اینتل در برابر اپل: آخرین حمله چیپ میکر گل خود را به ثمر رساند

چیزی که این شرکت توانسته نشان دهد این است که آخرین تراشه اینتل بهتر از یک تراشه قدیمی اینتل است. کی باورش می شد ؟

رنگ قرمز در این نمودار در واقع یک مک بوک پرو مجهز به اینتل است که به طور دقیق از Core i9 9980HK در کنار AMD Radeon Pro 5600M استفاده می کند، در مقابل Core i5 11400H در کنار GeForce RTX 3060.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی نبرد یک طرفه اینتل و اپل از زمانی که اپل تغییر از مک های اینتل به اپل سیلیکون را اعلام کرد، باعث خشم سازنده تراشه شد. با این حال، آخرین حمله اینتل به مک ها تا حدودی یک هدف شخصی است.

اینتل اکنون با مجموعه‌ای از اسلایدهای جدید طراحی شده است که نشان می‌دهد که رایانه‌های شخصی ویندوزی دستگاه بازی بهتری نسبت به مک است (که هر کاربر مک می‌تواند آن را انکار کند) پیشرفت کرده است. گیمر روی کامپیوتر.

در تماسی که اخیرا با رایان شروت اینتل درباره عملکرد پردازنده‌های لپ‌تاپ‌های سری H یازدهم اینتل انجام شد، او مدتی زمان گذاشت تا بر سر راه اپل سایه افکند. […] به گفته اینتل، این تجربه بازی ضعیف مک است که دستگاه های خود را برتر می کند […]

اینتل در ژانویه شروع به توهین به اپل کرد، زمانی که مدیر عامل جدید اپل، اپل را “برند سبک زندگی” نامید و در عین حال اذعان کرد که باید عقب بیفتد. در ماه فوریه، اینتل تبلیغاتی را اجرا کرد که در آن کارهایی را که می‌توانید روی رایانه شخصی انجام دهید، اما نه در مک، برجسته می‌کرد – که در واقع از صفحه لمسی استفاده می‌کرد و یک بازی قطع شده را در macOS انجام می‌داد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

برای نشان دادن عملکرد بهتر بازی در رایانه شخصی به جای مک، اینتل نموداری را نشان می دهد که عملکرد رایانه ای را که آخرین تراشه های سری H خود را اجرا می کند با مک بوک پرو مقایسه می کند. مشکل، همانطور که سایت اشاره می کند، این است که مقایسه با MacBook Pro M1 انجام نمی شود، بلکه با … اینتل انجام می شود!

این سازنده تراشه با تلاش برای نشان دادن برتری رایانه های شخصی ویندوزی نسبت به مک، مقایسه ای را با یک مک مجهز به اینتل انجام می دهد.

زمینه

یک ماه بعد، ناامیدی آشکار، اینتل استخدام شد من یک مک هستم بازیگر جاستین لانگ برای مسخره کردن Mac M1s. در اواخر همان ماه، پت گلسینگر، مدیر عامل اینتل، همه آن را به عنوان یک “مفرح رقابتی” رد کرد و گفت که این شرکت همچنان امیدوار است در آینده تامین کننده اپل باشد. سپس، در ماه آوریل، این شرکت یک مک بوک پرو را در تبلیغی برای … پردازنده ای که دستگاه از آن استفاده نمی کند، معرفی کرد.

آخرین ارائه اینتل و اپل گل خود را به ثمر رساند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اگر بخواهیم منصف باشیم، بازی در مک بد است، و این چیزی نیست که من بخواهم انجام دهم. اما من هنوز تعجب می کنم که اینتل از این همه عصبانی است. حتی پرسیدم اینتل پل هایش را با اپل می سوزاند؟ پاسخ این بود که اپل علناً حرکت خود را به سمت سیلیکون خود اعلام کرده است و اکنون یک رقیب است. فکر می کنم در عشق و جنگ همه چیز عادلانه است.