از Apple Health در iPhone و Apple Watch بیشترین بهره را ببرید

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

در اینجا نحوه پیمایش کمی بهتر Apple Health آورده شده است.

شروع

وقتی شروع به استفاده از اپلیکیشن سلامت، باید یک نمایه تنظیم کنید. این برنامه به اطلاعات اولیه مانند نام، تاریخ تولد و جنسیت شما نیاز دارد. می‌توانید این تنظیمات را هر زمان که بخواهید در Health Details با ضربه زدن روی عکس Apple ID خود در بالا سمت راست تغییر دهید.

Activity یک ویژگی محبوب در برنامه Health است. در اینجا می توانید حلقه های فعالیت خود را بررسی کنید که نشان می دهد چقدر کالری سوزانده اید، چند دقیقه ورزش کرده اید و چند دقیقه از روز بیدار بوده اید. ترکیب حلقه‌های فعالیت با Apple Fitness+¹ از این ویژگی بیشترین استفاده را می‌کند.

می توانید برنامه های دیگری مانند ساعت، ردیاب چرخه، تناسب اندام، سیری، خواب و غیره را به برنامه Health اضافه کنید. همچنین برنامه های شخص ثالثی وجود دارد که می توانید آنها را با برنامه Health خود ادغام کنید. ده درصد خوشحال تر و آب خیش چند مورد عالی هستند که توصیه می کنم آنها را بررسی کنید. آنها به خوبی روی آیفون و اپل واچ همگام خواهند شد.

داده های سلامتی خود را مشاهده کنید

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برگه ناوبری بیشتر به دسته بندی های سلامت خاصی می پردازد. در اینجا می توانید درباره تغذیه، تمرکز حواس، راه های هوایی، علائم حیاتی و موارد دیگر تحقیق کنید. هر دسته به شما امکان می دهد جزئیات خاصی را وارد کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد سلامت خود ارائه دهید. می توانید روندها را در طول زمان ببینید و در مورد آن بیشتر بدانید. این برنامه مقالات متناسب با هر موضوع و همچنین برنامه های شخص ثالث توصیه شده را برای ردیابی داده های مربوطه ارائه می دهد.

داده های خود را به صورت ایمن با دیگران به اشتراک بگذارید

می توانید داده های خود را با شخصی در برگه “اشتراک گذاری” به اشتراک بگذارید. این یک راه امن و خصوصی برای ارائه خلاصه ای از هر موضوعی است که به اشتراک می گذارید، نه جزئیات خاص. اطلاعات رمزگذاری شده است و شما می توانید در هر زمان اشتراک گذاری را متوقف کنید.

¹به یاد داشته باشید، وقتی اپل واچ جدیدی می‌خرید، سه ماه رایگان دریافت می‌کنید AppleFitness+. این سرویس به شما امکان می دهد به تمرینات هدایت شده، چالش ها و موارد دیگر دسترسی داشته باشید تا به تناسب اندام بمانید.

این برنامه به شما امکان می دهد این اطلاعات را با پزشک خود به اشتراک بگذارید. همچنین به شما این امکان را می دهد که به پورتال آنلاین سیستم سلامت خود متصل شوید. به سادگی با اطلاعات سیستم سلامت خود وارد شوید. این فقط در دستگاه شما خصوصی نیست، بلکه در پزشک شما نیز وجود دارد. پس از ورود به سیستم، سوابق شما آپلود می شود تا بتوانید اطلاعاتی را که پزشک با آنها کار می کند مشاهده کنید.

آیا از اپلیکیشن Health استفاده می کنید؟

اگرچه این برنامه دارای ویژگی های فراوانی است، برخی از قسمت ها برای همه مناسب نخواهد بود. توصیه می‌کنم برنامه را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی به طور خاص برای شما کار می‌کند.

نمایه شما نه تنها شامل اطلاعات سلامتی شما، بلکه شناسه پزشکی شما نیز می شود. شناسه پزشکی شما حاوی نام، سن، آلرژی‌ها، داروها، وزن، قد و تماس‌های اورژانسی شماست، بنابراین مقامات پزشکی می‌توانند در صورت بروز یک اورژانس بهداشتی، آنها را جستجو کنند. می توان آن را در تماس های اضطراری و روی صفحه قفل آیفون به اشتراک گذاشت. برنامه Health حتی به شما امکان می‌دهد تا مستقیماً از نمایه خود برای اهدای عضو ثبت‌نام کنید.

آیا نکته و ترفندی برای به اشتراک گذاشتن دارید؟ دوست دارید در آینده چه چیزی به پلتفرم اضافه شود؟

درباره Apple Health بیشتر بدانید:

جزئیات سلامتی شامل گروه خون، نوع پوست و داروهایی است که بر ضربان قلب تأثیر می گذارد. در اینجا همچنین می توانید مشخص کنید که آیا از ویلچر استفاده می کنید یا خیر. اگر بله را انتخاب کنید، آیفون و اپل واچ شما مراحل را نمی‌شمارند، بلکه فشارها را می‌شمارند.

Health Trends به شما هشدار می دهد که در برخی موضوعات سلامتی مانند ضربان قلب یا دقیقه ورزش تغییری ایجاد شود. ما در گذشته داستان‌هایی شنیده‌ایم که نشان می‌دهد چگونه این ویژگی به مردم کمک کرده است تا افراد را در مورد تغییرات شدید سلامتی که باعث شده آنها به دنبال کمک پزشکی نجات بخش باشند، آگاه شوند.

همچنین گزینه ای برای شرکت در مطالعات تحقیقاتی وجود دارد. به عنوان مثال، اپل اخیرا با استفاده از اپلیکیشن Cycle Tracking یک مطالعه تحقیقاتی در مورد سلامت زنان انجام داده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


نکته حرفه ای: همچنین می‌توانید در صورت نیاز، داده‌های سلامت خود را از نمایه خود صادر کنید. این داده ها را می توان پشتیبان گیری کرد و در iCloud ذخیره کرد.

Apple Health را با سایر برنامه ها ادغام کنید

برنامه سلامت اپل مملو از اطلاعات است و می تواند برای کاربران عادی بسیار زیاد باشد. با برنامه های دیگر ادغام می شود تا خلاصه ای کلی از سلامتی شما در یک مکان به شما ارائه دهد. هنگامی که بین آیفون و اپل واچ استفاده می شود، می تواند ابزار مفیدی برای حفظ رفاه بهینه شما باشد.

صفحه اصلی برنامه خلاصه ای از اطلاعات سلامتی شما را نشان می دهد. می توانید موضوعات خاصی را به موارد دلخواه خود اضافه کنید تا در بالای صفحه ظاهر شوند. در خلاصه، می‌توانید فعالیت، روند سلامت، سطح سر و صدای محیط و موارد دیگر را مشاهده کنید. اگرچه من وارد جزئیات خاصی نمی شوم همه چیزمهم است که ایده ای از آنچه وجود دارد داشته باشید.