آیفون SE قدیمی با قیمت 199 دلار می تواند رشد را در هند و بیشتر سرعت بخشد

این امر اجتناب ناپذیر خاصی دارد. در حالی که رهبران بازار اپل و سامسونگ به تلاش برای ارائه ویژگی‌های جدید ادامه می‌دهند، شکل اصلی آیفون از زمان آیفون X تغییر زیادی نکرده است. که ماهیت انقلابی دارد.

برای مشتاق ترین کاربران تلفن های هوشمند معمول بود که هر سال ارتقا دهند، در حالی که بسیاری از آنها هر دو سال یک بار ارتقا می دادند. این چرخه ارتقا به تدریج کاهش یافته است تا جایی که افراد عادی گوشی هوشمند خود را برای سه یا چهار سال نگه می دارند.

بلومبرگمارک گورمن برای اولین بار بیش از یک سال پیش پیشنهاد کرد که اپل باید یک آیفون SE قدیمی تر را در بازارهای نوظهور به قیمت معادل 199 دلار بفروشد.

با توجه به اهمیت روزافزون درآمد خدمات برای اپل، برای من منطقی است که اپل تمام تلاش خود را برای جذب مشتریان جدید انجام دهد، حتی اگر از فروش اولیه سخت افزار درآمد کمی داشته باشد. ارزش مادام العمر یک مشتری اپل بسیار زیاد است.

این به طور موثری از اپل واچ سری 3 199 دلاری پیروی می‌کند که اپل مدت‌هاست که زمانی که خرید آن را منطقی می‌دانست در فروش نگه داشته است.

یکنواخت شدن رشد در بازارهای بالغ آیفون

برای سال‌ها، صنعت فناوری خواستار یک آیفون ارزان قیمت با هدف بازارهای نوظهور است.

اما در عین حال، نمی توان انکار کرد که نماد وضعیت یک آیفون “جدید” ارزش ویژه ای در بازارهای نوظهور دارد، به همین دلیل است که چین هنوز خانه تعداد زیادی از محصولات تقلبی است که توسط افرادی خریداری می شود که می خواهند با آنها دیده شوند. سیب. دستگاه ها، اما کسانی که توانایی خرید آنها را ندارند.

بیش از یک سال است که بازار جهانی گوشی های هوشمند در حال کاهش است. این احتمالاً یک اثر موقت تورم بالا و امنیت شغلی پایین است، اما حتی قبل از آن منحنی رشد صاف‌تر و صاف‌تر می‌شد.

دستگاهی با قیمت 200 دلار می‌تواند در مناطقی مانند آفریقا، آمریکای جنوبی و بخش‌هایی از آسیا که در حال حاضر پایگاه اندروید هستند، نفوذ کند. این به شرکت اپل اجازه می‌دهد تا مشتریان بیشتری را برای این خدمات جذب کند، که می‌تواند در درازمدت یک آیفون ارزان‌قیمت را برای اپل سودآور کند.

من به طور قطع نمی دانم اپل واچ سری 3 با قیمت 199 دلار چقدر فروش داشت، اما این واقعیت که اپل به فروش آن برای مدتی شرم آور ادامه داد، نشان می دهد که این یک استراتژی بسیار موفق بوده است. یک آیفون 199 دلاری احتمالاً در بازارهای نوظهور به همین خوبی عمل خواهد کرد.

هند یک بازار فوق العاده هیجان انگیز است. این یک هدف اصلی برای ما است. من فقط آنجا بودم. و پویایی بازار، پویایی باورنکردنی است. با گذشت زمان، عملیات خود را در آنجا گسترش دادیم تا به مشتریان بیشتری خدمت کنیم. و سه سال پیش، فروشگاه اینترنتی اپل را راه اندازی کردیم. و سپس، همانطور که اشاره کردید، ما دو فروشگاه را فقط چند هفته پیش راه اندازی کردیم، و آنها به خوبی شروع به کار کردند، یکی در بمبئی و دیگری در دهلی. ما همچنین تعدادی شرکای توزیع در کشور داریم که با آنها کار می کنیم و از روند کار بسیار راضی هستیم.

او در خبرنامه دیروز این نکته را دوچندان کرد و گفت که اگر بازارهای نوظهور واقعاً جایی هستند که رشد آینده اپل را می‌توان یافت، «ممکن است مجبور شود».

موافقم

با این حال، از آن زمان، همانطور که نمودارهای Statista در بالا و پایین نشان می دهد، این مسیر صعودی گم شده است.

هند فرصت بزرگ بعدی اپل است

واضح است که درآمد در هند در حال رشد است، اما هر چه هزینه ورود به اکوسیستم اپل بیشتر باشد، رشد اپل کندتر خواهد بود.

کوک گفت که او معتقد است هند در نقطه اوج قرار دارد، جایی که در آستانه تبدیل شدن به یک بازار عمده برای محصولات مصرفی بالا مانند آیفون است.

به طور کلی، من نمی‌توانستم از شور و شوقی که برای برند در آنجا می‌بینم، هیجان‌زده و هیجان‌زده باشم. افراد زیادی وارد طبقه متوسط ​​می‌شوند، و من واقعاً احساس می‌کنم هند در نقطه عطفی قرار دارد و حضور در آنجا عالی است.

فروش یک آیفون SE قدیمی به قیمت 199 دلار منطقی است

چین نقش مهمی در رشد آیفون ایفا کرد و در شش سال اول درآمد روزافزونی برای اپل ایجاد کرد. این رشد در سال 2015 به اوج خود رسید، به لطف عرضه آیفون 6 در اواخر سال 2014 در منطقه ای که تقاضای زیادی برای آیفون با صفحه نمایش بزرگتر داشت.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اگر اپل بخواهد به روزهای رشد قابل توجه فروش آیفون در سال به سال بازگردد، بازارهای نوظهور همان جایی خواهند بود که اتفاق می افتد.

چین زمانی موتور رشد اپل بود، اما دیگر نه

البته، یک آیفون کاملاً جدید خریداری شده از اپل تنها راه ورود بودجه به اکوسیستم نیست. دستگاه های بازسازی شده با هزینه کمتر و همچنین بازار عمومی تری برای دستگاه های دست دوم موجود است.

هفته گذشته، تیم کوک، مدیر عامل اپل، به بازارهای نوظهوری مانند هند به عنوان راه حلی برای کاهش نرخ رشد در بازارهای بالغی مانند ایالات متحده و اروپا اشاره کرد. یکی از راه‌های شروع رشد در بازارهای جدید، پیشنهاد می‌کند بلومبرگمارک گورمن، اپل قصد دارد آیفون SE قدیمی‌تری را به قیمت 199 دلار بفروشد.

ما رکوردهایی را برای سه ماهه مارس در چندین بازار توسعه یافته و نوظهور به ثبت رساندیم که هند، اندونزی، ترکیه و امارات متحده عربی نسبت به سال گذشته دو برابر شده اند.

هند بدون شک فرصت بزرگ بعدی برای رشد اپل است. در حالی که بخش بزرگی از جمعیت هنوز در فقر زندگی می کنند، وضعیت در شهرهای بزرگ مانند بمبئی و دهلی متفاوت است، جایی که طبقه متوسط ​​به سرعت در حال رشد است.

مدیرعامل تیم کوک و لوکا ماستری، مدیر مالی شرکت، در جریان تماس هفته گذشته، 19 بار به هند اشاره کردند. برای مثال، یکی از سه کشوری بود که از دوبرابر شدن درآمد آیفون سود می برد.

پس بله، من با گورمان موافقم – شما؟ لطفا در نظرسنجی ما شرکت کنید و نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.