سیاست حفظ حریم خصوصی Apple Card با اشتراک گذاری داده های جدید به روز شد، iOS 13.4 جزئیات بیشتری را به برنامه Wallet می آورد.

همچنین یک روش بازگشتی پیشرفته برای اشتراک‌گذاری بیشتر وجود دارد کارکنان داده ها در مورد a انتخاب کردن اگر ابتدا تأیید را دریافت نکردید، با گلدمن ساکس پایه گذاری کنید. مواردی مانند تاریخچه خرید محصولات اپل، زمانی که اپل آیدی خود را ایجاد کردید و مقداری که با اپل خرج کرده اید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

زمانی که کاربران به iOS 13.4 به‌روزرسانی شوند، خط‌مشی جدید ظاهر می‌شود. در اینجا متن کامل آنچه امروز به سیاست حفظ حریم خصوصی اپل کارت اضافه شده است آمده است:

این همیشه وجود داشته است و اگر مدل سازی پیش فرض برنامه Apple Card شما را رد کند، ممکن است آن را مشاهده کرده باشید – اکنون چند نقطه داده دیگر دارد، اما هنوز به وضوح با یک دکمه اشتراک گذاری بزرگ فعال می شود.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

اپل ممکن است از اطلاعات مربوط به حساب شما در اپل، مانند این واقعیت که شما یک کارت اپل دارید، برای اهداف تحقیق و تحلیل داخلی، مانند پیش بینی مالی، استفاده کند. اپل همچنین ممکن است از اطلاعات مربوط به رابطه شما با اپل، مانند محصولات اپل که خریداری کرده‌اید، مدت زمانی که Apple ID خود را داشته‌اید، و هر چند وقت یک‌بار با اپل معامله می‌کنید، برای بهبود Apple Card با کمک به شناسایی اقدامات اپل که ممکن است کمک کند، استفاده کند. شما. گلدمن ساکس در بهبود تصمیم گیری اعتباری. هیچ اطلاعات قابل شناسایی شخصی در رابطه با رابطه شما با اپل با گلدمن ساکس به اشتراک گذاشته نخواهد شد تا اقدامات مرتبط اپل را شناسایی کند.

می‌توانید با ارسال ایمیل به تیم حریم خصوصی ما به آدرس dpo@apple.com با موضوع «داده‌های ارتباط اپل و کارت اپل» از این استفاده یا اطلاعات ارتباط اپل خودداری کنید. متقاضیان و دارندگان کارت می توانند اقدامات شناسایی شده را با گلدمن ساکس به اشتراک بگذارند تا پیشنهاد اعتباری خود را مجدد ارزیابی کنند یا خط اعتباری خود را افزایش دهند. اپل ممکن است اطلاعات مربوط به رابطه شما با اپل را با ارائه دهندگان خدمات ما به اشتراک بگذارد، که باید اطلاعات را مطابق با این اعلان و دستورالعمل های اپل پردازش کنند، باید از اقدامات امنیتی معقول برای محافظت از اطلاعات شخصی دریافت شده استفاده کنند و باید به محض اینکه اطلاعات شخصی را حذف کنند. ممکن است. به محض اینکه خدمات را تکمیل کردند.

“شما ممکن است واجد شرایط برخی از برنامه های Apple Card باشید که توسط Goldman Sachs بر اساس اطلاعات ارائه شده به عنوان بخشی از برنامه شما ارائه شده است. اپل ممکن است بداند که آیا دعوتنامه شرکت را دریافت کرده اید و آیا دعوت را می پذیرید یا رد می کنید، و ممکن است این اطلاعات را با Goldman به اشتراک بگذارد. ساکس برای اجرای برنامه اپل از جزئیات بیشتری در مورد مشارکت شما در برنامه اطلاعی ندارد.

همانطور که در اوایل این ماه گزارش دادیم، اپل همچنین جزئیات تراکنش سرویس جدید را به برنامه Wallet در iOS 13.4 اضافه می کند. این به شما امکان می دهد جزئیات خرید مانند جزئیات فروشگاه برنامه و موارد دیگر را مشاهده کنید.

بحران فنی همچنین توضیح می دهد که زمانی که شما در ابتدا برای Apple Card به صورت انتخابی تایید نشده اید، یک رابط جدید برای به اشتراک گذاری داده ها وجود دارد:

اپل علاوه بر به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جدید امروز، سیاست حفظ حریم خصوصی اپل کارت را نیز به‌روزرسانی کرد. همانطور که برای اولین بار توسط بحران فنیسیاست حفظ حریم خصوصی جدید اجازه می دهد تا داده های ناشناس اضافی با گلدمن ساکس به اشتراک گذاشته شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

حافظه OWC Mac Pro


طبق این گزارش، اپل معتقد است که می‌تواند با به اشتراک گذاشتن یک مدل اعتباری غنی‌تر، اما همچنان ناشناس‌تر با گلدمن ساکس، «نوع کاربرانی را که احتمالاً اعتبار دریافت می‌کنند، گسترش دهد». این اشتراک گذاری داده جدید انصراف داده است.