صفر تا صد راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی رشدآپ | ایران دستمال کاغذی

صفر تا صد راه اندازی خط تولید دستمال کاغذی رشدآپ | ایران دستمال کاغذی

کاغذ ها در طی فرآیند کریپ شدن به وسیله تیغه خراش داده می شوند که امر سبب انعطاف پذیری کاغذ و همچنین باعث کاهش قدرت و مقاومت و ضخامت قیمت دستگاه تولید دستمال کاغذی اتوماتیک آن می شود. این فرآیند، عملی است که به سرعت انجام می شود و در انتها کاغذ ها بر روی ریلی پیچیده می شوند. ، گران است ، محصول بی کیفیت هم که خیلی زود از دور رقابت خارج می شود .

  • ما تو آکادمی مشاغل مزایا و معایب شغل تولیدی دستمال کاغذی رو با توجه به کسب و کارهای هم رسته خودش و کل رسته‌های شغلی در نظر گرفتیم و در قالب مزایای این شغل در اختیارتون قرار میدیم.
  • در داخل این سیستم، رنگ های حاصل از فیبر به کمک مواد سفید کننده گیاهی، از بین می روند.
  • اگر شما هم در فکر راه اندازی یک کارگاه تولیدی کوچک برای درآمدزایی هستید، در این بخش همراه تیم شویا صنعت باشید تا میزان سود حاصل از تولید دستمال های کاغذی را بررسی کنیم.
  • دستمال كاغذي توليد شده در اين واحد به‌عنوان يك كالاي نهايي براي مصارف بهداشتي و مختلف و خشك كردن دست و صورت كاربرد دارد.
  • ابتدا رول‌هاي كاغذ آماده كه 88 سانتيمتر عرض دارد از انبار مواد اوليه به سالن توليد حمل می‌گردد.اين رول‌ها روي دستگاه برش نصب شده و به عرض 22 سانتيمتر برش خورده و به ابعاد 6/21 سانتيمتر پرفراژ مي‌شود.

از آنجایی که دستمال کاغذی از جمله کالاهای مصرفی در خانوار است، تولید و فروش آن می‌تواند به عنوان یک شغل پردرآمد معرفی شود. با اینکه این کسب و کار، از جمله سودآورترین فعالیت‌های اقتصادی شناخته می‌شود؛ اما راه‌اندازی خط تولید دستمال کاغذی کار چندانی ساده نیست. مجموعه ماشین سازی اسعدی تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی از جمله دستگاه تولید دستمال کاغذی و دستگاه تولید ماسک می باشد.

دستگاه پرکن دو طرفه دستمال کاغذی

در همین مرحله به کمک مواد سفیدکننده گیاهی، مواد فیبر از بین می روند و در صورتی که شما بخواهید دستمال کاغذی های رنگی تولید کنید؛ باید رنگ مورد نظر خود را به آن اضافه کنید. فراهم آوردن سرمایه اولیه، کسب مجوزهای مختلف جهت ساخت سالن، شروع کار، خرید دستگاه‌ها، استخدام کارکنان، بازاریابی و فروش، همگی پروسه بسیار سختی هستند و نیاز به یک همراه با تجربه دارند که بتواند شما را در این مسیر کمک نماید. در این مقاله از سری مقالات مجتمع چاپ و بسته بسته بندی آریا هنر به فرایند تولید دستمال دستمال کاغذی می پردازیم. برای تجهیز خط تولید خود پیشنهاد می دهیم دستگاه ها و ماشین آلاتی را خریداری کنید که کیفیت بالایی دارند. چرا که کیفیت تجهیزات روی ظرفیت تولیدی و میزان هدررفت منابع شما تاثیر مستقیم دارد.

سوالات متداول درباره خط تولید دستمال کاغذی

دستمال کاغذی به شکل رایجی به نوعی بافت کاغذی اطلاق می‌شود که معمولاً به‌شکل جعبه به فروش می‌رسد و برای تسهیل پاکسازی مخاط از بینی، پاک کردن سطوح و دیگر چیزها مورد استفاده است. محصول تولیدی این و احد انواع استمال کاغذهای رولی می باشد که جهت مصارف بهداشت کار برد دارد . این خط تولید به صورت بی وقفه، حجم بالایی از دستمال های توالت و حوله ای کاغذی را، به صورت پوینت تو پوینت، بعبارتی حجیم شده و سبک ، در رول های دو، سه، چهار لایه تولید می کند.

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید دستمال کاغذی

به صورت کلی برای شروع کار به سرمایه ثابتی در حدود 300 میلیون تومان نیاز خواهید داشت. این میزان سرمایه اولیه شامل خرید دستگاه‌های ساده است و دستگاه اتوماتیک تولید دستمال کاغذی را شامل نمی‌شود. این هزینه ثابت شامل موارد زیر خواهد بود و با این میزان سرمایه می‌توانید در مدت 6 سال بازگشت سرمایه را تجربه کنید. بدیهی است که تولید و راه‌اندازی کارخانه دستمال کاغذی نیاز به یک سرمایه اولیه دارد.