباطات با ایران همکاری داشت و بخشی از تجهیزات مخابراتی ایران محصول این شرکت است. به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۹، زمان آن رسیده تا نگاهی به برترین تلفنهای هوشمند سال در بخشهای مختلف داشته باشیم. سامسونگ این گوشی را مناسب برای عکاسی طراحی کرده و برای آن صفحهنمایش 6.4 اینچی و حسگر اثر انگشت نیز در نظر گرفته است. گوشی های huawei با داشتن صفحه نمایش با کیفیت، چیپست پرقدرت، صدای استریو، باتری قوی، قیمت مناسب و طراحی زیبا، بهترین و مناسب ترین گزینه برای سرگرمی کودکان، استفاده چند رسانهای و خرید است. مسئله بعدی به علت تنوع زیاد و تفاوت ظاهری بسیار کم باتری اصلی اچ تی سی نسبت به نمونه های کپی و یا فیک توصیه می کنیم از فروشگاه های خرید کنید که به صورت تخصصی در زمینه باتری فعال هستند. این فروشگاه با تکیه بر تجربه 10 ساله در بازار سنتی، فعالیت خود را از سال 98 در حوزه فروش آنلاین آغاز کرده است و این اطمینان خاطر را برای کاربران فراهم نموده که گوشی­ های هوشمند را با کمترین قیمت بازار به همراه ارسال سریع دریافت نمایند.

سال 2011 برای کمپانی اپل سال عجیبی بود، سالی که همه آماده رونمایی آیفون جدید بودن، اما موقع انتشار این گوشی استیو جابز سخت بیمار بود و توی بیمارستان بستری بود، این خبر بیشتر از خبر رونمایی آیفون جدید بازخورد سایت 9to5mac داشت. درست مثل قیمت دلار ، اطلاع از نوسانات بازار گوشی تلفن همراه برای یک خرید به موقع و جلوگیری از ضرر مهم است . گوشی های آیفون با استفاده از سخت افزار و نرم افزار های قدرتمند خود معمولا بین گوشی های بالارده قرار میگیرند و همیشه به عنوان برترین گوشی های سال انتخاب میشوند .مجموعه اپل تمام تلاش خود را میکند تا گوشی هایی با بالاترین کیفیت و ظاهری جذاب طراحی و روانه بازار کند . امروزه جانشین سری Mega، سری M بوده که گوشیهای ارزان قیمت در آن ارائه میشوند. در دنیای گوشیهای هواوی، سری Mate محلی است که بالاترین دستگاه های این برند در آن جای میگیرند.

کاملا روشن است که بزرگترین تفاوت گوشیهای هواوی با سایر مارکها، عدم دسترسی هواوی به برنامه های گوگل است. شایان ذکر است که این طرح تنها مختص کارمندان است و سایر شرکتهای دولتی و خصوصی خارج از هواوی در آن سهیم نیستند. به نظر میرسد هوآوی با هدف تمرکز بر سایر سریها، تولید این سری را کنار گذاشته است. تمرکز اصلی برند هواوی بر تولید گوشی هواوی و ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط است. این شرکت با توجه به تمرکز بر کاهش هزینه و افزایش بهره وری با حفظ کیفیت توانسته قیمت گوشی های هواوی را در مقایسه به برند های دیگر کمتر و مناسب تر عرضه کند. گوشی های اقتصادی هوآوی از خانواده ی Y هستند که دارای تنوع زیاد و قابلیت های منحصر به فردی می باشند و به افراد این اجازه را می دهد تا متناسب با بودجه ی خود از میان این مدل ها گوشی مدنظر خود را انتخاب کنند، اگر به فکر خرید گوشی دانش آموزی هستید، سری Y از هوآوی می تواند برای شما مناسب باشد. نمایش رنگ ها، وضوح تصویر و نوع صفحه ی نمایش می تواند از اولین مشخصاتی باشد که به هنگام خرید گوشی های هوآوی باید به آن دقت کنیم.

لازم به ذکر است، از آنجا که Honor زیر نظر Huawei است، تحت تأثیر ممنوعیت Huawei نیز قرار گرفته است. لازم به ذکر است که پرچمداران هوآوی با نمایشگرهای OLED وارد بازار شده اند. فروشگاه اینترنتی کلاتیک، یک فروشگاه اینترنتی معتبر و تخصصی خرید گوشی موبایل است که در آن انواع گوشی هواوی، نظیر پرچمداران سری Mate و P یا میانردههای چون سری Nova و Y به فروش میرسد. برخی از فروشندگان غیرمعتبر ممکن است آیفون با لوازم و جعبه تقلبی بفروشند که حس خوبی به خریدار نمیدهد، به همین دلیل بهتر است از سایتها و فروشگاههای معتبر نظیر تکنولایف گوشی Apple خود را خریداری کنید. البته در این بین خرید گوشی هواوی به دلیل تحریم های گوگل با اما و اگرهایی رو به رو بود اما هواوی این معضل را با راه اندازی هواوی موبایل سرویس (HMS) و اپ گالری با هزاران توسعه دهنده در سراسر دنیا به خوبی حل نموده است. در نتیجه، احتمالا بخواهید که این گوشی را در نظر نگیرید، اما قاعدتا این کار یک اشتباه بزرگ است.

نخستین گوشی اندرویدی در سال 2009 با همکاری شرکت T-Mobile عرضه گردید. به جز قیمت گوشی های هواوی، تنوع محصولات و استراتژی این شرکت برای به دست گرفتن بازار گوشیهای میانرده موجب شد تا هواوی با سرعت بالایی به عنوان یکی از پرفروشترین برندهای تلفن همراه در جهان معرفی شود. از ابتدای سال گذشته، گوشیهای هواوی بدون سرویسهای گوگل وارد بازار شده و این شرکت از سرویسهای جایگزین خود استفاده میکند. هواوی به عنوان یک از موفقترین برندهای چینی در بازار جهانی شناخته میشود. به علاوه، با توجه به مشکلاتی که در تأمین قطعات گوشی موبایل ایجاد میشود و بحران جهانی سیلیکون، اپل این افزایش قیمت را تقریبا به صورت سالیانه اعمال میکند.

اما هوآوی، به وضوح این ویژگی را در اولویت اصلی خود قرار میدهد. اگر نام گوشی هواوی یا آنر شما در فهرست بالا قرار داشته باشد، شما میتوانید این سیستم عامل را روی آن نصب کنید. این نام تا سال 2010 بر روی این سیستم عامل باقی ماند تا اینکه رونمایی از آیپد، آن را به iOS تغییر داد. بنابراین اگر در منطقه دیگری زندگی میکنید، همین حالا باید آن را به چین تغییر دهید. همچنین میتوان ثبت سفارش کالا و واردات آن را ممنوع کرد که البته هرکدام از این اقدامات میتواند شرایط بازار موبایل را تغییر دهد. بیشتر انواع گوشی آیفون و به طور کلی گوشیهای هوشمند عمر باتری زیادی ندارند و هرچه آیفون کوچکتر باشد، دوام باتری آن کمتر است.

از جمله لوازم جانبی گوشی های هوآوی هستند که شما می توانید متناسب با سلیقه ی خود آنها را خریداری کنید. مدل های مختلفی برای گوشی های سونی در سال های اخیر طراحی و روانه بازار شده است. آخرین پرچمدار سونی در بازار را میتوان نسخه تکمیل شده گوشیهای Z1 و Z2 دانست که از نظر نرمافزاری و سختافزاری، یکی از بهترین گوشیهای حال حاضر جهان است. همانطور که میدانید برند اپل طراحی گوشیهای هوشمند خود را از مدل آیفون 10 با طراحی کاملا متفاوت و بدون دکمه معروف Home به بازار عرضه کرد. سامسونگ هرساله تعداد زیادی گوشی رو توی سریهای مختلف با قیمتهای متفاوت وارد بازار میکنه که از این همه، سری A بیشترین سهم رو داره. تنوع رنگ ها در مدل های مختلف گوشی های هوآوی این اجازه را به شما می دهد که متفاوت و خاص باشید و از نگاه کردن به رنگ گوشی خود خسته نشوید. اولین دوربین از سنسور 48 مگاپیکسلی استفاده کرده است که از ویژگی های فوکوس خودکار و تشخیص فاز های مختلف نیز بهره مند است. از سال 2016 هوآوی همکاری خود را با شرکت آلمانی Leica آغاز کرد و از لنزهای دوربین این شرکت در سری میت هم مانند سری P استفاده نمود.

