برنامه McIntosh SEED اهداف بزرگی دارد – و کمک اپل

نجات جنگل ها از جامعه محلی و همچنین سیاره محافظت می کند.

لیتلز می گوید: «در جامعه ما، دارایی به عنوان یک بدهی تلقی می شود، نه یک دارایی. ما همچنین فهمیدیم که بی عدالتی های زیادی در جامعه ما اتفاق می افتد. مردم می آمدند و قیمت مناسبی برای چوب ما یا منطقه مناسب نمی دادند و وقتی چوب را می بریدند فقط منظره را تخریب می کردند. برای جامعه ما و محیط زیست خوب نبود.

شریل پترسون و جان لیتلز، مدیران McIntosh SEED، پیشینه ای را ارائه کردند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

لیتلز و پیترسون در کارهای اولیه خود با تولیدکنندگان کشاورزی و مالکان زمین، به اعماق جنوب از طریق جورجیا، می سی سی پی و آلاباما سفر کردند. آنها متوجه شدند که چگونه زمین های جنگلی در مناطق ثروتمندتر و عمدتاً سفیدپوست در مقایسه با جوامع فقیر و عمدتا سیاهپوست به نظر می رسد.

شریل پترسون، معاون مدیر کل McIntosh SEED می‌گوید: «ما مکانی را می‌خواستیم که در واقع بتوانیم زمین‌داران را بیاوریم، یک مکان نمایشی که بتوانند شیوه‌های حفاظتی را ببینند. «صاحب زمین را در جایگاهی از قدرت قرار می دهد» […]

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


ایوان اسمیت، صندوق حفاظت، گفت که حفظ و احیای جنگل ها یک حلقه با فضیلت برای جنوب است.

McIntosh SEED برای ترویج جنگلداری پایدار، دستیابی به عدالت نژادی و ایجاد انعطاف پذیری در آب و هوا همکاری می کند. McIntosh SEED از طریق کارگاه‌ها، آموزش‌ها و برنامه‌ریزی متمرکز بر جامعه در حال توسعه یک استراتژی مشترک برای حفظ زمین BIPOC و اقدامات آب و هوایی بهبود یافته است که می‌تواند در سراسر منطقه مقیاس‌پذیر شود.

جنگل 1148 هکتاری McIntosh SEED در سال 2015 با مشارکت The Conservation Fund خریداری شد و اولین جنگل اجتماعی سیاه پوست در ایالات متحده است. هدف این سازمان غیرانتفاعی از طریق کار آموزشی که در محل انجام می‌دهد، صدای مالکان سیاه‌پوست و قهوه‌ای را در جنبش حفاظت از زمین تقویت می‌کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با بهره برداری از هزاران مزرعه و جنگل خانوادگی و مالکان نهادی سیاه پوست – در درجه اول کلیساها و کالج ها و دانشگاه های سیاهپوست تاریخی – تلاش های آنها به مبارزه با تغییرات اقلیمی کمک می کند و از بهترین شیوه ها برای انعطاف پذیری و سازگاری با آب و هوا در زمین های خصوصی حمایت می کند.

اسمیت می گوید: “این نوعی اثر دوگانه جنوب ایالات متحده است، به عنوان یکی از بزرگترین منابع انتشار کربن در ایالات متحده، و همچنین به دلیل از بین رفتن جنگل ها، که ابزاری فوق العاده قدرتمند در کاهش تغییرات آب و هوایی است.” . و سپس در همان زمان، این جمعیت ها به ویژه در معرض جابجایی و تأثیرات ناشی از تغییرات آب و هوایی هستند.

اپل توضیح داد که چگونه با The Conservation Fund برای حمایت از McIntosh SEED، یک برنامه جنگلداری که برای ترویج عدالت نژادی، تشویق جنگلداری پایدار و کمک به مبارزه با تغییرات آب و هوایی طراحی شده، همکاری کرده است.

اپل نقشی را که توسط سازمان غیرانتفاعی مستقر در جورجیا ایفا می‌کند، توصیف کرد.

لیتلز در حالی که منابع مدیریت زمین در دسترس زمیندارانی را که McIntosh SEED قبلاً با آنها کار می کرد، تحقیق می کرد، متوجه شد که فقط عدم آگاهی نیست که به تخریب زمین در جوامع کمک می کند. فرهنگی هم بود

لیزا جکسون، معاون محیط‌زیست، سیاست‌گذاری و رسانه‌های اجتماعی اپل می‌گوید: «برای ترویج عدالت و مبارزه با تغییرات آب‌وهوایی، ما باید منابع را به اشتراک بگذاریم و با سازمان‌هایی که تخصص واقعی در زمین دارند شریک شویم.» من همیشه بر این باور بوده‌ام که قوی‌ترین راه‌حل‌ها از متمرکز کردن آسیب‌پذیرترین جوامع ناشی می‌شود، نه نادیده گرفتن آنها. در مکان‌هایی مانند شهرستان مک‌اینتاش، خانواده‌ها گرد هم می‌آیند تا زمینی را حفظ کنند که همه ما را حفظ می‌کند.