آپدیت Halide ویژگی عکاسی ماکرو را از آیفون 13 پرو به آیفون 8 و جدیدتر می آورد

[ad_1]

Halide امروز به‌روزرسانی بزرگی را برای برنامه دوربین برنده جایزه خود اعلام کرد. کاربران آیفون می توانند به نسخه 2.5 آپدیت کنند که حالت ماکرو آیفون 13 را در آیفون 8 یا جدیدتر فعال می کند.

در یک پست وبلاگ، بن ساندوفسکی از Halide توضیح می دهد که داشتن یک دوربین ماکرو چقدر عالی است و نمونه های زیادی را نشان می دهد. Sandofsky همچنین توضیح می دهد که این ویژگی برای مدتی از طریق لنزهای شخص ثالث در دسترس بود، اما این پیاده سازی ها به اندازه راه حل آیفون 13 قدرتمند نیستند.

اکنون، Halide عملکرد حالت ماکرو را برای همه کاربران آیفون 8 یا جدیدتر آورده است و کاربران می توانند انتخاب کنند که آیا این حالت را فعال کنند یا نه.

حالت ماکرو به راحتی قابل دسترسی است. برخلاف دوربین داخلی، ما تصمیم گرفتیم عکاسی ماکرو را به یک “حالت” عمدی تبدیل کنیم. اگرچه دوربین فوق عریض Halide در صورت تمایل به طور خودکار روی سوژه های بسیار نزدیک فوکوس می کند، ما فکر می کنیم بهترین حالت عکاسی ماکرو در حالتی است که از سبک خاصی از عکاسی پشتیبانی می کند.

برای دسترسی به حالت ماکرو، کاربران باید دکمه “AF” و سپس نماد گل را فشار دهند که در مورد Halide یک لاله است “چون طراح ما هلندی است”. اینجوری کار میکند:

با ورود به حالت ماکرو، اتفاقات هوشمندانه در Halide شروع می شود. برای شروع، Halide به دوربین‌های موجود شما نگاه می‌کند و به دوربینی می‌رود که کمترین فاصله فوکوس را دارد. سپس فوکوس را روی نزدیکترین نقطه قفل می کند. برای تنظیم فوکوس می توانید روی هر نقطه از صفحه ضربه بزنید. برخلاف حالت دوربین استاندارد ما، سیستم فوکوس را طوری پیکربندی می‌کنیم که فقط اشیاء نزدیک به شما را جستجو کند.

Halide همچنین به شما امکان می دهد فوکوس را با دست تنظیم کنید. به‌علاوه، این اپلیکیشن قابلیتی به نام Neural Macro ایجاد کرده است که تصاویر را به‌گونه‌ای مقیاس‌بندی می‌کند که «نتایج بسیار واضح‌تر و روان‌تری نسبت به آنچه که معمولاً در ویرایشگر دریافت می‌کنید» تولید می‌کند.

این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد به عکس اصلی برگردید و با باز کردن آن در برنامه iOS Photos، ضربه زدن روی «ویرایش» و «بازگشت» تصویر را برش دهید. Halide 2.5 همچنین امکان گرفتن عکس با حالت ماکرو را به عنوان یک فایل RAW ارائه می دهد.

اوه، در مورد فایل های RAW چطور؟ فایل های RAW RAW هستند و ما به آن احترام می گذاریم. آنها دست نخورده و بدون پردازش رها می شوند. این بدان معناست که عکاسی با فرمت RAW خالص فقط کنترل بیشتری از حالت ماکرو به شما می‌دهد، اما نه فناوری ماکرو عصبی فانتزی. در حالت RAW + JPG، با یک فایل RAW پردازش نشده و تصویربرداری JPEG بهبود یافته ماکرو عصبی، بهترین‌های هر دو دنیا را دریافت می‌کنید.

این به‌روزرسانی با حالت ماکرو در همه آیفون‌های دارای موتور عصبی، یعنی آیفون 8 یا جدیدتر، در دسترس است و JPEG را با وضوح کامل 4K با بزرگنمایی 2x یا 3x تولید می‌کند. قابلیت عکاسی ماکرو اپل فقط در آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس موجود است.

Halide یک برنامه رایگان است اما برای باز کردن قفل همه ویژگی ها به اشتراک نیاز دارد. آن را در اپ استور اینجا.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

قاب های گریپ dbrand برای آیفون 13


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی