PSA: 5 دلیل برای اینکه کلیدهای امنیتی با Apple ID کار نمی کنند

اگر کنجکاو هستید که کدام کلیدها را اپل توصیه می کند، راهنمایی در مورد آن داریم:

تنظیم Apple ID خود برای کار با کلیدهای امنیتی برای همه مناسب نیست، زیرا شما مسئولیت کامل حساب خود را بر عهده می گیرید. اگر کلیدهای شما گم شوند، ممکن است نتوانید به طور دائم به حساب خود دسترسی داشته باشید. اما برای کسانی که خواهان سطح بالاتری از امنیت برای اپل آیدی خود هستند، کلیدهای فیزیکی کاملا آن را فراهم می کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


برای جزئیات بیشتر به روند راه اندازی در ویدیوی راهنمای همکارم جف نگاهی بیندازید:

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی اپل پشتیبانی از کلیدهای امنیتی فیزیکی را با iOS 16.3 و macOS 13.2 راه اندازی کرد. اگرچه آنها بر روی iPhone، iPad، Mac و بر روی وب کار می کنند، مواردی وجود دارد که حتی اگر با موفقیت با یک دستگاه پیکربندی شوند، پشتیبانی نمی شوند. در اینجا 5 دلیل برای کار نکردن کلیدهای امنیتی با Apple ID آورده شده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

پس از راه‌اندازی در iPhone، iPad و Mac دارای iOS 16.3 یا macOS 13.2، کلیدهای امنیتی روی دستگاه‌های شما و در وب کار می‌کنند، اما در اینجا 5 موقعیتی وجود دارد که اپل می‌گوید پشتیبانی نمی‌شوند:

5 دلیل برای اینکه کلیدهای امنیتی Apple ID کار نمی کنند

  1. شما نمی توانید فقط از یک کلید امنیتی استفاده کنید – برای تنظیم این ویژگی باید حداقل دو کلید داشته باشید (هر دو کلید تایید شده FIDO)
  2. شما نمی توانید با کلیدهای امنیتی وارد iCloud برای ویندوز شوید
  3. نمی‌توانید به دستگاه‌های قدیمی‌تری متصل شوید که نمی‌توانند به نسخه نرم‌افزاری که از کلیدهای امنیتی پشتیبانی می‌کند به‌روزرسانی شوند
  4. حساب های فرزند و شناسه های مدیریت شده Apple پشتیبانی نمی شوند
  5. اپل واچ هایی که با آیفون یکی از اعضای خانواده جفت شده اند پشتیبانی نمی شوند – باید ساعت خود را با آیفون خود تنظیم کنید تا از کلیدهای عبور استفاده کنید.

الزامات تنظیم کلیدهای امنیتی با Apple ID

  • احراز هویت دو مرحله ای برای Apple ID شما تنظیم شده است
  • iOS 16.3، iPadOS 16.3، یا macOS Ventura 13.2 یا جدیدتر در همه دستگاه‌هایی که با Apple ID خود وارد سیستم شده‌اید
  • برای ورود به Apple Watch، Apple TV یا HomePod پس از تنظیم کلیدهای امنیتی، به یک iPhone یا iPad با نسخه نرم افزاری که از کلیدهای امنیتی پشتیبانی می کند نیاز دارید.
  • یک مرورگر وب مدرن – اگر نمی توانید از کلید امنیتی خود برای ورود به وب استفاده کنید، مرورگر خود را به آخرین نسخه به روز کنید یا مرورگر دیگری را امتحان کنید

آموزش ها و راهنماهای 9to5Mac را بیشتر بخوانید: