آیا باید اپل واچ خود را به watchOS 8 به روز کنید؟

برخلاف به‌روزرسانی‌های iPadOS، iOS و macOS، اپل مشخص نمی‌کند که کدام عملکرد برای هر ساعت در دسترس باشد. به عنوان مثال، اپل واچ سری 3 در سال گذشته از چندین عارضه پشتیبانی دریافت نکرد.

نتیجه گرفتن

با نسخه RC watchOS 8، اپل چهره مورد انتظار “World Time” را اضافه کرد که به طور تصادفی در جلسه WWDC21 نشان داده شد. در کنار صفحه‌های ساعت World Timer و Portraits، اپل واچ سری 7 جدید نیز واچ فیس‌های اختصاصی خود را خواهد داشت، اما برای مدل‌های قدیمی‌تر در دسترس نخواهند بود.

با این کار، اپل واچ من با ویژگی‌هایی مانند «زمان پیاده‌روی» و تمرینات Fitness+ بیشتر می‌شود. در حالی که من هنوز نمی‌توانم Fitness+ را امتحان کنم، اما برای هر کسی که قصد دانلود watchOS 8 را دارد، یک افزونه عالی است و می‌تواند زودتر از این سرویس از این سرویس استفاده کند.

همه تغییرات بزرگ در watchOS 8 کجاست؟

نسخه نهایی watchOS 8 اینجاست. پس از سه ماه آزمایش بتا، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد آخرین به‌روزرسانی اپل برای ساعت اپل بدانید.

WatchOS 8 چه چیز جدیدی دارد؟

یکی از چیزهایی که با watchOS 8 تغییر کرد این است که صفحه نمایش همیشه روشن به شما امکان می دهد بدون بلند کردن مچ اعلان ها را مشاهده کنید. هنگامی که اعلان جدیدی دریافت می‌شود، پیش‌نمایش برنامه‌ای را دریافت می‌کنید، سپس می‌توانید مچ خود را بالا بیاورید یا فقط ضربه بزنید تا موارد جدید را بخوانید.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

قابل ذکر است که یکی از ویژگی های مورد علاقه من در iOS 15 در watchOS 8 نیز موجود است: حالت فوکوس.

در به‌روزرسانی آینده، اپلیکیشن Wallet برای ساکنان ایالات متحده نیز مفیدتر خواهد بود. این برنامه کلید خانه و شناسه‌های شما را ذخیره می‌کند و اپل قبلاً اعلام کرده است که کدام ایالت‌ها ابتدا از این ویژگی پشتیبانی می‌کنند و می‌توانید در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

watchOS 8: آیا ارزش به روز رسانی دارد یا خیر؟

اگرچه watchOS 8 یک ارتقاء کوچک است، اما ویژگی های بسیار خوبی وجود دارد. کسانی که قبلاً اپل واچ با نمایشگر همیشه روشن دارند، شاهد پیشرفت بزرگی در نحوه عملکرد این فناوری خواهند بود.

با هر چرخه جدید iOS، من هیجان زده هستم که در مورد سفارشی سازی Memoji جدید بیاموزم. با watchOS، من همیشه مشتاقانه منتظر واچ فیس های جدید هستم. در چند ماه گذشته من از چهره قدیمی “کالیفرنیا” استفاده کرده ام زیرا اپل فقط “Portraits” را در چرخه بتا معرفی کرده است و هیچ عارضه ای ندارد.

در حالی که watchOS 7 چرخه به‌روزرسانی بزرگی داشت، watchOS 8 فقط فرمولی را تغییر می‌دهد که قبلاً از آخرین به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار می‌دانیم. این سیستم عامل جدید چرخ را دوباره اختراع نمی کند، اما تجربه استفاده از ساعت اپل را دلپذیرتر می کند.

همانطور که قبلاً گفتم، watchOS 8 نحوه عملکرد سیستم عامل را تغییر نمی دهد. این ساعت رویکرد جدیدی برای اتصال ارائه نمی دهد و یکی از ویژگی های اصلی ساعت با watchOS 7 حذف شده است: پشتیبانی از Force Touch.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


watchOS 8 شامل تغییرات کوچکی است که تجربه پیش نمایش شما را با ساعت بهبود می بخشد. امسال، اپل با اپل واچ سری 7 روی بهبود کیفیت زندگی و اندازه صفحه نمایش بزرگتر تمرکز کرده است.

در طول سخنرانی WWDC21، اپل اعلام کرد که تای چی و پیلاتس به watchOS 8 می آیند. در حالی که تمرینات مورد علاقه من نیستند، این شرکت در جریان رویداد “California Streaming” خود اعلام کرد که از تمرینات دوچرخه الکترونیکی پشتیبانی می کند و تشخیص سقوط را برای پشتیبانی از دوچرخه ها گسترش می دهد. .

در مورد سلامتی، اپل دو تمرین جدید ارائه می‌کند: پیلاتس و تای چی، که در میان همه‌گیری همه‌گیر، تمرین‌های بسیار خوبی هستند.

تمام ویژگی‌های سلامتی که اپل مدام اضافه می‌کند، ساعت شما را به یک پوشیدنی شخصی‌تر و مفیدتر تبدیل می‌کند. با طراحی مجدد صفحه‌های ساعت اپل واچ سری 7 و صفحه کاملاً جدید Portraits، می‌توانید با watchOS 8 سالم، مطلع و آماده باشید.

برای برنامه Photos، اکنون می‌توانید خاطرات، نمای کاشی جدید و اشتراک‌گذاری عکس‌ها را از طریق پیام‌ها و ایمیل تنها با چند ضربه بزنید. مشکل این است که شما نمی توانید تمام عکس های خود را ببینید و به عنوان مثال، اگر از ساعت خود اسکرین شات بگیرید، نمی توانید صفحه چاپ را با برنامه Messages بدون استفاده از آیفون خود ارسال کنید. از آنجایی که اپل به ساعت استقلال بیشتری داده است، هنوز هم یکی دو مورد را از دست داده است.

برای کسانی که آخرین سخت افزار اپل واچ را دارند، watchOS 8 تعدادی ویژگی و بهبود را به همراه دارد. اما این تنظیمات کوچک نیز بیشترین اهمیت را دارند. حتی پس از گذشت این همه سال، اپل واچ برای تعاملات و ظاهر کوچک ساخته شده است، watchOS 8 دقیقاً در این مورد به شما کمک می کند.

صفحه ساعت جدید با موارد بیشتری در راه است

آیا در مورد watchOS 8 هیجان زده اید؟ میخوای آپدیت کنی؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

این برای برنامه هایی مانند Apple Music مفید است، جایی که می توانید دکمه پخش را فشار دهید و پاسخ فوری است. در نسخه‌های قبلی watchOS، برای بیدار کردن نمایشگر باید یک بار ضربه بزنید و دوباره برای تعامل واقعی.

همه مخاطبین جدید، آب و هوا، عکس ها و پیدا کردن برنامه های من

watchos-8-weather-find-my-photos-9to5mac

اگر قبلاً از watchOS 7 لذت برده‌اید، اما می‌خواهید کمی بیشتر با ساعت خود کار کنید، بیشتر در ارتباط باشید، در مورد کارهای روزمره خود بیشتر بدانید و بدانید که چه زمانی استراحت کنید، watchOS 8 در همه این موارد به شما کمک می‌کند.

تاریخ انتشار و سازگاری دستگاه

هنوز چیزهای جالبی برای ساعت وجود دارد که با تأخیر همراه هستند. به عنوان مثال، با ادغام مناسب با HomeKit، اگر کسی زنگ در متصل شما را به صدا درآورد، ممکن است گزینه‌هایی مانند باز کردن قفل در یا روشن کردن چراغ‌های ورودی را مشاهده کنید. همچنین یک اتاق دوربین جدید نیز وجود دارد و watchOS 8 بسته به زمان روز می‌داند از کدام صحنه‌ها بیشتر استفاده می‌کنید.

با این کار، من به راحتی می توانم بین وظایف مختلف جابجا شوم و فقط در مورد چیزهایی که در آن زمان مهم هستند مطلع شوم. من خیلی دوست دارم ورزش را شروع کنم و فوکوس وضعیت من را به تمرین تغییر می دهد، بنابراین هیچکس حرفم را قطع نمی کند – مگر در مواقع اضطراری. سپس می توانم هر آنچه را که در آن ساعت از دست دادم بخوانم.

یک افزوده کوچک اما عالی دیگر این است که سیری اکنون به من می گوید که تمرین من چگونه پیش می رود: اگر یک مایل دیگر را انجام داده باشم، سرعتم و اگر هر یک از حلقه های من بسته است. این برای دارندگان AirPods نامناسب است، اما تأثیر زیادی بر روال تمرینی من دارد.

برنامه افزودنی جدید Workouts و Fitness+

apple fitness+ مدیتیشن هدایت شده apple tv 9to5mac

WatchOS 8 حتی بیشتر بر روی رفاه افراد تمرکز می کند. اپلیکیشن Breath اکنون Mindfulness نامیده می‌شود، بنابراین به جای صرف یک دقیقه استراحت، کاربران می‌توانند لحظه‌ای را به تأمل و تفکر در مورد تجربه اخیری که واقعاً از آن لذت برده‌اند اختصاص دهند.

اپل واچ او اس 8 را در 20 سپتامبر عرضه کرد. تمام اپل واچ های سازگار با watchOS 7 می توانند به watchOS 8 ارتقا یابند. لیست کامل در اینجا آمده است:

  • اپل واچ سری 3 (2017)
  • اپل واچ سری 4 (2018)
  • اپل واچ سری 5 (2019)
  • اپل واچ SE (2020)
  • اپل واچ سری 6 (2020)

اپل همچنین اعلام کرد که تمرین‌های بیشتری به Fitness+ می‌آید، و به عنوان یک برزیلی، بیشتر اعلام کرد که Fitness+ را در اواخر امسال به کشورهای بیشتری از جمله برزیل گسترش خواهد داد.

watchOS 8 نسخه های جدیدی از برخی از برنامه های استاندارد خود را ارائه می دهد. به عنوان مثال، اکنون امکان مرور سریع، افزودن یا تغییر مخاطبین وجود دارد. اپلیکیشن Weather اکنون دارای یک نماد جدید است و از اعلان های آب و هوای شدید پشتیبانی می کند.

متأسفانه، به‌روزرسانی امسال watchOS 8 آنچنان که انتظار می‌رفت چهره‌های زیادی را ارائه نمی‌کند، بنابراین به کاربران کمک نمی‌کند برخلاف چهره‌های منحصربه‌فرد «هنرمندان» سال گذشته، پوشیدنی شخصی‌تر داشته باشند.

ارتقاء صفحه نمایش همیشه روشن

راحت است و دقیقاً همانطور که انتظار می رود کار می کند. یکی دیگر از ویژگی های عالی watchOS 8 این است که اپل یک API جدید در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. بنابراین اکنون به جای تاری و ساعت دیجیتال استفاده شده قبلی، حالت خاکستری یک برنامه شخص ثالث را خواهید دید.

اپلیکیشن Find My اکنون به سه برنامه مختلف تقسیم شده است: People، Devices و Items. اکنون پیدا کردن وسایل خود آسانتر است اما در عین حال چندان مفید نیست. به عنوان مثال، اگر من بخواهم AirTag خود را پیدا کنم و اپل واچ سری 6 با تراشه U1 بپوشم، اپل به من اجازه نمی دهد از Precision Finding استفاده کنم. من فقط می توانم از او بخواهم که صدایی در بیاورد یا سعی کند مکانش را روی نقشه پیدا کند.

با watchOS 8 نفس عمیق بکشید

اعتراف می کنم که این نوع عملکرد چندان برای من جالب نیست، اما می دانم که چقدر می تواند برای برخی افراد مهم باشد. من در طول سه ماه گذشته چندین بار آن را امتحان کرده ام و خوب است، اما نمی توانم خودم را به طور مرتب از آن استفاده کنم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: