اپل برنده استیناف بریتانیا برای رد تحقیقات ضد انحصار سافاری در مورد غارت دولتی شد

اگرچه اپل تاکنون برنده شده است، CMA گفت که “گزینه های ما را در نظر می گیرد”، که شامل امکان درخواست تجدید نظر است. بنابراین ما می‌توانیم این کشش را بیشتر ببینیم.

به گزارش رویترز، اکنون اپل برنده درخواست تجدیدنظر برای رد این تحقیقات شده است. این تصمیم توسط دادگاه تجدید نظر رقابت امروز، 31 مارس منتشر شد.

چگونه دولت انگلستان اشتباه کرد؟

قدمت آن به سال 2020 بازمی‌گردد، تنظیم‌کننده‌های بریتانیا شروع به بررسی نگرانی‌های احتمالی ضد انحصار در مورد مرورگر سافاری اپل در آیفون و آی‌پد و همچنین محدودیت بازی‌های موبایل در مرورگر خود کردند. اکنون اپل برنده درخواست تجدیدنظر شده است که توانایی بریتانیا را برای ادامه تحقیقات خود در مورد این موضوع به دلیل یک گاف دولتی لغو می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل در درخواست تجدید نظر استدلال کرد که CMA نباید “قدرت” برای راه اندازی کاوشگر داشته باشد زیرا این کار بسیار کند بود. تقریباً شش ماه پس از انتشار گزارشی از CMA در مورد اکوسیستم‌های تلفن همراه آغاز شد که شامل نگرانی‌های اپل و گوگل در مورد داشتن «دو قطبی مؤثر» با سافاری بود.

در همین حال، در اروپا، در حالی که اتحادیه اروپا جزئیات قانون بازارهای دیجیتال را بررسی می کند، زمینه برای این امکان فراهم شده است که اپل مجبور شود به فروشگاه های برنامه شخص ثالث اجازه دهد.

امروز، دادگاه تجدیدنظر رقابت در حکم خود با موضع اپل موافقت کرد مبنی بر اینکه AMC هنگامی که تحقیقات را به موقع و به موقع آغاز نکرد، «در قانون اشتباه کرده است».

پس از آغاز مراحل اولیه تحقیقات سال‌ها پیش، سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) پاییز گذشته به‌طور رسمی تحقیقاتی را در مورد تسلط مرورگر اپل بر دستگاه‌های تلفن همراه در ترکیب با توافق آن با گوگل به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض آغاز کرد. بخشی از تحقیقات همچنین بر روی این موضوع متمرکز شد که اپل چگونه خدمات بازی ابری را در سافاری محدود می کند.

به نوبه خود، CMA “از این تصمیم ابراز ناامیدی کرد” و اینکه “این خطر به طور قابل توجهی توانایی CMA را برای بررسی و مداخله موثر و موثر در بازارهایی که رقابت در آنها خوب کار نمی کند، تضعیف می کند.”

آیا واقعاً حل شده است؟