اپل کارت به ضرر ۶۶۷ میلیون دلاری دیگر گلدمن ساکس کمک کرد: «ما خوب عمل نکردیم»

در ماه ژانویه متوجه شدیم که Apple Card مسئول این کار است بیش از یک میلیارد دلار ضرر داشته است برای گلدمن ساکس در سال های اخیر. در حال حاضر، در میان شایعاتی که اپل به دنبال خروج از گلدمن است برای Amex، اولی درآمدهای سه ماهه دوم خود را منتشر کرده است و نتایج زیبا نیستند.

بررسی ویدیوی کامل 10 دقیقه ای CNBC چرا تلاش های گلدمن با مصرف کنندگان شکست خورده است.

آینده اپل کارت

در اواخر ژوئن، دیوید سولومون، مدیرعامل گلدمن ساکس، در یک مصاحبه با CNBC که “ما عملکرد خوبی نداشتیم” در مورد پیشنهادات بانکی مصرف کننده آن.

میزان دقیق ضرر و زیان گلدمن ساکس از شراکت خود با اپل کاملاً مشخص نیست، اما از سال 2020 بین 1 تا 3 میلیارد دلار بوده است.

ما نمی دانیم که چقدر ضرر از Apple Card بوده است، اما احتمالاً تکه خوبی است. و زیان 248 میلیون دلاری گلدمن در سه ماهه اول برای آن بخش را با نتایج سه ماهه دوم آن کنار هم بگذاریم و در حال حاضر 915 میلیون دلار برای سال 2023 در قرمز است.

نظر مدیر عامل گلدمن

باید منتظر بمانیم و ببینیم اگر Amex علاقه مند و قادر باشد برای تبدیل شدن به شریک جدید اپل، اما یک چیز مسلم است، برنامه گلدمن برای شکستن بخش بانکداری مصرف کننده تا سال 2025 حداقل بعید به نظر می رسد.

و در مورد اپل کارت که فراتر از ایالات متحده است. یک شریک بانکی جدید ممکن است همان چیزی باشد که او برای عرضه محصول در کشورهای جدید به آن نیاز دارد.

با زیان بانکی مصرفی گلدمن تنها در نیمه اول سال 2023 به یک میلیارد رسیده است، احتمالاً دوست دارد به اندازه اپل یا بیشتر از شراکت اپل کارت خود خارج شود.

“Platform Solutions” نام بخشی است که شامل اپل کارت، چندین کارت اعتباری جنرال موتورز و سایر خدمات بانکی مصرف کننده گلدمن است.

حالا گلدمن خود را به اشتراک گذاشته است نتایج سه ماهه دوم 2023 و نتایج نشان دهنده مشکلات مداوم برای اپل کارت و سایر محصولات مصرفی گلدمن است.

تنها در سه ماهه ژوئن، زیان خالص 667 میلیون دلاری بانک (872 میلیون دلار قبل از کسر مالیات) ثبت شده است. اگرچه این بخش افزایش درآمد را ثبت کرد، اما ذخیره ضررهای اعتباری بسیار بالا بود.

گلدمن که به سرعت تمام ۶۵۹ میلیون دلار درآمد سه ماهه و بیشتر را به دست آورد، ۵۴۴ میلیون دلار ضرر اعتباری و ۹۸۷ میلیون دلار هزینه عملیاتی داشت.

عوامل جالبی وجود دارد که چرا این غول بانکی نتوانسته در بازار مصرف رقابت کند، اما تعدادی از آنها شامل نداشتن کارکنانی با چندین دهه تجربه در ارائه خدمات به مصرف کنندگان و دست کم گرفتن رقابت در فضا است.

در اوایل سال جاری، متوجه شدیم که این ضررهای بانکی مصرف کننده عمدتاً از Apple Card و خرید گلدمن به نام GreenSky ناشی شده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

در مورد اینکه چرا گلدمن با ارائه خدمات بانکداری مصرف کننده نوپای خود چنین دوران سختی را سپری می کند، این شرکت می گوید که دلیل اصلی آن مفاد ضرر وام است، یعنی زمانی که بانک باید موجودی کارت، اعتبار و وام های معوق بیش از حد انتظار را تسویه کند.

بیش از نیم میلیارد ضرر دیگر