اپل با بررسی شیوه‌های درجه‌بندی صوتی سیری، به کاربران این امکان را می‌دهد که در آینده انصراف دهند

اپل نگفته است که انتظار دارد بررسی سیاست سیری چقدر طول بکشد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

کیت مسافرتی هوشمند دندانپزشکی OnlyBrush


این شرکت در حال بررسی داخلی کامل خط‌مشی‌های سیری خود است و رتبه‌بندی سیری (احتمالاً متفاوتی از) را پس از تکمیل بازیابی می‌کند. وقتی Siri Grading برگردد، کاربران می توانند انتخاب کنند که در درجه بندی شرکت نکنند.

چاپ دقیق حریم خصوصی اپل همچنین به صراحت اشاره نمی کند که انسان ها می توانند به نمونه های صوتی از سیری گوش دهند، این موضوعی است که شرکت تلاش می کند جمع آوری داده ها را محدود کند و در مورد نحوه استفاده از آن صریح و شفاف باشد.

اپل در بیانیه‌ای اعلام کرد که برنامه‌ای را تعلیق می‌کند که شامل پیمانکاران انسانی اپل بود که به نمونه‌ای از پاسخ‌های سیری برای کنترل کیفیت گوش می‌دادند و به آنها امتیاز می‌دادند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بیانیه اپل امروز به این موضوع اشاره کرد و گفت که کاربران می توانند انتخاب کنند که آیا می خواهند در امتیازدهی به عنوان بخشی از به روز رسانی نرم افزار آینده شرکت کنند یا خیر.

بسیاری از این ضبط‌های صوتی زمانی انجام می‌شوند که کاربران حتی متوجه این اتفاق نمی‌شدند، مانند مواردی که سیری فکر می‌کرد از کسی شنیده است که عبارت ماشه «Hey Siri» را می‌گوید، اما این یک اشتباه بود. این اساساً به این معنی است که قطعات صوتی تصادفی از زندگی افراد توسط تیم های اپل نگهداری و گوش داده می شود.

تصمیم این شرکت به شرح زیر است نگهبان گزارشی که نوع مکالماتی را که پیمانکاران اپل در نتیجه برنامه رتبه بندی سیری به صورت روزانه می شنیدند را روشن می کند.

همانطور که مطرح شد، هیچ راهی برای جلوگیری از ارسال نمونه های صوتی شما به سیری برای “طبقه بندی” احتمالی وجود نداشت – به جز غیرفعال کردن کامل سیری. سایر سرویس‌ها به کاربر اجازه می‌دهند تا کنترل کند که آیا می‌خواهد داده‌ها را با اپل به اشتراک بگذارد تا سرویس را بهبود بخشد، مانند گزینه «بهبود نقشه‌ها».

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی