اپل کارمندان خود را از استفاده از ChatGPT برای کار منع می کند

ChatGPT، که توسط مایکروسافت نیز پشتیبانی می‌شود، داده‌ها را برای توسعه‌دهندگان ارسال می‌کند تا بتوانند به بهبود مدل‌های هوش مصنوعی مورد استفاده در پلتفرم ادامه دهند. همانطور که اشاره شد WSJ، یک اشکال در ماه مارس به کاربران اجازه داد تا تاریخچه چت سایر کاربران ChatGPT را ببینند. پس از این اتفاق، ChatGPT این گزینه را برای کاربران اضافه کرد که تاریخچه چت خود را غیرفعال کنند و در آموزش مدل هوش مصنوعی مشارکت نکنند.

9to5Mac اخیرا گزارش شده است که اپل به طور مخفیانه در حال آزمایش فناوری جدیدی به نام «بابکت» است که زبان طبیعی مولد را به سیری می آورد. با این حال، مشخص نیست که این شرکت چه زمانی قصد دارد آن را در دسترس عموم قرار دهد.

اما مطمئناً، اگر مهندسان اپل از این پلتفرم‌ها استفاده می‌کنند، هیچ راهی برای اطمینان از اینکه کدهایی که تایپ می‌کنند به شخص دیگری نشت نکند – یا حتی توسط توسعه‌دهندگان این برنامه‌ها استفاده نمی‌شود، وجود ندارد. همین امر در مورد سایر اطلاعات محرمانه نیز صدق می کند، زیرا کارمندان می توانند برای مثال از ChatGPT برای نوشتن ایمیل استفاده کنند.

در حال حاضر، حتی کارمندان اپل نیز از عملکرد نادرست سیری به دلیل پایگاه داده قدیمی آن بر اساس فناوری قدیمی شکایت دارند.

روزنامه وال استریت توانست این سند را ببیند که در آن شرکت نگران این پلتفرم های هوش مصنوعی است که داده های محرمانه کارمندان را جمع آوری می کند. علاوه بر ChatGPT، اپل همچنین کارمندان خود را از استفاده از GitHub Copilot که متعلق به مایکروسافت است، ممنوع کرده است. با Copilot، توسعه دهندگان می توانند کدنویسی را خودکار کنند.

اوایل امروز، OpenAI برنامه رسمی ChatGPT را برای آیفون منتشر کرد. این ابزار برای پاسخ به درخواست های کاربران و حل مشکلات از ساده ترین تا پیچیده ترین با استفاده از هوش مصنوعی به خوبی شناخته شده است. اما اپل نمی خواهد کارمندانش از چنین ابزارهایی استفاده کنند. در یک یادداشت داخلی، این شرکت گفت که از هوش مصنوعی مولد نمی توان برای کار استفاده کرد.

کارمندان اپل دیگر نمی توانند از ChatGPT استفاده کنند

اما اپل تنها شرکتی نیست که ChatGPT و سایر هوش مصنوعی‌های مولد را از کارمندان خود منع کرده است. JPMorgan Chase و Verizon نیز استفاده از این پلتفرم ها را محدود کرده اند. آمازون به مهندسان خود دستور داده است که از ابزار هوش مصنوعی داخلی خود به جای ابزارهای شخص ثالث استفاده کنند WSJ منابع در این گزارش اشاره شده است که اپل همچنین روی مدل هوش مصنوعی خود کار کرده است.

سیری ممکن است به زودی ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را دریافت کند

هوش مصنوعی نحوه تعامل مردم با فناوری را تغییر می دهد و اپل از سیری عقب افتاده است
پروژه جدید هوش مصنوعی اپل توسط John Giannandrea رهبری می شود که در سال 2018 از گوگل استخدام شد. تیم کوک مدیر عامل اپل در تماس اخیر با سرمایه گذاران از پتانسیل هوش مصنوعی مولد استقبال کرد. با این حال، کوک همچنین گفت که «مسائلی وجود دارد که باید به آنها رسیدگی شود» به دلیل نحوه عملکرد این فناوری در حال حاضر.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی