اپل امسال ویژگی‌های کدنویسی و آزمایش هوش مصنوعی را در Xcode راه‌اندازی می‌کند: گزارش

[ad_1]

شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی است که اواخر امسال در دسترس خواهند بود. در گزارش جدید امروز، بلومبرگ اپل می‌گوید که به تکمیل به‌روزرسانی پلتفرم توسعه Xcode خود نزدیک است که از هوش مصنوعی برای ساده‌سازی کدنویسی و آزمایش برای توسعه‌دهندگان استفاده می‌کند.

در این گزارش آمده است که سیستم جدید اپل در Xcode مطابق با پلتفرم GitHub Copilot مایکروسافت کار خواهد کرد. از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی و تکمیل بلوک‌های کد با هدف ساده‌سازی کار مورد نیاز برای توسعه نرم‌افزار استفاده می‌کند. بلومبرگ همچنین می گوید که اپل در حال مطالعه نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای “تولید کد برای آزمایش برنامه ها” است.

هدف اپل این است که ویژگی های جدید هوش مصنوعی در Xcode را در اوایل سال جاری برای توسعه دهندگان شخص ثالث منتشر کند. در حال حاضر، “برخی مهندسان را تحت فشار قرار می دهد تا این ویژگی های جدید هوش مصنوعی را به صورت داخلی امتحان کنند” تا به اهداف راه اندازی خود دست یابد.

این افراد که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند که سیستم جدید مشابه GitHub Copilot مایکروسافت خواهد بود و از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی و تکمیل بلوک‌های کد استفاده می‌کند. این امر فرآیند برنامه نویسی را برای توسعه نرم افزار ساده می کند و در زمان و هزینه صرفه جویی می کند.

اپل همچنین در حال بررسی استفاده از هوش مصنوعی برای تولید کد برای آزمایش برنامه‌ها است، فرآیندی که اغلب خسته کننده است. در حال حاضر، اپل برخی از مهندسان را تحت فشار قرار داده است تا این ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید را به عنوان بخشی از یک تلاش «آزمایی آزمایشی» – زمانی که یک شرکت از محصولات خود استفاده می‌کند – برای اطمینان از عملکرد صحیح آن‌ها قبل از انتشار آن‌ها برای توسعه‌دهندگان خارجی، به صورت داخلی امتحان کنند.

تیم کوک، مدیر عامل اپل، در جریان کنفرانس درآمد اپل در اوایل این ماه، قول داد که این شرکت جزئیات بیشتری در مورد فعالیت خود در زمینه هوش مصنوعی در سال جاری به اشتراک بگذارد.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی