قیمت آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس اپل مشخص شد آی‌ تی‌ رسان

بهترین قیمت ایفون ۱۴ پرو مکس را در فروشگاه ما تحربه کنید | تیم آی تی سیتی تلاش دارد تا با پاینترین قیمت iPhone 14 Pro Max این امکان را به مشتریان داده باشد تا بتوانند مانده پول خود از خرید را صرف خرید لوازم جانبی کنند. اخیرا، افشاگری اعلام کرده است که آیفون 14 پرو مکس از یک سنسور بزرگ‌تر ساخت سونی برای امسال استفاده می‌کند. گفته می‌شود که این واحد بیش از ۵۷ درصد افزایش مساحت خواهد داشت و در مقایسه با آیفون ۱۳ پرو مکس، از پیکسل‌های کوچک‌تری هم استفاده می‌کند.

بررسی

اپل سنسور مجاورت را به زیر نمایشگر منتقل کرده و اکنون نوتیفیکیشن‌ها به صورت یک انیمیشن در ناچ بالای نمایشگر و به شکلی کاملا جدید دیده می‌شوند. اپل همچنین ادعا می‌کند که حفره بالای نمایشگر جدید نسبت به قبل 30 درصد کوچک‌تر شده است. خواهشمند است در صورتی که تجربه کار با گوشی موبایل iPhone 14 Pro Max اپل را دارید تجربیات خود را دربخش نظرات این گوشی موبایل با کاربران دیگر به اشتراک بگذارید.

  • اپل از نمایشگر Super Retina XDR OLED در ایفون 14 پرومکس 256 بهره برده است که با ارائه روشنایی حداکثر 2000 نیت از جمله برترین گوشی ها از نظر روشنایی تلقی می شود.
  • یکی از ویژگی‌های بارز در گوشی‌ های اپل کیفیت بالا دوربین است که امکان ثبت تصاویری به مراتب بهتر را نسبت به آیفون 13 پرو در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
  • این ویژگی هنگام تماشای محتوایی که از Dolby Atomos پشتیبانی می‌کند، لذت دوچندانی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.
  • عملکرد دوربین اصلی جدید در زمینه عکاسی در شرایط نور کم دو برابر بهبود پیدا کرده است.

در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. شما می توانید گوشی آیفون 14 پرو 256 گیگابایتی را به صورت آنلاین با بهترین قیمت از سایت کوک موبایل خرید کنید. ما اغلب گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه اپل را در گذشته توصیه می‌کردیم، اما آیفون 14 پرو 512 گیگابایتی بهترین در نوع خود در ایران است. از نظر قیمت واقعاً در رده مقرون به صرفه قرار می گیرد تا میان رده، اما از باتری غول پیکری بهره می برد.

آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس، دوربین اصلی ارتقا یافته و جزیره اسرارآمیز!

این شایعه برای اولین‌بار توسط مینگ چی کو مطرح شده است و اگر حقیقت داشته باشد، برای اولین‌بار شاهد تغییرات بزرگی در مدل‌های استاندارد و پرو خواهیم بود. اپل تا سال گذشته، از یک تراشه به صورت مشابه در تمام گوشی‌های خود استفاده می‌کرد. از زمانی که آیفون 5S و آیفون 5C روانه بازار 9to5mac شدند، اپل از یک پردازنده در سری خود استفاده می‌کرد. دوربین فوق‌عریض دستگاه نیز در زمینه عکاسی ماکرو و زوم 3 برابر در شرایط با نور کم بهبود پیدا کرده است. اپل حتی فلاش دوربین آیفون 14 پرو را نیز دوباره طراحی کرده تا دو برابر نور بیشتر و روشن‌تر را به کاربران ارائه کند.

امکانات نرم افزاری

آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس جز اندازه‌ی نمایشگر و باتری، تفاوت خیلی زیادی با یکدیگر ندارند. در نتیجه در آیفون ۱۴ پرو مکس هم تمام مشخصات بالا را در خود خواهد داشت با این تفاوت که ابعاد گوشی مثل مدل پلاس به ۶٫۷ اینچ می‌رسد. البته ظرفیت باتری این گوشی هم بیشتر از مدل پرو است و در نتیجه انتظار می‌رود عملکرد آن در نگه‌داری شارژ هم به مراتب بهتر باشد. هرچند مانند تمامی گوشی‌های اپل، گوشی ایفون ۱۴ پرو مکس قیمت بالایی خواهد داشت، اما هیچکس نمی‌تواند منکر کیفیت ساخت و ارزش خرید بالای آیفون شود. این مدل نیز قطعاً رضایت شما را جلب می‌کند و در سال 2022 کاندیدای بهترین گوشی سال خواهد بود و کاربران زیادی از آن استقبال خواهند کرد. یک گزینه زوم اپتیکال 2 برابری نیز در برنامه دوربین آیفون وجود دارد که از وضوح کاملی برخوردارست.