اشتراک سالانه Apple Arcade اکنون در دسترس است، 2 ماه رایگان

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

ترکیب‌های مختلف قهرمان راه‌های منحصربه‌فرد را برای بازی و پیروزی در برابر هوش مصنوعی یا سایر بازیکنان در مسابقات چند نفره آنلاین باز می‌کنند. روی یخ، اکشن توسط بازتاب‌های سریع بازیکنان هدایت می‌شود و با جلوه‌های بصری شیک و جلوه‌های صوتی فراگیر جان می‌گیرد.

همچنین راهنمای هدیه ما را برای بهترین لوازم جانبی بازی بررسی کنید.

اگر می‌دانید که می‌خواهید اشتراک را برای یک سال حفظ کنید، می‌توانید با باز کردن برنامه App Store، ضربه زدن روی صورت خود برای دسترسی به حساب، سپس روی اشتراک‌ها، از صورت‌حساب ماهانه به صورت‌حساب سالانه تغییر دهید. روی Apple Arcade ضربه بزنید و گزینه های 1 ماهه و 1 ساله را مشاهده خواهید کرد. روی ۱ سال ضربه بزنید، با دکمه کناری یا Touch ID تایید کنید و کارتان تمام شد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

پیشنهاد معادل در کشورهای دیگر نیز موجود است: 59.99 دلار کانادا در کانادا، 49.99 پوند در بریتانیا و 49.99 یورو در کشورهای منطقه یورو…

آیا قصد دارید به اشتراک سالانه Apple Arcade ارتقا دهید؟ یا احتمال ثبت نام شما را افزایش می دهد؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

اکنون می توانید اشتراک سالانه Apple Arcade را با قیمت 49.99 دلار در سال خریداری کنید که از 4.99 دلار در ماه بیشتر است. این معادل 4.17 دلار در ماه یا معادل دو ماه رایگان در سال است.

معامله – توسط iFun.de – با ارائه گزینه اشتراک سالانه کم هزینه، Apple Arcade را با Apple Music و Apple TV+ هماهنگ می کند. عجیب و آزاردهنده این است که این اولین بار نیست که اپل گزینه سالانه را در زمانی که مردم شروع به پرداخت ماهانه کرده اند اضافه می کند.

در بازی Ultimate Rivals: The Rink، اولین عنوان فرنچایز، بازیکنان از بین بیش از 50 ورزشکار فوق ستاره برای رقابت در مسابقات هاکی هیجان انگیز دو به یک انتخاب می کنند. بازیکنان می توانند برای مثال، الکس اوچکین و الکس مورگان را در مقابل دآرون فاکس و خوزه آلتوو یا اسکایلار دیگینز اسمیت و وین گرتزکی ترکیب کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

بسته نرم افزاری مک

عکس: شاتر استاک


Apple Arcade دسترسی به بیش از 100 بازی جدید و انحصاری را فراهم می کند و آنها را بین دستگاه ها همگام سازی می کند و بازی آفلاین را ارائه می دهد. جدیدترین اضافه شده فرنچایز بازی های ورزشی Ultimate Rivals بود پیست بازی اولین ایستاده.