گزارش: اپل ممکن است در اواخر امسال یک سرویس کتاب صوتی راه اندازی کند

طی دو سال گذشته، اپل شرط‌بندی‌های رسانه‌ای کوچک‌تری انجام داده است، از جمله Arcade، یک بسته بازی اشتراکی، News+، یک بسته انتشاری، و Fitness+ که کلاس‌های ایروبیک ویدیویی را ارائه می‌دهد. صحبت هایی در مورد یک سرویس کتاب صوتی در اواخر امسال وجود دارد.

اپل می تواند این مشکل را با ادغام Apple TV+ با iTunes Movies حل کند. به عنوان مثال، این شرکت می تواند چند اجاره رایگان در ماه با اشتراک TV+ ارائه دهد. این می تواند مشکل کاتالوگ برگشتی را حل کند و ارزش هزینه ماهانه را افزایش دهد. گزینه دیگر این است که برای دسترسی به پادکست های برنامه های تلویزیونی+ در برنامه پادکست، به اشتراک TV+ نیاز داشته باشید.

نکته مهم این است که Audible بخشی از “برنامه تاسیس شده اپل برای ارائه دهندگان سرگرمی اشتراکی ممتاز” است و از سال 2021 کاربران آن می توانند کتاب های صوتی را مستقیماً در داخل برنامه، با استفاده از اعتبار شنیداری خریداری کنند، مانند اینکه چگونه کاربران می توانند فیلم ها و برنامه های تلویزیونی Amazon Prime را خریداری کنند. . در فروشگاه محتوای داخلی آمازون ظاهر می شود.

دیدگاه 9to5Mac

کتاب های صوتی رایگان در Apple Music
در حالی که هنوز باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا تحلیلگران و افشاگران بیشتری تایید خواهند کرد که اپل در حال افزودن خدمات جدید به اپل وان است، برخی از زمینه‌ها وجود دارد که این شرکت می‌تواند به راحتی سرویس‌های جدیدی ایجاد کند تا باندل Apple One خود را حتی جذاب‌تر کند. مثلا:

  • ادغام پادکست های اصلی Apple با اشتراک Apple Music.
  • همانطور که گورمن گفت، فیلم‌های رایگان را از فروشگاه iTunes به اشتراک Apple TV+ اضافه کنید.
  • شروع به رقابت با آمازون کنید و سرویس کتاب خود را با برنامه Apple Books راه اندازی کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

نظر شما در مورد این سرویس کتاب صوتی فرضی چیست؟ آیا دوست دارید اپل آن را به شما پیشنهاد دهد؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

اپل برای اینکه بیشترین بهره را از خدمات خود ببرد، باید برنامه های همراه بهتری ارائه دهد و پیشنهادات مختلف خود را در سال 2022 و پس از آن بهتر ادغام کند.

نه تنها این، بلکه اپل هنوز راه درازی برای گسترش خدمات موجود در پیش دارد. Apple News+ هنوز بسیار محدود است و Apple Card، اگرچه یک محصول مبتنی بر اشتراک خدمات نیست، هنوز فقط در ایالات متحده در دسترس است. Apple Fitness+ اواخر سال گذشته گسترش زیادی پیدا کرد، اما تعداد زیادی از کشورها هنوز منتظر این گزینه هستند.

بیشتر بخوانید:

با توجه به قطعه ای از اقتصاد دان در میان تلاش‌های اپل برای رقابت با نتفلیکس، دیزنی و آمازون در جنگ استریم ویدئو، نکته جالبی در مورد گام بعدی این شرکت در ارائه خدمات وجود دارد:

متأسفانه، داستان فقط یک بار به خدمات احتمالی کتاب صوتی اشاره می کند، اما این اولین بار است که یک نشریه بزرگ از این حوزه جدید حمایت می کند. به عنوان مثال، چند هفته پیش، بلومبرگ مارک گورمن در خود نوشت برای روشن شدن خبرنامه ای که باید برای خدمات بیشتر اپل در سال 2022 آماده کنیم.

کار بعدی که من فکر می کنم اپل می تواند برای رشد خدمات انجام دهد، ادغام بهتر آنهاست. در حال حاضر، Apple One به دلیل تخفیف‌ها برای مصرف‌کنندگان منطقی است، اما پیشنهادات فردی اپل واقعاً مانند آیفون، مک و اپل با یکدیگر ادغام نمی‌شوند. ساعت به خوبی کار می‌کند.

وقتی یا اگر اپل خدمات خود را اضافه یا گسترش دهد، این شرکت همچنین فرصت بهتری برای کسب درآمد بیشتر با ارائه بسته‌های گران‌تری مانند Apple One Premier دارد.

از زمانی که اپل در سال 2018 نه تنها به یک شرکت سخت افزاری و نرم افزاری، بلکه به یک شرکت خدماتی تبدیل شد، چندین اشتراک جدید مانند Apple TV+، Apple Arcade، Apple News+، Apple Fitness + و در نهایت، Apple One Pack را معرفی کرد. اکنون، گزارشی نشان می‌دهد که این شرکت می‌تواند خدمات کتاب صوتی را اواخر امسال راه‌اندازی کند.

البته، عرضه محصولات در سراسر جهان برای این شرکت چندان آسان نیست. به عنوان مثال، در برزیل، اپل هرگز امکان خرید برنامه های تلویزیونی در فروشگاه iTunes یا دسترسی به کتاب های صوتی را ارائه نکرده است.

در چند سال گذشته، چیز زیادی برای تایید وجود نداشته است اقتصاد دانگزارش. به عنوان مثال، در سال 2020، اپل جیمز دلورنزو، مدیر اجرایی آمازون ویدئو را برای رهبری بخش ورزشی اپل تی‌وی استخدام کرد. از آن زمان، این شرکت تلاش زیادی بر روی بخش ورزش متمرکز نکرده است، اما، حداقل، دلورنزو تجربه جالبی در یکی دیگر از شرکت های تابعه آمازون دارد. او معاون ارشد Audible، Inc.، یک شرکت متخصص در کتاب های صوتی و داستان سرایی بود.

[ad_2]

Source link

بخش اپل وان 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


گرچه او هیچ فرضی نمی کند، اما گورمن نظرات خود را در مورد آنچه اپل باید انجام دهد ارائه می دهد. به قول خودش، “برنامه Apple One را گسترش دهید و خدمات را بهتر ادغام کنید”.