چگونه به‌روزرسانی‌های بتا iOS را در تنظیمات فعال کنیم

اپل تغییر قابل توجهی را در نحوه دریافت به‌روزرسانی‌های توسعه‌دهنده و بتای عمومی در آیفون با iOS 16.4 و بالاتر ارائه می‌کند. با ما همراه باشید تا نحوه فعال کردن به‌روزرسانی‌های بتای iOS را در تنظیمات و برخی از مزایا و معایب ناشی از این تغییر بیاموزید.

با این حال، نقطه ضعف اصلی این است که با حذف نمایه‌های پیکربندی به عنوان روشی برای نصب نسخه‌های بتا، توسعه‌دهندگان نمی‌توانند آنها را با دیگران به اشتراک بگذارند. همچنین ممکن است در شرایطی که توسعه‌دهندگان باید نسخه بتا را اجرا کنند اما با همان Apple ID در آیفون یا آی‌پد به‌عنوان حساب توسعه‌دهنده اپل خود وارد نشده‌اند، سردرد باشد.

مزیت اصلی این تغییر این است که نصب نسخه بتای iOS بر روی آیفون یا آیپد با گزینه فعال کردن آن در تنظیمات سریعتر و آسانتر خواهد بود. همچنین برای کسانی که ممکن است نیاز به جابجایی بین نسخه عمومی و نسخه بتا داشته باشند، باید سریعتر جابجا شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

توجه: برای مشاهده گزینه جدید باید نسخه بتای iOS 16.4 را اجرا کنید یا منتظر انتشار عمومی iOS 16.4 باشید.. راهنمای ما در مورد نحوه نصب نسخه بتا را بررسی کنید.

  1. آن را راه اندازی کنید برنامه تنظیمات در iPhone یا iPad خود که دارای iOS 16.4 است
  2. شير آب عمومی > به روز رسانی نرم افزار
  3. جدید را انتخاب کنید به روز رسانی بتا دکمه (ممکن است کمی طول بکشد تا ظاهر شود)
  4. حالا انتخاب کنید توسعه دهنده بتا یا بتا عمومی
  5. Apple ID که با آن وارد iPhone خود شده اید باید همان شناسه ای باشد که برای حساب توسعه دهنده اپل یا برنامه عمومی بتا اپل استفاده می کنید.
نحوه فعال کردن به‌روزرسانی‌های بتا iOS در تنظیمات 1

با شروع نسخه بتای iOS و iPadOS 16.4، اعضای برنامه توسعه دهنده اپل گزینه جدیدی را برای فعال کردن بتاهای توسعه دهنده مستقیماً از به روز رسانی نرم افزار در تنظیمات مشاهده خواهند کرد. این گزینه جدید به طور خودکار در دستگاه‌هایی فعال می‌شود که قبلاً در برنامه ثبت‌نام کرده‌اند و به آخرین نسخه بتا به‌روزرسانی می‌شوند. iPhone یا iPad شما باید با همان Apple ID که برای ثبت نام در برنامه Apple Developer Program استفاده کردید وارد شوید تا این گزینه را در تنظیمات ببینید. در نسخه‌های آینده iOS و iPadOS، این تنظیم جدید راهی برای فعال کردن نسخه‌های بتا توسعه‌دهنده خواهد بود و پروفایل‌های پیکربندی دیگر اجازه دسترسی را نمی‌دهند.

در یادداشت‌های انتشار اولین نسخه بتای توسعه‌دهنده iOS 16.4، اپل این تغییر را به شرح زیر توضیح می‌دهد:

پس از انتخاب گزینه iOS 16 Developer Beta در تنظیمات، نمایه پیکربندی iOS 16 Beta همچنان در iOS 16.4 b1 برای من نشان داده می شود.

خوب و بد

iOS 16.4 همچنین شامل ویژگی‌های بیشتری مانند شکلک جدید، ویژگی‌های جدید سافاری/مرورگر، پشتیبانی مستقل از 5G، انیمیشن‌های جدید Apple Music و غیره است.

اطلاعات بیشتر در مورد iOS 16.4:

جالب اینجاست که این گزینه به طور پیش‌فرض در آیفون من در اولین نسخه توسعه‌دهنده iOS 16.4 روی “خاموش” تنظیم شده بود و همچنین شامل یک دکمه برای آزمایش‌کنندگان بتا عمومی است.

چگونه به‌روزرسانی‌های بتای iOS را در تنظیمات با نسخه 16.4 و بالاتر فعال کنیم

حذف کامل پروفایل‌های پیکربندی ممکن است فوراً اتفاق نیفتد زیرا اپل به‌جای ارائه نسخه یا تاریخ خاص، به طور مبهم گفت: «در نسخه‌های آینده iOS و iPadOS».