قیمت آیفون 14 پرو مکس خرید و مشخصات آیفون ۱۴ پرو مکس

کیفیت نوری را در فاصله کانونی ارائه می‌کند، که برای ویژگی‌هایی مانند حالت پرتره عالی است. Photonic Engine این افزایش چشمگیر کیفیت را با اعمال Deep Fusion در مراحل اولیه فرآیند تصویربرداری برای ارائه جزئیات فوق‌العاده، حفظ بافت‌های ظریف، ارائه رنگ بهتر و حفظ اطلاعات بیشتر در یک عکس، امکان‌پذیر می‌سازد. در عکس‌ها در همه دوربین‌ها از طریق ادغام عمیق سخت‌افزار و نرم‌افزار ارائه وبلاگ 9to5mac.ir می‌دهد. Iphone 14 pro و iphone 14 pro max نیز به ارائه ویژگی‌های دوام پیشرو در صنعت با پوشش جلوی سپر سرامیکی – محکم‌تر از هر شیشه گوشی هوشمند – ادامه می‌دهند . همچنین فناوری‌های نوآورانه‌ای مانند نمایشگر همیشه روشن و جزیره پویا که تعاملات جدیدی را برای اعلان‌ها ارائه می‌دهد. در بین شغل‌ها و مهارت‌های مختلفی که وجود داره، بیشتر خودم رو یک تکنسین می‌دونم تا یک بیزینس‌من.

صفحه نمایش

«ویژگی های ایمنی جدید حیاتی که امیدواریم هرگز به آن نیاز نداشته باشید» این همان تیتری است که اپل برای قابلیت جدید گوشی های آیفون 14 خود به کار برده است. قابلیت اضطراری SOS در مواقعی که شما به وای فای یا اینترنت همراه گوشی خود دسترسی ندارید و به عبارتی خارج از شبکه قرار دارید به شما این امکان را می دهد تا از طریق ماهواره برای سرویس های اضطراری پیامک ارسال کنید. این قابلیت همچنین تصادف های شدید را تشخیص می دهد و سپس با شماره های امدادی تماس می گیرد. تراشه A16 در ایفون 14 پرو مکس را می توان یک بهبود جزئی نسبت به A15 اپل عنوان کرد که روی نسخه آیفون 14 معمولی و آیفون 14 پلاس قرار گرفته است، عوان کرد.

تا به آنتن‌ها اجازه دهد.مستقیماً به ماهواره متصل شوند و پیام‌رسانی با خدمات اضطراری را در خارج از پوشش تلفن همراه یا وای‌فای امکان‌پذیر می‌سازد. این قابلیت‌ها بر روی اجزای موجود، مانند فشارسنج، که اکنون می‌تواند تغییرات فشار کابین را تشخیص دهد. دوربین Ultra Wide، تا 2 برابر در دوربین تله فوتو و تا 2 برابر در دوربین TrueDepth. برنامه‌های شخص ثالث در iOS 16 که اطلاعاتی مانند امتیازات ورزشی و فعالیت‌های زنده را ارائه می‌دهند. نظر شما در مورد سیاست‌های قیمت‌گذاری این کمپانی محبوب چیست؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

کیفیت فیلمبرداری گوشی ایفون ۱۴ پرو مکس:

دنیای تکنولوژی لحظه به لحظه در حال تغییره و امروز جذاب‌ترین ابزاری که همه مردم با اون سروکار دارن اسمارت‌فونه … زودتر از سایرین در جریان فروش‌های ویژه، محصولات جدید و داغ‌ترین اخبار قرار بگیرید. با ثبت نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات ، اخبار و فروش های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می گردید ، پیشنهادات شگفت انگیز را در ایمیل خود دریافت کنید .

  • آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکسبه کاربران امکان می‌دهند سریع‌تر و آسان‌تر دستگاه خود را راه‌اندازی کنند.
  • آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس جز اندازه‌ی نمایشگر و باتری، تفاوت خیلی زیادی با یکدیگر ندارند.
  • آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس نیز به ارائه ویژگی‌های دوام پیشرو در صنعت با پوشش سرامیکی – محکم‌تر از هر شیشه گوشی هوشمند – ادامه می‌دهند و با مقاومت در برابر آب و گرد و غبار از ضربه و اتفاقات معمولی محافظت می‌شوند.
  • از جمله قابلیت هایی که به این نسخه آیفون 14 پرو مکس اضافه شده می توان به شارژ بی سیم MageSafe اشاره کرد که با سرعت 15 وات گوشی را شارژ می کند.
  • قیمت آیفون 14 پرو مکس اپل با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی از ۱۰۹۹ دلار شروع می‌شود.
  • این صفحه نمایش از اندازه ۶٫۱ اینچ بهره برده است که از حاشیه های کمی هم در بدن استفاده می کند به طوری که نسبت صفحه نمایش به کل بدنه ۸۷ درصد میباشد.

صفحه نمایشی که در این گوشی آیفون 14 پرو استفاده شده است از نوع LTPO Super Retina XDR OLED می باشد که از نرخ به روز رسانی تصویر ۱۲۰ هرتز و قابلیت پشتیبانی از hdr۱۰ و Dolby vision و شدت نور ۱۰۰۰ نیت را دارد. این صفحه نمایش از اندازه ۶٫۱ اینچ بهره برده است که از حاشیه های کمی هم در بدن استفاده می کند به طوری که نسبت صفحه نمایش به کل بدنه ۸۷ درصد میباشد. برای اولین بار، اپل در گوشی‌های آیفون خود سنسور 12 مگاپیکسلی را کنار گذاشته تا آیفون 14 پرو به یک سنسور 48 مگاپیکسلی مجهز شود. عملکرد دوربین اصلی جدید در زمینه عکاسی در شرایط نور کم دو برابر بهبود پیدا کرده است. اولین تغییر قابل‌توجه طراحی مدل‌های پرو آیفون 14 به نمایشگر آن‌ها مربوط می‌شود. در حالی که اپل همچنین نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی را ارائه می‌کند، ناچ بالای آن‌ها تغییر کرده و اکنون یک بریدگی کپسولی شکل برای Face ID و یک بریدگی حفره‌ای برای دوربین سلفی وجود دارد.