مرگبارترین تکنولوژی های ساخت بشر در طول تاریخ 9to5mac Farsi

این برند محصولات میان ردهی دیگری مثل پوکو ایکس ۳ و پوکو اف ۳ نیز وارد بازار کرده است. وزن دستگاه نیز حدود 262 گرم است. تلفنهای همراه از گذشته تا به امروز مسیرهای متفاوتی را طی کردهاست از موبایلهایی که در تاکسیها و وسایل نقلیه نصب میشدند و موبایلهای سنگین وزن و بزرگی که باید در دست میگرفتید تا موبایلهای هوشمند امروزی که وزن سبکی دارند به راحتی در جیبتان قرار میگیرد و زندگی را برای ما ساده تر کردهاند. پیش از اختراع ضدعفونی کنندهها و درک عموم از میکروب، حتی جراحیهای موفقت آمیز اغلب منجر به مرگ بیماران میشدند. دایرةالمعارفی که تمام ناشناختهها را برایمان بازگو میکند و هرگاه با سئوال تاریخی، علمی و یا حتی سینمایی روبهرو میشویم به آن مراجعه میکنیم! این کمپانی هر سال انواع مختلف گوشیها را در قیمتهای متنوع برای کاربران خود روانه بازار تکنولوژی میکند. این برند اولین گوشی هوشمند خود را در سال 2017 روانه بازار کرد. در سال 2014، کمپانی شیائومی محصولات (Ecosystem Mi) را روانه بازارها نمود. شیائومی فروش خود را روی بازارهای نوظهور و جوان متمرکز نمود که یک استراتژی هوشمندانه است و به رشد با شیب تند فروش محصولاتش کمک بسیاری میکند. البته این شرکت پس از مدتی از تولید هر مدل، تغییراتی جزئی در آن ایجاد میکند تا آن گوشی به روز باقی بماند.

نکته جالب توجه این است که شما میتوانید همین حالا با کلیک روی این لینک از اولین صفحه وب دنیا بازدید کنید! برای هر فردی که قصد خرید گوشی شیائومی را دارد اولین نکته قابل توجه قیمت گوشی است. نکته قابل توجه دیگر اینکه چینیها لولا گوشی خود را بسیار بهبود دادهاند و خط تا آن نسبت به سایر رقبا بسیار کوچکتر است. این سری با سه زیر مجموعه به نام Pro، Ultra و Lite قابل انتخاب می باشند. از گجت های کمپانی Samsung که در بازار بسیار پرفروش و کاربر پسند هستند می توان به گوشیهای هوشمند و لمسی گلکسی سری S و تبلت های سری گلکسی اشاره نمود. قاب های شیشه ای و فلزی پشت گوشی شیائومی، در رنگ های سفید، مشکی و آبی، تلالو نور را به شکل زیبایی بازتاب میدهند. به گزارش کاماپرس، رویداد بزرگ شیائومی، امروز در چین برگزار میشود اما پیش از برگزاری، پوستر فاش شده از رویداد، اطلاعاتی را از گوشی شیائومی میکس فولد 2 در اختیار کاربران قرار میدهد. پوستر شیائومی میکس فولد 2 نشان میدهد که طراحی پشت آن در مقایسه با مدل قبلی خود تفاوتهایی دارد. باتری 4200 میلی آمپر و دیگر امکانات نرم افزاری این گوشی از دیگر دلایلی است که افراد بیشتر به این مدل گوشی هواوی روی بیاورند.

این گوشیها معمولا دارای باتری بسیارعالی و صفحه نمایش با رزولوشن بسیار بالا هستند. Xiaomi black shark معمولا با تراشه و پردازنده گرافیکی بسیار قوی، صفحه نمایش با رزولوشن بالا، سیستم خنک کنندگی و باتری قوی طراحی میشود تا بتواند پاسخگوی گیمرها برای انجام بازیها باشد. از فاکتورهایی که ما را به خرید گوشی شیائومی ترغیب میکند وجود چیپستهای کوالکام و مدیاتک، رابط کاربری MIUI که به عنوان مثال به شما امکان نصب دو اکانت واتساپ میدهد، صفحه نمایشگر با کیفیت، پردازنده قوی، حافظه داخلی خوب، دوربین عکاسی، باتری، سنسورها و قیمت مقرون به صرفه نسبت به مدل های مشابه دیگر برندها است.

باید بدانید که شرکت شیائومی خودش را یک شرکت سختافزاری نمیداند. گوشیهای نوکیا مجهز به سیستم عامل اندروید وان هستند، اگر تصمیم بهخرید گوشی نوکیا دارید بهتر است بدانید که این شرکت فقط گوشیهای دکمهای قدیمی که از کودکی در ذهن داریم راتولید نمیکند، بلکه گوشیهای هوشمند لمسی هم از تولیدات نوکیا است. خبر خوبی که وجود دارد این است که استفاده از این سلول ها در موش های آزمایشگاهی به هیچ عنوان باعث بروز تومور نشدند. در بازار، چند گوشی بدون حاشیه وجود دارد؟ پردازنده گوشی یکی از عوامل مهم در قیمت گوشی موبایل است. دسترسی به بهترین راهنمای خرید گوشی موبایل و بررسی مشخصات فنی گوشی موبایل با ارزان ترین قیمت و گارانتی معتبر برای هر خریداری بسیار مهم و حائز اهمیت است و با توجه به این موضوع که خرید اینترنتی گوشی موبایل رواج بیشتری پیدا کرده است و در طول سالیان اخیر مخاطبان بسیاری به سمت خود جذب نموده باعث شده است فروشندگان موبایل بسیاری وارد این عرصه شوند و اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی موبایل و فروش گوشی موبایل سامسونگ و اپل نمایند. از یک طرف متقاضیان میتوانند به فروشگاههای بیشتری دسترسی پیدا کنند. در بازار موبایل، معمولا دستگاههایی که به تراشه های کوالکام مجهز میشوند، نسبت به گوشیهایی که از چیپ های مدیاتک یا برندهای دیگر بهره میبرند، قیمتی بالاتر دارند؛ اما شیائومی در این موارد هم تلاش کرده قیمت تمامشده را پایینتر از دیگر برندها نگهدارد.

به گزارش ایمنا، تکنولوژی از زمان ظهور و در همان بدویترین صورت خود، زندگی انسان را دستخوش تغییر سایت 9to5mac کرد. اگرچه با ظهور ابزارهایی مانند TensorFlow یا Jupyter notebooks این امر بسیار ساده تر شده است. این گوشیها یا مجهز به پردازندهی اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۷۰ میباشند. این گوشی هوشمند جدید، دارای یک پردازندهی پرچمدار (اسنپدراگون ۸۴۵) و در عین حال، قیمتی بسیار پایین است. برای مثال گوشی شیائومی ردمی K40 پرو پلاس دارای یک پردازندهی اسنپدراگون ۸۸۸ است. امروزه تکنولوژی به گونه ای با زندگی روزمره افراد عجین شده است که اصلا نمی توان فکر کرد که جهان قبل از آن چگونه بوده است و همانطور که می دانید فناوری به عنوان چیز ارزشمندی برای همه مردم جهان محسوب می شود اما دارای پیامدهای منفی نیز می باشد.

این گوشی های میان رده بهترین انتخاب برای کاربران عادی هستند و برای کسانی که نیاز به گوشی فوق سریع و قدرتمند ندارند، میانردهها با قیمت مناسبشان میتوانند بسیار کاربردی باشند. هواوی از معروف ترین برندهای چینی است که تبحر خاصی در عرضه گوشی های میان رده با بهترین قابلیت ها و البته با بهترین قیمت دارد. از گوشی شیائومی با قیمت 5 میلیون تومان گرفته تا گوشی شیائومی 15 میلیون تومان که گوشیهای پرچمدار و حرفهای در رده خود هستند. با این حال، بسیار از مردم اطلاعی از ویژگیهای دیتا-ماینینگ شیائومی ندارند یا به آن اهمیتی نمیدهند و همین که میتوانند با یک قیمت بسیار خوب، یک گوشی با قابلیتهای عالی داشته باشند، برایشان کافی است.

به روز نگه داشتن برنامه ها از بروز این امر جلوگیری می کند. شرکت شیائومی در ساخت گوشیهای پرچمدار خود از جدیدترین و بهترین تراشههای کوالکام بهره میگیرد تا آنها را آمادهی رقابت با سری S سامسونگ کند. برند شیائومی با ساخت گوشی های هوشمند که قابلیت های فراوان و قیمت مناسب توانسته در سال های گذشته خریداران بسیاری به سوی خود بکشد. مدیریت تکنولوژی مبحث بسیار مهمی است که به معنای انتقال تکنولوژی به هدف خاصی میباشد. توسط این شرکت همه با سیستم عامل اندروید میباشد. این کار به شرکتها کمک میکند تا گوشیهای خود را برند کنند و MIUI نیز هویت شیائومی در دنیای اندروید است. این گوشی از تمام شبکه ها شامل نسل دوم ، سوم و چهارم پشتیبانی میکند. گسترش پهنای باند، به ماشینها، رباتها و خودروهای خودران این قابلیت را میدهد که اطلاعات بیشتری دریافت و منتقل کنند. پیش بینی میشود که تا سال 2030، 20 تا 25 درصد آمار خرید و فروش خودرو در آمریکا و 35 درصد این عدد در چین، متعلق به خودروهای الکتریکی باشد.

این کمپانییکی از بزرگترین کمپنی های الکترونیک در زمینه طراحی، گسترش، و فروش گوشیهای هوشمند، اپلیکیشن های موبایل و لوازم برقی مصرفی می باشد. از همان ابتدای کار، کیفیت ساخت، نوآوری و قیمت مناسب به اصول طراحی، تولید و عرضهی محصولات شیائومی تبدیل شدند و این رویکرد همچنان ادامه دارد. گوشی موبایل شیائومی به چندین علت به ویژه کیفیت بالا در ساخت، قیمت مناسب نسبت به عملکرد و رابط کاربری سریع و راحتی که دارد طرفداران بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. به عبارتی، شاید بتوان اینگونه گفت که آنها یک تکامل سریع را تجربه کردند و با پیشرفتهای تکنولوژیک که ماحصل هزاران سال بود رهِ صد ساله را یک شبِ طی کردند.

از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است. امسال هم 138 کشور مختلف جهان بر اساس عوامل مختلفی از فضای بازار، فضای قانونگذاری، زیرساختها، آمادگی دولتی، آمادگی تجاری و آمادگی افراد کاربر، میزان استفاده فردی، تجاری و دولتی مورد ارزیابی شاخص آمادگی شبکهای قرار گرفتهاند. در زندگی امروز ما گوشیهای موبایل نقش مهمتری از کامپیوترهای خانگی و لپتاپها به خود گرفتهاند. رفتهرفته و طی چند سال، اپلیکیشن، لپتاپ، تلویزیون، اسپیکر، ساعت هوشمند، هدفون، پاور بانک، ویدیو پروژکتور، اسکوتر، جارو برقی و انواع لوازم خانگی و گجتهای هوشمند در سبد محصولات شیائومی قرار گرفتهاند تا دیگر دیدن لوگوی این کمپانی یا زیرمجموعههای آن در بازارهای مختلف، تعجبآور نباشد. شیائومی همه این موارد را در سال 2011 تغییر داد و هر سال، با هر بار تکرار خط تلفن هوشمند شیائومی ما را شگفتزده کرد – آنها همچنان تکنولوژی عالی و با کیفیت بالا را با قیمت ارزانی عرضه میکنند.

در حالی که چندین سال بازار کشور ما در قبضه گوشی های ارائه شده توسط سامسونگ قرار گرفته بود، ولی یک شرکت چینی توانست به خوبی در این زمینه به رقابت با کمپانی قدرتمند سامسونگ بپردازد. در کنار نامهای بزرگی همچون گوشی سامسونگ ، شیائومی با سرعت بسیار بالایی، خود را به استانداردهای جهانی موبایل رساند. سالها میشود که در کنار کمپانیهای بزرگی چون سامسونگ و اپل نام برند شیائومی نیز میدرخشد. یک دوربین سهگانه نیز در پنل پشتی این دستگاه تعبیه شده است که حسگر اصلی ۴۰ مگاپیکسلی را میزبانی میکند. هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین جلوی این گوشی جدید وجود ندارد اما دوربین پشتی آن احتمالا شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی ، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابر خواهد بود. تا سال 2021 در ابتدای عنوان این سری، عبارت «Mi» وجود داشت (مانند شیائومی می 11)، اما حالا تنها با یک عدد روبهرو هستیم.

هرچند که این عکسها بهپای عکسهای پیکسل 2XL نمیرسند اما این مدل گوشی هواوی در مقایسه با گوشی گوگل نمایشگر بهتری دارد، عمر باتری آن بیشتر است و قدرت پردازشی آن هم با گوگل در یک رده قرار دارد. این سری نیز همچون سری Mi، دارای دو زیر مجموعه به نامهای Pro و Lite است که از نظر قدرت پردازش از یکدیگر متفاوت هستند. شرکت Xiaomi در تولید انواع گوشی موبایل با قیمت های متفاوت و متناسب سعی نموده رضایت طیف وسیعی از کاربران را جلب نماید. رزولوشن نمایشگرها نیز با یکدیگر متفاوت است. از طرف دیگر چنین قابلیتی می تواند برای بحث بازاریابی و تبلیغات نیز مورد استفاده قرار گیرد که البته در حال حاضر، هنوز چنین اتفاقی روی نداده است. با این حال گفته می شود کاهش قیمت گوشی موبایل ادامه خواهد داشت. کیفیت بالا و ظرافت جذاب گوشی موبایل شیائومی این برند جهانی را در سالهای اخیر پرفروش و پرطرفدار کرده است. همچنین گوشیهای جدید را مورد بررسی قرار میدهیم و محتویات جعبه گوشیهای موبایل پرطرفدار را بررسی میکنیم.

به علاوه، تبلیغاتی که در این پوسته نمایش داده میشوند، یکی از دلایلی است که برای کاربران چندان خوشایند نیست ولی باعث میشود که این شرکت بتواند گوشیهایش را با قیمتهای بسیار پایینی وارد بازار کند. البته تبلیغات مزاحم و عرضه کند بهروزرسانی نسخههای اندروید، هنوز هم در گوشیهای شیائومی وجود دارد. البته موارد زیادی هم وجود دارد که توانستهاند نرخ تبدیل بسیار بالاتری ایجاد کنند. البته دامنهی فعالیت این شرکت به حوزهی گوشیهای موبایل محدود نمیشود و روزبهروز در حال گسترش است. به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در عصر درخشان تکنولوژیکی امروز، نگاهی تاریک و تحقیرآمیز به گذشته بسیار ساده است. به گزارش خبرگزاری رضوی، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالی پیرامون چگونگی به سرانجام رسیدن پروژه ماهواره خیام در دولت سیزدهم، اظهار داشت: این یک کار ملی و دستاورد ملی متعلق به همه و مربوط به تلاش همه دولتهاست و آنچه مهم است این است که ما توانستیم در کنار قدرت شماره یک یا دو فضایی دنیا کار مشترک تعریف کنیم و توافقات بسیار خوبی را با آژانس فضایی روسیه برای ادامه همکاریها داشتیم و این اتفاق با دیپلماسی فعال دولت سیزدهم اتفاق افتاد. ما میتوانیم انتظار داشته باشیم که دراینباره اتفاق بزرگی در آینده رخ دهد، زیرا بر اساس گزارشها، بازار خانههای هوشمند 40 میلیارد دلار ارزش داشته و پیشبینی میشود تا سال 2023 به 160 میلیارد دلار برسد.

البته پژوهشگران میگویند مفید یا مضر بودن شبکههای اجتماعی به مسائلی که در آنها مطرح میشود بستگی دارد. کافی است با راه اندازی یک وبسایت و ورود به شبکههای اجتماعی ، یک محتوای باکیفیت و ارزشمند برای کسب و کار و محصولات تولید شود. این تکنولوژی هنوز هم تا ورود به بازارهای مصرفی چند سالی فاصله دارد، اما تصور کنید با ورود چنین ابزار هایی، چه جنبه هایی از زندگی بشر که تغییر نمی کند. امروز واقعیت مجازی دیگر یک ابزار تخصصی یا حتی دستنیافتنی نیست. شیائومی می 11 اولترا بهترین دوربین را در بین تولیدات این شرکت چینی داشته و حتی میتواند پرچمدارهای سامسونگ و اپل را هم به چالش بکشد. بر اساس اطلاعات فاششده قبلی، میکس فولد 2 احتمالا در هنگام باز شدن ضخامت 5.4 میلی متری دارد و وقتی تا شود، اندازه آن 11.2 میلی متر خواهد بود که با این ابعاد حتی نازکتر و ظریفتر از گلکسی زد فولد 4 است. هنوز جزئیات زیادی در مورد گوشی تاشو میکس فولد دو در دسترس نیست، اما به نظر میرسد که این محصول به صفحهنمایش داخلی 2K، سرعت شارژ ۶۷ وات و تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 مجهز خواهد شد. شارژ بیسیم آنطور که باید در همه جا دردسترس نیست که یکی از دلایل آن هزینهی بیشتر نسبت به آداپتور شارژ دیواری است.

گاهی اوقات تفاوت یک گوشی شیائومی با یک گوشی مشابه از برند سامسونگ، صدها دلار است. بلک شارک ار نظر فنی، یک برند مجزا از شیائومی است اما به اندازهی پوکو و ردمی، استقلال ندارد. این به معنای عدم موفقیت نیست. به این صورت که وب ۳.۰ بتواند معنای عبارتی که کاربر جستجو کرده را بفهمد. اما با توجه به تحریمهای اخیری که آمریکا علیه این کمپانی وضع کرده، هواوی نمیتواند با گوگل کار کند، بنابراین تمامی گوشیهای جدید این کمپانی از جمله Mate 30 Pro نمیتوانند از سرویسهای گوگل استفاده کنند. خرید گوشی ردمی شیائومی را به کسانی که نمیتوانند پول خرید گوشی شیائومی Mi یا Mi Note را بپردازند، پیشنهاد میکنیم. این گوشیها از نظر قیمتی، میانرده یا پایینرده محسوب میشوند. گفته شد که این برند چینی، گوشیهایی ارزانقیمت در مقایسه با برندهای دیگر ارائه میدهد و علاوه بر ۵ ردهی اصلی گوشیهایش دارای سه برند جانبی ردمی، پوکو و بلک شارک است.

اما در هرصورت این دستگاهها توسط شیائومی به فروش میرسند و در مواردی از تیم تحقیق و توسعه و طراحی این شرکت کمک میگیرند. در این بخش مهمترین مواردی را که باید به آنها توجه کنید، بررسی میکنیم. طراحی از دیگر مواردی است که در هنگام خرید گوشی برای بسیاری از کاربران بیشتر از موارد دیگر حائز اهمیت است به طوری که قبل از توجه کردن به هر ویژگی ابتدا آن را در نظر می گیرند. این فریمورک، تجربهی کار کردن با اندروید را تا حد زیادی دگرگون کرده است که بسیاری از کاربران را خسته میکند. برند ردمی گوشیهای شیائومی را با قیمت پایین تولید میکند. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید بدانید که با هر قیمتی میتوانید یک مدل گوشی Xiaomi پیدا نمایید.