اپل بار دیگر ماسک را در فروشگاه های خرده فروشی ایالات متحده کنار می گذارد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

به دنبال همه‌گیری کووید-19، اپل همه مشتریان خود را ملزم به پوشیدن ماسک در فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود کرد. تلاش ناموفق برای ترک سال گذشته. با این حال، به نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد مجدداً دستور ماسک برای فروشگاه‌های اپل در ایالات متحده را کنار بگذارد.

پس از حذف نیاز ماسک در نوامبر 2021، اپل در ماه دسامبر این دستور را در فروشگاه های خرده فروشی خود بازگرداند از آنجایی که تعداد موارد COVID-19 به دلیل انواع جدید دوباره در ایالات متحده افزایش یافت. این شرکت نیز دارد چندین فروشگاه را در ایالات متحده و کانادا ببندید طی سه ماه گذشته برای جلوگیری از شیوع کووید.

این سیاست جدید برای فروشگاه‌های اپل واقع در اوهایو، کارولینای شمالی، جورجیا، کانزاس، کنتاکی و سایر ایالت‌هایی که دیگر نیازی به پوشیدن ماسک ندارند، اعمال می‌شود. این گزارش خاطرنشان می‌کند که دستور ماسک در چند ایالت مانند هاوایی که «دستورالعمل‌های سخت‌گیرانه‌تری» در مورد استفاده از ماسک دارند، همچنان معتبر خواهد بود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همانطور که توسط بلومبرگ روز سه شنبه، این شرکت در یادداشتی به کارمندان خود گفت که مشتریان دیگر ملزم به پوشیدن ماسک در “فروشگاه های واجد شرایط” نخواهند بود. با این حال، کارمندان اپل استور همچنان ملزم به پوشیدن ماسک خواهند بود. در همان زمان، اپل می‌گوید به استفاده از ماسک در فروشگاه‌های خود به همه توصیه می‌کند.

با بهبود وضعیت، اپل همچنین قصد دارد کلاس های درون فروشگاهی و سایر فعالیت هایی که در فروشگاه های اپل به حالت تعلیق درآمده اند را از سر بگیرد. این شرکت بیانیه عمومی در مورد سیاست های جدید ارائه نکرده است.