هدیه 10 ساله اپل برای کارمندان

آلومینیوم استفاده شده برای این جایزه همان آلومینیومی است که در محصولات اپل استفاده شده است. لوگوی اپل از جنس استیل ضد زنگ در قسمت جلویی قرار دارد که در کنار آن عدد “10” به همراه نام کارمند حک شده است. شما همچنین یک پارچه پولیش اپل در جعبه دریافت می کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

همچنین یک یادداشت تبریک دستی از طرف تیم کوک، مدیر عامل اپل وجود دارد:

در اینجا یک ویدیو از سال 2012 است که نسخه شیشه ای جایزه خدمات 10 ساله اپل را به نمایش می گذارد:



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

ویدیو از DongleBookPro، یکی از بهترین متصدیان سخت افزار کمیاب و نمونه اولیه اپل. این ویدئو توضیح می‌دهد که اپل برای جایزه 10 ساله خود در حدود سال‌های 2020 یا 2021 به این طراحی آلومینیومی جدید روی آورد. در گذشته، این شرکت جایزه مشابهی را به کارمندان ارائه می‌کرد، اما این جایزه کریستال بود تا آلومینیوم. (طرح قبلی را در زیر مشاهده می کنید.)

یادداشت همراه با قیمت، روند تولید را با جزئیات بیشتری توضیح می دهد:

ویدیوی جدیدی که در یوتیوب منتشر شده است، نگاه بسیار جالبی به آنچه که به عنوان یکی از «نادرترین محصولات اپل در جهان» توصیف می‌شود، ارائه می‌کند: قیمت 10 ساله. این هدیه ای است که اپل پس از رسیدن به مرز 10 ساله به کارمندان می دهد. این محصول از آلومینیوم مشابه محصولات اپل ساخته شده است و لوگوی اپل از جنس استیل ضد زنگ در مرکز آن قرار گرفته است.

برند جدید 10 Years of Aluminium Trophy

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


DongleBookPro می گوید نسخه های 20 و 30 ساله این جایزه نیز وجود دارد. در واقع، آنها فکر می کنند که نسخه 30 ساله برخلاف نقره ای که در این نسخه استفاده شده، آلومینیوم خاکستری فضایی است.

از طرف همه در اپل، از شما برای همه چیزهایی که در سفر ما با هم به ارمغان می آورید سپاسگزاریم.

رسیدن به این لحظه سرنوشت ساز را تبریک می گویم. کاری که انجام داده‌اید، چالش‌هایی که بر آن‌ها غلبه کرده‌اید، و پیشرفت‌هایی که ممکن کرده‌اید، همگی نقشی عمیق و پایدار در ماموریت اپل برای تغییر جهان به سوی بهتر شدن دارند.

جایزه 10 ساله شما از همان آلومینیوم سری 6000 ساخته شده است که ما برای ساخت محصولات خود استفاده می کنیم. بقایای فرآیند تولید جمع آوری و فرموله می شود تا یک آلیاژ سفارشی 100% بازیافتی ایجاد شود. آلیاژ به شمش های بلند ریخته می شود، سپس هر شمش به بلوک هایی بریده می شود که تا اندازه نهایی ماشین کاری می شوند. سطح با سندبلاست ریز و لبه های آن الماس تراش شده است. سپس بلوک آنودایز می شود تا پوشش را ببندد و یک لایه محافظ ایجاد کند. در نهایت لوگوی اپل از فولاد ضد زنگ در مرکز قرار داده شده است.

ویدیوی کامل قطعا ارزش دیدن را دارد. من نسخه کریستالی این جایزه را در گذشته دیده بودم، اما این اولین بار است که نسخه آلومینیومی بازطراحی شده را می بینم. اگر اطلاعات بیشتری در مورد این جایزه دارید، می توانید اطلاعات تماس من را اینجا بیابید.

نسخه شیشه ای