لیست بازی های Apple Music را پیدا کنید

پیدا کردن مجموعه‌های موسیقی همیشه در قلب علاقه‌مندان به موسیقی بوده است، چه در حال آماده شدن برای یک نمایش آینده باشید و چه بخواهید تمام اشعار مناسب را به خاطر بسپارید یا یک کنسرت را به خاطر بسپارید که معنای خاصی برای شما داشته باشد. در اینجا در فضای جدید فهرست‌های مجموعه، ما در تلاش هستیم تا با برجسته کردن مجموعه‌ای از تورهای عالی در حال انجام و اشتراک‌گذاری فهرست مجموعه‌های نمایش، آن تجربه را یکپارچه‌تر کنیم. وقتی اینجا هستید، همچنین می‌توانید کنسرت‌های آینده را با ویژگی جدید Shazam مرور کنید، کاتالوگ‌های هنرمندان را کاوش کنید و در برخی موارد درباره تولیدات بخوانید. طرفدار بودن از همیشه لذت بخش تر است.

نحوه استفاده از لیست پخش موزیک اپل

  1. Apple Music را باز کرده و انتخاب کنید برگه مرور اساسا
  2. شير آب لیست ها را در بالا تنظیم کنید (برای یافتن آن می توانید از برگه جستجو نیز استفاده کنید)
  3. در میان هنرمندان برجسته Set List پیمایش کنید، برای پخش روی یکی ضربه بزنید (یا لیست پخش را ذخیره کنید)
  4. شما هم می توانید انتخاب کنید نمایش های آینده را مرور کنید برای اینکه ببینید بعدا کجا بازی خواهند کرد و به دنبال آن بگردید بلیط بگیرید در صورت موجود بودن را فشار دهید
لیست های پخش تور Apple Music Set Lists و موارد دیگر را پیدا کنید

چه لیست هایی در دسترس هستند؟

در اینجا نحوه توصیف Apple Set Lists آمده است:

همراه با لیست های جدید، 40 راهنمای جدید نقشه های اپل امروز وارد شدند که توسط ناشران اپل موزیک مدیریت شده اند. منابع جدید “بهترین مکان ها برای تجربه موسیقی زنده در برخی از مراکز فرهنگی بزرگ جهان” را پوشش می دهند.

در اینجا شش هنرمند معرفی شده در مراسم معرفی و سایر هنرمندان در آینده آورده شده است:

اپل موزیک امروز یک ویژگی جالب جدید را راه اندازی کرد که به شما امکان می دهد به راحتی تورهای هنرمندان مورد علاقه خود را پیگیری کنید، ببینید دقیقاً چه آهنگ هایی را پخش می کنند و حتی می توانید بلیط کنسرت را خریداری کنید. برای یافتن لیست بازی های Apple Music و اینکه کدام هنرمندان برجسته هستند، این روش را دنبال کنید.

اپل موزیک با ویژگی جدید Set Lists امروز با شش هنرمند بزرگ به روز شد. علاوه بر امکان بازی و ذخیره لیست هنرمندان محبوب تور، می توانید نمایش های آینده آنها را ببینید و حتی گزینه هایی برای خرید بلیط دریافت کنید.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

برخی از فهرست‌های مجموعه‌ای که از طریق جستجو یافت می‌شوند اما هنوز در صفحه فهرست ویژه Apple Music Set نشان داده نمی‌شوند عبارتند از:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

آیا به لیست های مخفی دیگری توجه کرده اید؟ در نظرات به اشتراک بگذارید!