اپل کارت به بیش از 12 میلیون کاربر، یک میلیارد دلار بازگشت نقدی در سال گذشته رسید

در همین بیانیه مطبوعاتی، گلدمن ساکس گفت: “ما متعهد هستیم که به ارائه یک تجربه عالی برای مشتریان اپل کارت ادامه دهیم.” با این حال، در پشت صحنه، مشارکت کمتر گلگون به نظر می رسد. ظاهرا اپل در حال پیگیری یک پیشنهاد است که در سال آینده جایگزین گلدمن ساکس خواهد شد، زیرا گلدمن ساکس پس از متحمل شدن زیان های قابل توجه، تمام مشاغل مصرفی خود را منحل می کند.

Apple Card Family نیز با استقبال قابل توجهی روبرو شده است، به طوری که بیش از یک میلیون کاربر کارت را از طریق Family Sharing به اشتراک می گذارند و 600000 نفر مالک مشترک شده اند و اعتبار برابر ایجاد می کنند.

اپل کارت در سال 2019 با مشارکت گلدمن ساکس عرضه شد. این یک تجربه کارت اعتباری ساده بدون کارمزد پنهان و یک سیستم پاداش بازگشت نقدی روزانه را ارائه می دهد. تنها در سال گذشته، مشتریان بیش از 1 میلیارد دلار پاداش نقدی روزانه به دست آورده اند.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

برای اولین بار، اپل شماره های کاربری فعال اپل کارت را که منحصراً در ایالات متحده موجود است به اشتراک می گذارد. این شرکت امروز اعلام کرد که کارت اعتباری اپل کارت بیش از 12 میلیون مشتری دارد. 30 درصد از این افراد به طور فعال از کارت استفاده می کنند و دو یا چند پرداخت در ماه انجام می دهند.

جنیفر بیلی، معاون اپل در بیانیه‌ای گفت که اپل از ادامه نوآوری و سرمایه‌گذاری در تجربه اپل کارت برنده جوایز هیجان‌زده است، زیرا ۱۲ میلیون مشتری از Apple Card برای تصمیم‌گیری‌های مالی سالم‌تر استفاده می‌کنند.