مسترکارت و گلدمن در زمان راه اندازی از معامله اپل کارت تبلیغ می کنند

اپل کارت عالی است، اما همچنین یک شروع است. بدون هیچ فناوری قدیمی واقعی یا شرکت مصرف کننده قدیمی برای دفاع، ما برخلاف بسیاری دیگر در صنعت، در موقعیتی هستیم که نوآوری کنیم. در دهه‌های آینده، من انتظار دارم که در کسب‌وکارهای مصرف‌کننده‌مان پیشرو باشیم، همان‌طور که در کسب‌وکارهای سازمانی و شرکتی خود هستیم، با تمرکز بر مشتری در قلب هر کاری که انجام می‌دهیم.

در همین حال، دیوید سولومون، مدیرعامل گلدمن ساکس یک یادداشت فرستاد به کارمندان امروز صبح برای جشن راه اندازی اپل کارت. سولومون توضیح داد که اگرچه همکاری جدید گلدمن با اپل مهم است، اما این یک شروع است.

ما نمایش عددی این عدد 16 رقمی و پیش نویس را می گیریم [it] در یک کد فقط ما و گلدمن ساکس می توانیم تشخیص دهیم. ما می دانیم که قرار است از کجا استفاده شود. ما می دانیم که قرار است با این دستگاه اپل استفاده شود، و اگر در جای دیگری نمایش داده شد، می دانیم که به خطر افتاده است و می توانیم آن را بکشیم.

با رفتن به برنامه Wallet و ضربه زدن روی “+” در گوشه بالا سمت راست می توانید بدون دعوت نامه برای اپل کارت ثبت نام کنید. درباره اپل کارت بیشتر بدانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

جامف


اپل کارت اولین اقدام بزرگ گلدمن در بانکداری خرده فروشی از طریق بخش مارکوس آن است و سولومون می گوید انتظار دارد این شرکت در دهه آینده پیشرو باشد.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

ووسبورگ گفت که Mastercard شماره کارت 16 رقمی را به گونه ای درهم می کند که فقط او و گلدمن ساکس می توانند آن را تشخیص دهند. اگر شماره کارت در جایی ظاهر می‌شود که نباید، می‌توانند فوراً آن را حذف کنند:

پس از اینکه طی دو هفته گذشته به تدریج در اختیار آزمایش کنندگان قرار گرفت، اپل کارت امروز به طور رسمی برای همه راه اندازی شد. در کنار این راه اندازی، مسترکارت و گلدمن ساکس در حال تبلیغ همکاری جدید خود با اپل هستند.

ابتدا، کریگ ووسبورگ، رئیس عملیات آمریکای شمالی مسترکارت، CNBC امروز به جزئیات امنیت پشت اپل کارت می پردازیم. ووسبورگ توضیح داد که در حالی که نداشتن شماره کارت در قسمت فیزیکی به امنیت کمک می کند، اقدامات امنیتی حتی بیشتر در پشت صحنه انجام می شود.