اپل کارت اکنون 3% پول نقد روزانه را در Panera Bread برای سفارشات در فروشگاه و آنلاین می دهد

Apple Card Daily Cash در پایان هر روز صادر می شود و مستقیماً از طریق کارت Apple Cash شما در برنامه Wallet در آیفون شما ظاهر می شود. سپس می توانید آن پول را به بانک خود منتقل کنید، آن را در موجودی Apple Card خود اعمال کنید، یا از آن برای تامین مالی تراکنش های Apple Cash با دوستان و خانواده استفاده کنید.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

در WWDC ماه گذشته، اپل از ویژگی جدید App Clips iOS 14 با استفاده از Panera Bread به عنوان نمونه رونمایی کرد. اپل نشان داد که چگونه App Clips به شما این امکان را می دهد که به سرعت در Panera Bread با استفاده از Apple Pay سفارش دهید و با Apple وارد شوید، بدون اینکه نسخه کامل برنامه Panera Bread را از اپ استور دانلود کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

Apple Card یک شریک روزانه نقدی 3% دیگر اضافه کرده است که این بار اولین افزونه را به رستوران ها نشان می دهد. نان پانرا اعلامیه امروزه، کاربران اپل کارت اکنون می توانند هنگام پرداخت با Apple Pay در برنامه Panera Bread، در وب یا در کافی شاپ، روزانه 3% وجه نقد دریافت کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

مجموعه زباله های پلاستیکی اقیانوس Incase


همانطور که Panera Bread در اطلاعیه خود اشاره می کند، این اولین بار است که یک رستوران متعهد می شود 3٪ پاداش Apple Card ارائه دهد.

Apple Card 1% نقدی روزانه را در تمام تراکنش‌ها، 2% را در تمام تراکنش‌های Apple Pay و 3% را در معاملات از طریق خرده‌فروشان انتخابی ارائه می‌دهد. در اینجا لیست کاملی از جایی است که می توانید 3٪ پول نقد را با Apple Card دریافت کنید:

  • پمپ بنزین های اکسون و موبیل
  • نایک
  • نان پانرا
  • اپل (سخت افزار و خدمات)
  • تی موبایل
  • والگرین
  • دوان بخوانید
  • Uber و Uber Eats

جورج هانسون، مدیر ارشد دیجیتال Panera گفت: “هدف Panera این است که هر تجربه مشتری را ساده، آسان و سریع کند.” مهمانان بیشتر و بیشتری کیف پول خود را دیجیتالی می کنند و پرداخت های بدون تماس را به عنوان بخشی از برنامه عادی جدید ما انتخاب می کنند، و Panera می خواهد بخشی از این راه حل باشد. به عنوان یک برند متعهد به ارزش، ما خوشحالیم که اولین رستورانی هستیم که به مشتریان خود ارائه می دهیم وقتی سوپ ها، سالادها و ساندویچ های مورد علاقه Panera را خریداری می کنند، 3٪ پول نقد روزانه روی اپل کارت دریافت می کنند.”