در دسترس بودن اینترنت خانگی 5G: نحوه بررسی

اما از آنجایی که هر دو ارائه‌دهنده یک آزمایش رایگان ارائه می‌دهند، هیچ خطر واقعی در دادن فرصت اینترنت خانگی 5G برای شبکه اصلی یا پشتیبان شما وجود ندارد.

اگرچه اینترنت خانگی 5G برای همه مناسب نیست، اما می تواند به عنوان یک شبکه اصلی یا همچنین به عنوان یک گزینه پشتیبان عالی عمل کند. برای جزئیات بیشتر در مورد سرعت، پیکربندی و سایر جزئیات، مقایسه کامل ما را بررسی کنید:

اگر یک طرح تلفن 5G واجد شرایط با Verizon دارید، اینترنت 5G آن 25 دلار در ماه هزینه دارد و 30 روز ضمانت رضایت شما وجود دارد. همچنین، اگر واجد شرایط برنامه اتصال مقرون به صرفه هستید، می توانید این سرویس را به صورت رایگان دریافت کنید.

  • اینترنت خانگی Verizon 5G در اکثر ایالت های ایالات متحده با پوشش بیش از 30 میلیون خانه در دسترس است
  • مانند T-Mobile، در دسترس بودن Verizon ممکن است حتی در همان شهر متفاوت باشد
  • در دسترس بودن Verizon 5G Home خود را بررسی کنید

نتیجه گرفتن

در دسترس بودن اینترنت خانگی Verizon و T-Mobile 5G

Verizon و T-Mobile به سرعت شبکه های 5G خود را گسترش دادند و به آنها اجازه داد اینترنت بی سیم خانگی را به شهرهای بیشتری بیاورند. اکنون اینترنت خانگی 5G Verizon برای بیش از 30 میلیون نفر در ایالات متحده در دسترس است و T-Mobile برای بیش از 50 میلیون نفر در دسترس است. در اینجا نحوه بررسی در دسترس بودن اینترنت 5G خانگی خود آورده شده است، همچنین آزمایشات رایگان، جزئیات عملکرد و موارد دیگر را بررسی خواهیم کرد.

همانطور که در بالا ذکر شد، Verizon در مورد عملکرد 5G خانگی با سرعت حداکثر 1 گیگابیت در ثانیه با طرح “5G Home Plus” برتری دارد. با این حال، T-Mobile از نظر در دسترس بودن پیشتاز است و در مقایسه با 30+ میلیون خانوار Verizon، حدود 70 درصد بیشتر خانوارها را با بیش از 50 میلیون پوشش می دهد.

اگر برنامه تلفن Magenta Max با T-Mobile دارید، اینترنت 5G آن 30 دلار در ماه هزینه دارد و T-Mobile شامل یک آزمایش رایگان 15 روزه است.

با این حال، یک نکته را باید در نظر داشت، برای خانواده‌هایی که دستگاه‌های زیادی دارند – مخصوصاً زمانی که به طور همزمان استفاده می‌شوند – یک راه‌اندازی باند پهن ثابت احتمالا بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد.

جالب توجه است، در حالی که Verizon و T-Mobile ارائه‌های اینترنت خانگی 5G خود را در دو سال گذشته راه‌اندازی کرده‌اند و به طور پیوسته گسترش داده‌اند، AT&T هنوز وارد فضا نشده است. و سایر اپراتورها فاقد قابلیت لازم 5G یا استفاده از شبکه Verizon، T-Mobile، یا AT&T هستند، که Big Red و Un-carrier را به عنوان دو انتخاب برتر اینترنت خانگی 5G باقی می‌گذارد.

چرا اینترنت خانگی 5G را در نظر بگیرید؟

Verizon و T-Mobile اینترنت بی‌سیم خانگی 5G خود را تقریباً با همان مزایا و ویژگی‌ها جذاب می‌کنند (اگرچه ورایزون با سرعت‌های بالاتر پیشتاز است و T-Mobile در دسترس بودن بیشتری دارد).

  • آزمایشی رایگان (30 روز با Verizon، 15 روز با T-Mobile)
  • بدون قرارداد و تضمین قیمت
  • بدون محدودیت داده
  • خود نصب رایگان بدون هزینه تجهیزات
  • سرعت تا 1 گیگابیت بر ثانیه از Verizon، تا 182 مگابیت در ثانیه از T-Mobile
  • قیمت ها از 25 دلار یا 30 دلار در ماه با طرح تلفن همراه شروع می شود – 50 دلار در ماه بدون برنامه
وقتی نوبت به این می رسد که چه نوع راه اندازی خانه با اینترنت 5G خانگی بهترین کارایی را دارد، هر دو شرکت مخابراتی می گویند اینترنت بی سیم آنها برای همه چیز از بازی گرفته تا تماس ویدیویی و پخش جریانی و موارد دیگر عالی عمل می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی