وارن بافت فکر می کند که آیفون خود را برای 10000 دلار رها نمی کنید

بافت همچنین در این مصاحبه به انفجار اخیر هوش مصنوعی و خدماتی مانند ChatGPT اشاره کرد. بافت توضیح داد: «فکر می‌کنم این چیزی است که من اصلاً آن را درک نمی‌کنم. در واقع، تا زمانی که بیل گیتس به ملاقات او رفت و با مثالی خنده دار به او نشان داد که فناوری مانند ChatGPT چقدر می تواند قدرتمند باشد.

“فکر می‌کنم این چیزی است که من اصلاً آن را درک نمی‌کنم، اما بیل حداقل چهار یا پنج ماه پیش آمد و گفت: “من می‌خواهم آخرین چیز و کارهایی که می‌توانید با آن انجام دهید را به شما نشان می‌دهم. من در واقع گفتم آهنگ «راه من» را بردارید و آن را به زبان اسپانیایی بنویسید و دو ثانیه بعد، می دانید، بیرون می آید و می آید که قافیه می کند و همه این کارهای فوق العاده را انجام می دهد.

در نهایت بافت اشاره کرد که برکشایر هاتاوی هیچ برنامه ای برای فروش سهام اپل خود ندارد. در واقع، او گفت که تصمیم در سال 2021 برای فروش برخی از سهام AAPL خود برای اهداف مالیاتی در آن زمان “ایده خوبی” به نظر می رسید، اما در نهایت تبدیل به یک “تصمیم احمقانه” شد.

اولین تعامل وارن بافت با ChatGPT

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

بر کسی پوشیده نیست که وارن بافت و برکشایر هاتاوی از طرفداران بزرگ اپل هستند و ماه گذشته این شرکت فاش کرد که سهام خود را از سهام اپل افزایش داده است. بافت در مصاحبه جدیدی در روز چهارشنبه بار دیگر ستایش اپل، تیم کوک مدیر عامل و وفاداری به آیفون را خواند.

بافت در ادامه توضیح داد که وقتی از برکشایر هاتاوی پرسیده شد که چرا برکشایر هاتاوی این همه سهام AAPL را در اختیار دارد، می توان گفت که اپل یک شرکت شگفت انگیز برای کاربران و سرمایه گذاران است. «لعنتی چگونه می‌توانیم چنین تجارتی را توسعه دهیم؟ و بنابراین، ما بسیاری از این موارد را داریم. “و مالکیت ما هر سال اندکی افزایش می یابد زیرا آنها سهام خود را پس می گیرند. و تیم آن را صادر نمی کند، او آن را می خرد. و ما آن را دوست داریم.

بافت در گذشته در مورد کمبود دانش فنی خود صحبت کرده است، اما نشان داده است که تمایل دارد فناوری های جدید را با سرعت خودش امتحان کند. با این حال، او کاملاً متقاعد نشده است که چیزهایی مانند ChatGPT در نهایت برای اکثر مردم مفید باشد. او توضیح داد: «من فکر می‌کنم این یک پیشرفت تکنولوژیکی شگفت‌انگیز برای نشان دادن آنچه می‌توانیم انجام دهیم، است. فکر می‌کنم فوق‌العاده است، اما نمی‌دانم مفید است یا نه.»

او فقط بلد نیست جوک بگوید، اما می تواند به شما بگوید که هر کتاب، هر نظر حقوقی را خوانده است. منظورم این است که مقدار زمانی که می تواند در شما صرفه جویی کند، اگر انواع کارها را انجام دهید، شگفت انگیز است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

این یک ابزار فوق العاده ارزشمند است. این بدان معنا نیست که کودکان نمی توانند از آن سوء استفاده کنند و تیم کوک به آن اهمیت می دهد. از همه چیز می توان سوء استفاده کرد. اما من فکر می کنم تیم کوک اهمیت می دهد.

بافت همچنین توضیح داد که چرا فکر می‌کند اپل تا این حد به کاربرانش وفادار است و می‌گوید مردم حتی برای ۱۰ هزار دلار هم آیفون‌های خود را رها نمی‌کنند.

اگر شما یک کاربر اپل هستید و کسی به شما 10000 دلار پیشنهاد می دهد، اما آیفون شما را از شما می گیرد و شما هرگز نمی توانید آیفون دیگری بخرید، آن را نخواهید گرفت. اگر به شما بگویند که اگر ماشین فورد دیگری بخرید، 10000 دلار به شما می دهند که این کار را انجام ندهید، شما 10000 دلار را می گیرید و به جای آن یک Chevy می خرید.

من فکر می کنم تیم کوک یکی از با کلاس ترین مدیران عامل است. او تجارت را درک می کند و محصولی دارد که اساساً استیو جابز آن را اختراع کرده است، اما تیم کوک این تجارت را به طرز خارق العاده ای اداره کرده است.

صحبت كردن برای CNBC صبح چهارشنبه، بافت از روشی که کوک اپل را در طول تصدی خود به عنوان مدیرعامل رهبری کرد، تمجید کرد. بافت گفت: «تیم کوک یکی از باکلاس ترین مدیران اجرایی است و تجارت را درک می کند. تیم کوک این تجارت را به طرز خارق العاده ای اداره کرده است.