پخش‌کننده موسیقی پیش‌فرض ممکن است روی Spotify در iOS 14.5 بتا تنظیم شود

رفتار جدید در نسخه بتای iOS 14.5 ظاهر می شود. اولین باری که از سیری می‌خواهید چیزی را پخش کند، تمام سرویس‌های پخشی را که روی دستگاه خود نصب کرده‌اید فهرست می‌کند و از شما می‌پرسد که می‌خواهید از کدام یک از آنها استفاده کنید. پس از انجام این کار، سیری برای درخواست‌های بعدی آن سرویس را به‌طور پیش‌فرض تنظیم می‌کند…

اپل تاکنون این مورد را ساکت نگه داشته است. شایان ذکر است که هنوز رابط کاربری برای این مورد در تنظیمات وجود ندارد، بنابراین ممکن است شرکت قصد نداشته باشد این ویژگی را در iOS 14.5 داشته باشد. در هر صورت، پس از انتشار کامل، بسیاری از مردم را خوشحال خواهد کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


“در واقع به نظر خیلی حشره دار است. من این را امتحان کردم و باز نشد. مستقیماً به Apple Music بروید.

اپل سرانجام گزینه تنظیم Spotify را به عنوان پخش کننده موسیقی پیش فرض برای دستورات Siri ارائه کرده است. قبلاً این فقط در HomePods در دسترس بود و این یک ویژگی بود که ما در سال 2019 درخواست کردیم.

“من از سیری خواستم بدون مشخص کردن Spotify یک هنرمند را بازی کند و به من گفت که نیاز به دسترسی به حساب Spotify من دارد و پرسید که آیا اجازه دسترسی را می دهم یا خیر. گفتم بله و آهنگ پخش شد. اکنون هر دستوری Spotify را کنترل می کند حتی اگر ذکر نشده باشد.” حرکت عالی

“من فقط به سیری گفتم که آهنگی را پخش کند و بدون سوال در Spotify شروع شد. من Apple Music را حذف نصب کردم.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

با این حال، کاربران توجه دارند که در حال حاضر باگ به نظر می رسد.

حتی زمانی که از او می‌خواهم آهنگ‌های مورد علاقه‌ام را پخش کند کار می‌کند و مستقیماً به Spotify می‌رود تا آن لیست پخش را پخش کند، بسیار عالی است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

“من برنامه موسیقی را نصب نکردم و فقط برای دسترسی به YouTube Music مجوز درخواست کرد. پس از آن، هر درخواست مستقیماً به YTM ارسال شد.”

اپل اخیراً اقداماتی را با هدف جلوگیری از اقدامات ضد تراست انجام داده است. سال گذشته، iOS 14 به کاربران اجازه داد تا مرورگر وب و برنامه ایمیل پیش فرض خود را به عنوان بخشی از پنج تغییر ایجاد شده در پاسخ به نگرانی های ضد تراست تغییر دهند. این تغییرات پس از آن ایجاد شد که گفته شد این شرکت از موقعیت برتر خود برای آسیب رساندن به برنامه های رقیب سوء استفاده می کند.

“بله، مانند همه چیز سیری کمی ناسازگار است. قبلاً از او خواستم “هتل آبی بازی کند”، پس از آن او به من پیشنهاد داد که انتخاب کنم، سپس آن را رد کردم و دوباره پرسیدم و مستقیماً به Apple Music و سپس بار سوم پخش شد. من از آن درخواست کردم که به داده‌های Pocket Casts من که یک برنامه پادکست است دسترسی داشته باشد و واضح است که اصلاً موسیقی وجود ندارد.

این ویژگی برای اولین بار توسط کاربران در Reddit مشاهده شد (از طریق MacRumors، و همچنین شامل برنامه های پادکست است. کاربرانی که برنامه Apple Music را نصب نکرده‌اند گزارش می‌دهند که این فقط پخش‌کننده موسیقی است که به‌طور پیش‌فرض استفاده می‌کنند.