آشکارساز CO سازگار با HomeKit توسط Netatmo اعلام شد

اخبار هوم کیت گزارش ها.

شرکت خانه‌های هوشمند Netatmo یک آشکارساز CO با قابلیت HomeKit آینده را معرفی کرده است که به آشکارساز دود موجود و مانیتور کیفیت هوای داخل خانه می‌پیوندد. این شرکت همچنین طیف گسترده ای از سایر دستگاه های خانه هوشمند.

کسانی که در بریتانیا و سرزمین اصلی اروپا هستند می توانید آن را از امروز پیش خرید کنیدبا ارسال از 16 نوامبر، اما هنوز تاریخ در دسترس بودن ایالات متحده وجود ندارد.

آژیر داخلی قادر به رسیدن به 85 دسی بل است، در حالی که باتری داخلی به طور متوسط ​​تا 10 سال قبل از اینکه کل واحد نیاز به تعویض داشته باشد، دوام می آورد. خرید یک دستگاه جدید ممکن است عجیب به نظر برسد، اما برای آشکارسازهای CO و دود، چه گنگ یا هوشمند، استاندارد و توصیه می شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

مونوکسید کربن چیست و چرا باید به آن اهمیت بدهم؟، ممکن است اولین سوالی باشد که برخی از مردم می پرسند. مونوکسید کربن مسئول بسیاری از مرگ و میرها در خانه است که با عملکرد مناسب و نگهداری تجهیزات می توان از بسیاری از آنها جلوگیری کرد.

شرکت خانه‌های هوشمند فرانسوی Netatmo از یک محصول غافلگیرکننده، آشکارساز مونوکسید کربن هوشمند خود رونمایی کرد […] خوشبختانه، مانند بسیاری از خط تولید خود، این دستگاه جدید با Apple HomeKit، Google و Amazon Alexa سازگار است که در این مورد ذکر نشده است.

زنگ هشدار مونوکسید کربن هوشمند Netatmo شما را در روز و شب ایمن نگه می دارد.
سطح مونوکسید کربن را که یک گاز نامرئی، بی بو و بالقوه کشنده است، در زمان واقعی اندازه گیری می کند. اگر خانه شما مجهز به وسایل احتراق (دیگ، شومینه، اجاق گاز و غیره) است، زنگ هشدار مونوکسید کربن Netatmo ذرات مونوکسید کربن منتشر شده از این وسایل را کنترل می کند…

اگر تعجب می‌کنید که چرا ممکن است به یک آشکارساز CO مجهز به HomeKit نیاز داشته باشید، به آن اجازه می‌دهد تا اتوماسیون‌هایی را فعال کند، مانند تغییر همه چراغ‌ها به حداکثر روشنایی برای تسهیل تخلیه. همچنین می تواند زمانی که از خانه دور هستید به شما هشدار دهد، بنابراین می توانید به اعضای خانواده اطلاع دهید که بیرون از خانه بمانند.

همانند آشکارسازهای گنگ، یک آژیر داخلی با صدای بلند وجود دارد، اما آشکارساز مونوکسید کربن نیز اعلان های درون برنامه ای را ارسال می کند.

[Potential CO risks arise with] بخاری های غوطه وری گازی، اجاق گاز و شومینه گازی. تهویه خوب و البته حسگرهای CO همچنین راه خوبی برای اطلاع شما از وجود پتانسیل مونوکسید کربن در هوایی است که تنفس می کنید. […]

این سنسور دارای طراحی دیواری است، با یک دکمه ساده در جلو و نمادهای مربوط به LED های رنگی در بالای دستگاه که دایره ای هستند. (… در مربع؟) توسط شبکه ای که امکان مکش و نمونه برداری از هوای محیط را فراهم می کند تا هر گونه اثری از مونوکسید کربن شناسایی شود.

می توانید آن را در فیلم نصب زیر مشاهده کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی