لپ تاپ های اپل و سامسونگ پیشتاز رشد جهانی هستند – TrendForce

در همان زمان، این واقعیت که سازندگان لپ‌تاپ برخی از قطعات را بیش از حد رزرو کردند، که متعاقباً منجر به موجودی اضافی شد، احتمالاً در سه ماهه چهارم سال 21 نیز پیامدهایی خواهد داشت. در آینده، اگرچه تقاضای لپ‌تاپ احتمالاً در سال 2022 کاهش می‌یابد، اما عادی‌سازی مدل کاری هیبریدی و همچنین بهبود تقاضای لپ‌تاپ‌های تجاری، شتاب صعودی را برای محموله سالانه لپ‌تاپ‌ها در سال آینده فراهم می‌کند، که به 220 میلیون دستگاه می‌رسد. . اصلاح نزولی 6 درصدی سالانه.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

در حالی که اقتصاد ماندن در خانه در سال گذشته تقاضای زیادی برای لپ‌تاپ‌ها برای کاربردهای آموزش از راه دور و WFH ایجاد کرد، محموله‌های جهانی لپ‌تاپ برای سال 2020 شاهد افزایش نزدیک به 26 درصدی در سال بود که انحراف قابل‌توجهی از افزایش چرخه‌ای 3 درصدی سالانه است/ نزول کردن. طبق آخرین نظرسنجی‌های TrendForce که از نظر تاریخی هر سال اتفاق می‌افتاد.

قدرت روند گفت که اگرچه کروم‌بوک‌ها ضروری خواهند بود، اما مک‌های اپل سیلیکون نیز نقش مهمی در تداوم تقاضای قوی خواهند داشت.

طبق گزارش جدید TrendForce، لپ‌تاپ‌های اپل و سامسونگ پیشرو در صنعت لپ‌تاپ هستند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

از نظر عملکرد حمل‌ونقل بین برندها، سامسونگ و اپل قوی‌ترین رشد را خواهند داشت، به‌طوری‌که اولی کروم‌بوک‌ها تقریباً 50 درصد از کل محموله لپ‌تاپ‌هایش را در سال جاری تشکیل می‌دهند و دومی همچنان به عرضه مک‌بوک‌های مجهز به تراشه M1 ادامه می‌دهد.

انتظار می‌رود روند افزایشی تقاضای لپ‌تاپ در سال 2021 ادامه داشته باشد، که طی آن محموله‌های لپ‌تاپ احتمالا به 236 میلیون دستگاه می‌رسد که افزایشی 15 درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد. به ویژه، به لطف تقاضای فزاینده برای لپ تاپ های آموزشی، کروم بوک ها به محرک اصلی رشد در بازار لپ تاپ تبدیل خواهند شد.

عملکرد خارق‌العاده و عمر باتری ارائه شده توسط M1 Mac باعث شده است که اینتل برای رقابت با مشکل مواجه شود، اگرچه تراشه‌ساز رقیب Qualcomm فکر می‌کند تراشه‌سازان قدیمی‌تر اپل به آن برتری خواهند داد.

این شرکت می گوید فروش لپ تاپ در سال گذشته نزدیک به 26 درصد رشد داشته است و انتظار می رود امسال 15 درصد دیگر رشد کند.

به لطف افزایش واکسیناسیون، این همه گیری به تدریج در اروپا و ایالات متحده تحت کنترل درآمده است. بنابراین، کاهش تقاضا در کل بازار لپ‌تاپ و عرضه‌های بخش آموزش تا سه‌ماهه چهارم که انتظار می‌رود محموله‌های لپ‌تاپ به 58 میلیون دستگاه برسد، 3 درصد نسبت به سه ماهه سه‌ماهه کاهش پیدا خواهد کرد.

این شرکت اطلاعات اقتصادی انتظار دارد سال آینده کاهش یابد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.