قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد سیری در WWDC اعلام می‌شود – فاش شد

بلومبرگ سال گذشته گزارش شد که اپل از سال 2022 روی پروژه هوش مصنوعی خود به سبک ChatGPT کار می کند که برخی آن را Apple GPT می نامند. مارک گورمن گفت که این شرکت در حال حاضر از این ابزار به صورت داخلی استفاده می کند و قصد دارد برخی از ویژگی های هوش مصنوعی مولد را برای کاربران اپل در مقطعی از سال جاری منتشر کند.

وبلاگ نویس Eyes1122 پست کرد.

اشتهای اپل برای درآمد اشتراک قابل ارضا نیست. باید به این فکر کرد که این شرکت چه ایده های جدیدی می تواند برای تبدیل هوش مصنوعی مولد به یک عامل درآمد ایجاد کند. آیا می توانید نسخه ای از سیری را با هوش مصنوعی مولد آنقدر خوب تصور کنید که مردم ماهانه برای آن پول پرداخت کنند؟ اگر منطقی باشد، می تواند پول در بیاورد.

از 9to5Mac بگیرید

این پیام مبهم است و فقط بیان می‌کند که «شخصی‌سازی و مکالمات طبیعی بیشتری را به سیری اضافه می‌کند»، تنها با چند مورد دیگر…

پیشرفت های اخیر در استفاده از هوش مصنوعی مولد در سیری اپل.
این محتوای اصلی است

نسخه تولید شده توسط هوش مصنوعی سیری بر اساس مدل Ajax اپل در WWDC معرفی شد
شخصی سازی بیشتر و مکالمات طبیعی را به سیری اضافه می کند
مدیریت کارآمد را بین دستگاه هایی مانند آیفون های مختلف اپل اضافه کنید

عکس: Blowup/Unsplash

WWDC زمان و مکان آشکاری برای “اعلام هوش مصنوعی بزرگ” است، بنابراین بیانیه دوم سازگار است.

این شرکت در حال حاضر در حال کار بر روی چندین ابتکار مرتبط است: یک تلاش بین شرکتی بین گروه‌های هوش مصنوعی و مهندسی نرم‌افزار، و همچنین تیم مهندسی خدمات ابری که زیرساخت هر ویژگی جدید قابل توجهی را فراهم می‌کند. در حالی که این شرکت هنوز برنامه مشخصی ندارد، افرادی که با این کار آشنا هستند معتقدند اپل قصد دارد سال آینده یک اعلامیه بزرگ مرتبط با هوش مصنوعی ارائه دهد. [ie. 2024].

این منبع توسعه دهنده مرتبط است.

نتایج Yeux1122 مختلط است. آنها در گذشته به اندازه کافی به دست آورده اند که می توانند بدهند تعداد کمی اعتبار گزارش‌های آن‌ها، اما تا حدی درست بود، تا حدودی در مورد iPad mini 6 و iPhone SE 3 اشتباه، در سطوح ذخیره‌سازی iPad Air، اشتباه در RAM 14 Pro آیفون، و فقط نیمی از درستی در مورد iPhone 15 Pro Storage. احتمالاً حدس و گمان زیادی در پست های آنها وجود دارد.

یک افشاکننده با سابقه متفاوت ادعا می کند که اپل از WWDC امسال برای معرفی قابلیت های جدید هوش مصنوعی Siri استفاده خواهد کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

در این مرحله، احتمالاً حدس و گمان کافی است. اگر اپل هم تعجب آور و هم افسرده کننده خواهد بود نمی کند امسال را انتخاب کنید تا بهبودهای چشمگیر هوش مصنوعی را در سیری ایجاد کنید. قبلاً اشاره کرده‌ایم که اپل باید در اینجا بسیار مراقب باشد، اما به نظر می‌رسد سال 2024 بهترین زمان باشد.

وقتی صحبت از اشتراک ها می شود، ChatGPT، پیشگام در هوش مصنوعی مولد، هم نسخه رایگان و هم نسخه اشتراکی را ارائه می دهد – که نسخه دوم نه تنها برای درآمدزایی در دسترس هستند، بلکه به این دلیل که استخراج این نوع خدمات مستلزم هزینه های بسیار قابل توجهی در فناوری اطلاعات است. مطمئناً این امکان وجود دارد که اپل نیز همین رویکرد را در پیش بگیرد – اگرچه مطمئناً به آن نیاز دارد تعداد کمی بهبودهای قابل توجه سیری برای همه رایگان است.

پیشنهاد “خدمات اشتراک” چیزی است که قبلاً در مورد آن حدس زده ایم.

یک سرویس ایجاد جدید مخصوص اپل اضافه شد
افزودن خدمات پیوند بین سرویس های خارجی مختلف
برخی از خدمات یا ویژگی ها بین خدمات اشتراک متفاوت است.