اپل و فاکسکان با موفقیت قوانین کار را در هند کاهش دادند

بر اساس این قوانین، تولید می تواند برای دو شیفت 12 ساعته شبانه روزی کار کند که این افزایش قابل توجهی نسبت به محدودیت قبلی دو شیفت نه ساعته در روز است.

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

انتقال به تولید بیشتر در هند، با این حال، بدون دست انداز سرعت نبوده است. گزارشی که در ماه گذشته منتشر شد نشان داد که چگونه نرخ رد 50 درصدی قاب‌های آیفون تولید شده توسط یک شرکت هندی، نمونه‌ای واضح از تلاش اپل برای کاهش اتکای خود به چین است.

گزارش امروز نشان می دهد که فاکسکان و اپل دو عامل اصلی لابی برای این تغییرات نیروی کار در هند بودند. یکی از بزرگترین تغییرات معرفی شده این است که “تولید دو شیفتی” ​​اکنون می تواند در هند انجام شود که مدت هاست در چین معمول بوده است.

اپل و شریک زنجیره تامین آن فاکسکان با موفقیت برای تغییر نیروی کار در هند تلاش کردند زیرا اپل همچنان به انتقال تولید بیشتر به این کشور ادامه می دهد. بر اساس گزارشی از فایننشال تایمزاین تغییرات تعداد ساعات کار کارخانه ها را افزایش می دهد، مقدار اضافه کاری مجاز را تقریباً دو برابر می کند و بیشتر.

اپل و فاکسکان در هند

سایر تغییرات عبارتند از:

  • حداکثر ساعات کار در هفته 48 ساعت محدود شده است
  • اضافه کاری 48 ساعت در هفته محدود شده است
  • ساعات اضافه کاری مجاز در هر دوره سه ماهه از 75 ساعت به 145 ساعت افزایش یافت
  • قوانین کار در شب برای زنان کاهش یافته است

این تغییرات در حالی رخ می دهد که فاکسکان و اپل به طور چشمگیری اتکای خود را به هند برای تولید افزایش داده اند. همین هفته گذشته، گزارشی حاکی از آمدن کارخانه عظیم فاکسکان به هند بود. بلومبرگ همچنین اخیراً گزارش داده است که اپل در حال اصلاح سازمان فروش خود است تا تمرکز بیشتری بر هند داشته باشد، در درجه اول با ایجاد “منطقه فروش” خود در اپل برای اولین بار.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی