فروشگاه اینترنتی فرا استور گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 رم 4 گیگابایت و ظرفیت 128 گیگابایت و اکتیو

در حال حاضر، دوربین سلفی یک لنز 12 مگاپیکسلی است که هنوز هم با یک سنسور TOF همراه است. لنزهای جدید 23 میلی‌متری f/2.2 عریض‌تری در این مدل وجود دارد، اما اپل این گزینه را برای عکاسی با همان FoV دوربین سلفی 32 میلی‌متری قدیمی حفظ کرده است. سلفی‌ها از Smart HDR استفاده می‌کنند و کیفیت آنها در سطح بالایی قرار دارد. جزئیات زیادی در عکس‌ها وجود دارد، دامنه دینامیکی عالیست و رنگ‌ها نیز با دقت هر چه تمام‌تر نشان داده می‌شوند. برای دوربین سلفی ایفون یازده یک لنز 12 مگاپیکسل در نظر گرفته شده که سلفی های با کیفیتی را می توانید با آن به ثبت برسانید.

  • همچنین شما را قادر ساخته است که با حالت Ultra Wide چهار برابر دید وسیع تر و گسترده تری را برای ضبط فیلم داشته باشید.
  • سیستم عامل گوشی‌های اپل iOS است که رقیب اندروید محصوب می‌شود و فضای کاربری متفاوتی دارد.
  • آیفون ۱۳ پرو مکس یکی از پرچمداران اپل است که ویژگی‌های جدیدی را چون پیشرفته‌ترین سیستم دوربین حرفه‌ای که تاکنون در آیفون دیده‌اید، صفحه نمایش Super Retina XDR با P..
  • اگر بین آیفون 11 پرو مکس و 11 شک دارید، پس متوجه تفاوت فاحش روشنایی خواهید شد.
  • زمانی که گوشی تشخیص دهد نور محیط به‌اندازه کافی زیاد نیست، این امکان به‌طور خودکار فعال می‌شود.

به لطف بدنه قطور و اندازه بزرگتر آیفون 11 به نسبت مدل سال قبل، ظرفیت باتری به 3110 میلی آمپر ساعت رسیده. پیشرفتی که آیفون 11 نسبت به قبل داشته شارژ سریع با تکنولوژی 18 وات هست. قابلیت True Tone هم به صفحه نمایش این گوشی ویژگی رو اضافه میکنه که واقعا از تماشای طولانی مدت اون خسته نشید و به چشم هاتون آسیب نرسه. برای تست عملکرد گرافیکی گوشی، GFXBench اجرا کردیم و بار دیگر آیفون، ساسونگ رو شکست داد.

آدرس سایت در پایین صفحه نمایان می‌شود و مدیریت پنجره‌های باز متفاوت‌تر از گذشته شده است. نباید این را فراموش کرد امنیت سافاری نیز به مقدار قابل ملاحظه‌ای ارتقاء یافته است. ۳.زومیت فروشگاه نیست و تنها ارائه‌‌دهنده‌ی قیمت‌ محصولات از فروشگاه‌های اینترنتی است از این رو هیچ مسئولیتی در قبال مغایرت قیمت‌‌ها و مشخصات 9to5mac فنی ندارد. زومیت فروشگاه نیست و تنها قیمت محصول در فروشگاه‌های اینترنتی را ارائه می‌کند. استفاده‌ی شما از بخش محصولات به منزله‌ی قبول قوانین و مقررات این بخش است. سایت آی تی بازار هیچگونه مبلغی را به عنوان کمیسیون فروش از فروشگاه های معرفی شده دریافت نمی کند و تمامی خدمات آی تی بازار برای خریداران رایگان است.

پرسش های متداول گوشی موبایل اپل آیفون 11 پرو مکس 256GB طلایی

این تراشه دارای یک CPU و GPU است که هردو 20% سریعتر از A12 سال گذشته است. دفترچه راهنما، کابل شارژر لایتنینگ و سوزن خارج کردن سیم کارت از اقلامی هستند که درون جعبه اسمارت فون iPhone 11 قرار دارند. پرچمدار شرکت اپل به اسپیکرهای استریو مجهز شده است و به واسطه میکروفن دوم، قابلیت حذف صداهای مزاحم را دارد.

نقد و بررسی گوشی موبایل اپل آیفون 11 پرو مکس 256GB طلایی

بخش پشتی این گوشی هوشمند از جنس شیشه و فریم اطراف آن از جنس آلمینیوم است. با نگاه به قسمت جلوئی صفحه نمایش مدل ناچ اولین موردی است که توجه را به خود جلب می‌کند. ایفون ۱۱ در زمان معرفی خود با ios 13 وارد بازار شد، اما در حال حاضر نسخه 15 آی او اس نیز عرضه شده است و گوشی اپل۱۱ قابلیت ارتقاء به این نسخه را دارد.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 11 Pro دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت رنگ Green