مقام اول در چین توسط آیفون اشغال شد. بالاترین سهم بازار تا کنون

دلایل مختلفی برای این وجود دارد: کمبود قطعات. تغییرات آهسته طراحی باعث می شود افراد تلفن های خود را طولانی تر نگه دارند. و اقتصاد داخلی کند در چین.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

فروش گوشی های هوشمند در چین در سه ماهه چهارم سال 2021 به ترتیب 2 درصد نسبت به فصل قبل و 9 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است. فروش تمام سال گوشی های هوشمند این کشور نیز برای چهارمین سال متوالی به روند نزولی خود ادامه داد و در سال 2021 نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 درصد کاهش داشت.

نقطه مقابل اپل در سه ماهه چهارم سال 2021 به 23 درصد از سهم بازار دست یافت که در مقایسه با 16 درصد در سه ماهه مشابه سال قبل افزایش داشت. در کل سال، اپل از رتبه 4 به 3 سقوط کرد.

اپل در سه ماهه چهارم سال 2021 از vivo سبقت گرفت و پس از شش سال که ابرسیکلت آیفون 6 در اوج خود بود، به برند شماره 1 چین تبدیل شد. طبق گزارش خدمات ماهانه نبض بازار کانترپوینت، سه ماهه چهارم سال 2021 نیز بالاترین سهم بازار خود را در چین با 23 درصد به اپل رساند. […]

موفقیت اپل در بخش پریمیوم یک نشانه دلگرم کننده است و به تولیدکنندگان چینی برای تقویت ردپای خود در این بخش ادامه خواهد داد. ما انتظار داریم که میانگین قیمت فروش گوشی های هوشمند در چین همچنان افزایش یابد، زیرا تولیدکنندگان عمده OEM تلاش بیشتری برای افزایش آن برای مقابله با کاهش فروش انجام می دهند.

با این حال، بازار گوشی های هوشمند چین به طور کلی به انقباض ادامه داد.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

آیفون در سه ماهه چهارم امسال جایگاه اول را در چین به خود اختصاص داد، زیرا اپل به بالاترین سهم خود در بازار گوشی های هوشمند این کشور دست یافت – به رهبری آیفون 13.

اپل پیش از این جایگاه چهارم را از نظر سهم بازار پس از هواوی، ویوو و اوپو داشت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


منگمنگ ژانگ، تحلیلگر تحقیقاتی، گفت: «عملکرد فوق‌العاده اپل به دلیل ترکیبی از استراتژی قیمت‌گذاری و افزایش پایه برتر هواوی بود. اپل درست پس از عرضه آیفون 13 (هفته 39) در ماه سپتامبر به رتبه اول در چین جهش کرد. پس از آن، در اکثر کوارتر چهارم پیشتاز باقی ماند. آیفون 13 جدید به دلیل قیمت اولیه نسبتاً پایین‌تر هنگام عرضه در چین و همچنین دوربین جدید و قابلیت‌های 5G منجر به موفقیت شد. علاوه بر این، هواوی، رقیب اصلی اپل در بازار پریمیوم، به دلیل تحریم‌های مداوم ایالات متحده با کاهش فروش مواجه شده است. […]