همچنین اگر قصد خرید گوشی های ارزان قیمت را داشته باشند برندهای ارزان تر دیگری نیز در بازار وجود دارد که برای خرید گوشی ارزان قیمت بسیار مناسب هستند. گوشی های Huawei همیشه با کیفیت خوب و قیمت مناسب شناخته شدهاند. هوآوی به صورت مداوم در تلاش است تا از رقبای خود عقب نماند و هر جا که احساس می کند نیاز است مدل جدید را تولید کند و یا از قیمت یک مدل خاص بکاهد، حتما این کار را انجام می دهد تا بتواند رضایت مشتریان خود را مانند همیشه جلب کند و در بازار رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشد. کلمه نوا که در زبان لاتین معنی ستاره جدید را میدهد، نام یکی دیگر از سری گوشی های میان رده هواوی است که با بهره گیری از طراحی نوآورانه و شیک، قدرت پردازشی مناسب، امکانات و ویژگیهای مختلف توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش گوشی های هواوی را به خود اختصاصی بدهد. ارزانترین مدل این خانواده آیفون 13 مینی و گران قیمتترین آن هم آیفون 13 پرو مکس نام دارد. آیا گوشی هواوی با توجه با تحریم های گوگل پلی هنوز ارزش خرید دارد؟ به نظر می رسد دلایل مذکور هیچ کدام بر پایه استنباط خاصی نیستند؛ پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند را دارید، می توانید از برند هواوی یک خرید موفق داشته باشید.

آغاز کرد. هم اکنون بست چاینا در رتبه اول سایت های خرید از چین تحویل در ایران قرار دارد که عمده فعالیت آن در دسته محصولات گوشی موبایل و ساعت هوشمند است، در واقع فعالیت بست چاینا از سفارش مستقیم گوشی از چین آغاز شد و رفته رفته درحال گسترش دسته محصولات خود است. با همان ابعاد 21:9 که آن را برای دیدن محتواهای تصویری بسیار مناسب میکند، همان چیپست اسنپدراگون 855 و رم 6 گیگابایتی که در اکسپریا 1 مشاهده کردیم. مناسب بودن قیمت گوشی شیائومی و گوشی هوآوی توانست این دو برند را در میان افراد محبوب نماید. در بررسی هواوی نوا 9 اس ای ، کیفیت نمایشگر، محتویات جعبه، تصاویر دوربین و ارزش خرید این گوشی میان رده اقتصادی جذاب را زیر ذرهبین میبریم.

لیست قیمت گوشی هوآوی را در سایت مقداد آی تی مشاهده کنیم و متناسب با بودجه مان یک بازه قیمتی را انتخاب کنیم. چرا گوشی های هوآوی را از لیپک بخریم ؟ در نتیجه پیشنهاد ما به شما این است که محتاطانه عمل کرده و اگر قصد خرید گوشی های هوآوی را دارید حتما این خرید را از فروشگاه های معتبر و با سابقه انجام دهید که در قبال خرید به شما کارت گارانتی محصول می دهند. هنگام خرید گوشی هواوی جدید، فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید. آنر یک سری از تلفن های هوشمند هواوی نیست، بلکه بیشتر یک مارک مستقل است که در زیر سایه هواوی به وجود آمده است. دوربین های که در این گوشی هواوی نوا وای 70 استفاده شده است سهگانه می باشد که در قسمت پنل پشتی قرار دارد و در زیر هم در داخل باکس مستطیلی شکل چیدمان شدهاند. این دستگاه جدیدترین پردازنده A11 را داشته و به همین دلیل نیز عملکرد سریع و روانی دارد.

چند هفته بعد، شرکت اپل و سپس توشیبا و آیبیام سرویس جایگزینی مشابهی را فراهم کردند و تعداد قطعات جمعآوری شده به ۷ میلیون نمونه رسید. ما با استفاده از بهترین خدمات حمل و نقل در سریع ترین زمان ممکن کالا را به دست شما می رساند.شما می توانید قطعات یدکی مورد نیاز خود را نیز در اینجا پیدا کنید. پس اگر به دنبال گوشی پرچدار، میان رده و اقتصادی و یا یک گوشی خیلی معمولی هستید می توانید با خیال راحت از میان مدل ها و سری های این خانواده ی پرقدرت، مدل مد نظر خود را پیدا کنید. در مجموع اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه هستید که پاسخگوی نیازهای روزانه شما باشد، حتماً به لیست قیمت گوشی هواوی نگاهی بیندازید و محصولات این سری را بررسی کنید. اگر در مورد انتخاب گوشی موبایل سخت گیر هستید یا استفادههای خاصی از آن دارید، به احتمال زیاد یکی از مدلهای سری P جوابگوی نیازهای شما خواهد بود.