دوره آموزش یوتیوب، درآمدزایی دلاری با یوتیوب رو یاد بگیر | WikiHola

دوره آموزش یوتیوب، درآمدزایی دلاری با یوتیوب رو یاد بگیر | WikiHola

شما می‌­توانید برای کانال یوتیوب خود یک یا چند ادمین قرار دهید. اینکه فردی را برای مدیریت کانال خود قرار دهید، امن‌­تر از به اشتراک‌­گذاری رمز عبور شما است و به شما اجازه می­‌دهد فقط میزان دسترسی مورد نیاز خود را به آن‌­ها بدهید. سپس با استفاده از حساب گوگل که می­‌خواهید کانال شما با آن مرتبط باشد، وارد شوید.

🔴 نکات مهم قوانین کپی رایت در یوتیوب

است در این روش تبلیغاتی که در ابتدای ویدیو قرار می‌گیرد برای کسی به نمایش نشان داده نمی شود یوتیوب حاضر است بخشی از درآمد خود را که کسب می‌کند به تولید کننده محتوای کانال بدهد. پس در این روش برای این که بتوانید درآمدزایی داشته باشید باید سعی کنید مخاطبان سرویس youtube red را افزایش بدهید. هر چقدر مخاطبان این سرویس را افزایش بدهید درآمد شما بیشتر می شود و میتوانید درآمدزایی از یوتیوب داشته باشید. کسب درآمد از یوتیوب بدون ساخت ویدیو، ویژه کسانی که به هر دلیلی نمی خواهند خودشان محتوای ویدیویی تولید کنند که به این روش repost نیز گفته می شود. بر اساس این روش شما می توانید ویدیو هایی که سایرین تولید می کنند را دانلود کنید، سپس آن ها را تا حد قابل قبولی که توسط قانون کپی رایت یوتیوب جریمه نشوند ویرایش کرده و در انتها آن ها را در کانال خود منتشر کنید. الف) معرفی محصولات به کاربران؛ بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی محصولاتی را برای فروش دارند که این محصولات می‌تواند فیزیکی یا دیجیتال باشد!

اما بخاطر داشته باشید که تاریخ اطلاعات موجود در آن، دارای چند روز تاخیر می باشد. استفاده از کلمات کلیدی پرجستجو؛ برای تولید محتوای باکیفیت و پرجستجو، باید از کلمات کلیدی پرجستجو استفاده کنید. استفاده از کلمات کلیدی بهینه در عنوان، توضیحات و برچسب‌ها کمک زیادی به شما می‌کند تا بتوانید رتبه خوبی در نتایج جستجو یوتیوب کسب کنید. برای آن که بتوانید با کاربران تعامل بیشتری داشته باشید، باید آن‌ها را به انجام یک عمل دعوت کنید! مثلاً از آن‌ها بخواهید وارد سایت شما شوند و ایمیل خود را وارد کنند یا حتی ویدئوهای دیگر شما را مشاهده کنند. برای این کار یوتیوب دو ابزار بسیار عالی در اختیار شما قرار داده است؛ کارت یوتیوب و صفحه پایان ویدئو!

درباره دوره کسب درآمد از یوتیوب

از داخل لینک تلگرام وارد کانال شوید و آموزش نخبگان یوتیوب رو دنبال کنید. دکتر یوتیوب اولین آکادمی تخصصی یوتیوب، مجموعه جوانی است که با هدف درآمد مناسب و گسترش دانش یوتیوب مارکتینگ در سطح جامعه، به علاقه‌‌مندان، خدمات و دوره‌های آموزشی هوشمندانه ارائه می‌دهد. شما می­‌توانید بعد از آپلود ویدئو از audio library که رایگان است موسیقی و افکت صوتی به ویدئوی خود اضافه کنید. این انعطاف‌­پذیری بیشتری به شما می‌­دهد چون اگر بعدا آن موسیقی را دوست نداشتید می­‌توانید تغییرش دهید.

  • گزینه کامنت در YouTube بخش بسیار خوبی است که در آن کاربران می‌توانند از سازنده محتوا تشکر و قدردانی کنند یا اینکه سوال خود را بپرسند و رفع ابهامات توسط سازنده انجام شود.
  • یکی از سرویس های قدیمی دانلود از یوتیوب سایتکیپ ویدهست که در حال حاضر چندین سایت از این برند استفاده می کنند و بدون در نظر گرفتن تاریخچه بخوایم صحبت کنیم ، اکثرا هم سرویس های بدون نقصی را ارائه می دهند.
  • در ادامه این مطلب از کارآمد پلاس، به آموزش کامل یوتیوب و ابزارهای آن می­‌پردازیم.
  • همچنین پشتیبانی برای نصب و استفاده از این نرم افزار توسط تیم ما انجام می شود.
  • شما هم اگر محصولاتی دارید می توانید آن را در زیر ویدیو تان قرار بدهید و به فروشگاه اینترنتی خود لینک بدهید.
برنامه YouTube Partner به این صورت است که به طور منظم یوتیوبرها به ​​ویژگی های ویژه موجود در این پلتفرم دسترسی پیدا می کنند. 20 درصد افراد در یوتیوب پس از دیدن 10 ثانیه از ویدئوها، صفحه آن ویدئو را می‌بیندند. 62 درصد از کاربران یوتیوب را مردان و 38 درصد از آن را زنان تشکیل می‌دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید.