کاربر اپل کارت با وجود اینکه هرگز از کارت تیتانیوم استفاده نکرده است، ادعای کلاهبرداری دارد

دزدانی که سعی می کنند جزئیات کارت را در طول تراکنش Apple Pay رهگیری کنند، محتمل به نظر نمی رسد و حتی اگر این اطلاعات را دریافت کرده باشند، اپل از یک کد امنیتی منحصر به فرد برای هر تراکنش استفاده می کند، بنابراین برای تراکنش های آینده مفید نخواهد بود. در اینجا نحوه عملکرد Apple Pay توضیح داده شده است:

ممنون، ناشناس!

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

آ 9to5Mac ریدر امروز به اشتراک گذاشت که باید با اتهام تقلبی اپل کارت که در شیکاگو در حالی که در ساحل غربی زندگی می‌کرد، برخورد می‌کرد. با مورد قبلی که در مورد آن شنیدیم، محتمل ترین توضیح این بود که اپل کارت تیتانیومی توسط یک دزد کلون شده است. با این حال، از آنجایی که در مورد آخرین مورد، کاربر ادعا می‌کند که فقط از Apple Pay با Apple Card خود استفاده کرده است و هرگز از کارت فیزیکی استفاده نکرده است، نظریه skimming از پنجره بیرون می‌رود.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

من دقیقا نمی دانم چگونه این اتفاق می افتد. تیم من مسئول رسیدگی به تراکنش های شناسایی نشده است و ما فقط می توانیم ببینیم که تراکنش در کجا انجام شده و از چه کارتی استفاده شده است، جزئیاتی از این دست.

برای کسانی که از امنیت بالایی برخوردار هستند، شماره مجازی اپل کارت نیمه دائمی است و در هر زمان می توان آن را به صورت دستی تغییر داد. این بدان معناست که کاربران می‌توانند از یک شماره مجازی و کد CVV منحصربه‌فرد برای وب‌سایت‌هایی که Apple Pay را قبول نمی‌کنند، بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت برای خریدهای تکراری و غیره استفاده کنند، در حالی که همچنان می‌توانند شماره مجازی را در رویداد بازنشانی کنند. نقض امنیتی در یک خرده‌فروش یا حتی به صورت دوره‌ای برای ایمن ماندن تا حد امکان.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

فروش قاب آیفون 11 اپل در آمازون


سپس نماینده پشتیبانی از نحوه وقوع آن ابراز حیرت کرد، اما این بیانیه باعث می شود که تقلب در اپل کارت چیزی باشد که چندین نمونه از آن را می بینند.

به روز رسانی 10/14: خواننده ما که این تجربه را به اشتراک گذاشت امروز برای به اشتراک گذاشتن برخی اطلاعات جدید پاسخ داد. او متوجه شد که اپل کارت او برای خرید آنلاین (با شماره مجازی) در مدرسه دخترش استفاده می شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که سیستم پرداخت مدرسه هک شده باشد.

قابل ذکر است که شماره مجازی جدا از شماره Apple Pay for Apple Card است که جدا از شماره فیزیکی تیتانیومی Apple Card است که روی آن چاپ نشده است.


هنگامی که او نگرانی های خود را با پشتیبانی اپل مطرح کرد، دقیقاً مانند آخرین داستانی که شنیدیم، نماینده گیج شد و هیچ پاسخی نداشت.

هفته گذشته در مورد خواننده ای شنیدیم که از یک شبیه سازی از اپل کارت خود با اتهام کلاهبرداری مواجه شده است. یادآوری خوبی بود که حتی با توجه به تمرکز امنیتی و عدم وجود اعداد چاپی، اپل کارت فیزیکی به اندازه هر کارت اعتباری یا نقدی دیگری مستعد حذف و شبیه‌سازی است. اکنون در مورد خواننده دیگری شنیده‌ایم که به تازگی مشکل کلاهبرداری اپل کارت داشته است، اما شگفت‌انگیزتر او می‌گوید که هرگز از اپل کارت فیزیکی تیتانیوم استفاده نکرده است.


من می دانم که این می تواند نگران کننده باشد، به خصوص وقتی صحبت از امنیت مالی شما می شود، اما این امن ترین سیستم کارت اعتباری است که تا به حال دیده ام. نه تنها به دست آوردن اطلاعات کارت اعتباری بسیار دشوار است، بلکه اگر هزینه های جعلی در حال انجام باشد، هرگز مسئولیت تراکنش های غیرمجاز اپل کارت را بر عهده نخواهید داشت.

هنگام خرید، Apple Pay از یک شماره مخصوص دستگاه و یک کد تراکنش منحصر به فرد استفاده می کند. بنابراین شماره کارت شما هرگز در دستگاه یا سرورهای اپل ذخیره نمی‌شود و زمانی که پرداخت می‌کنید، شماره کارت شما هرگز توسط اپل با تاجران به اشتراک گذاشته نمی‌شود.