بلومبرگ: اپل در حال تغییر شکل سازمان فروش خود برای تمرکز بیشتر بر هند است.

علاوه بر این، اپل نه تنها شاهد افزایش تقاضا در هند است، بلکه این شرکت به طور فزاینده ای بر تولید این کشور تمرکز می کند. همین هفته گذشته، گزارشی حاکی از آمدن کارخانه عظیم فاکسکان به هند بود.

آخرین تغییرات ساختار مدیریتی اپل را تحت تأثیر قرار می دهد، اما نه بر نحوه گزارش فروش منطقه ای در نتایج مالی عمومی. در این اظهارات، این شرکت هند را در رده اروپا و همچنین خاورمیانه و آفریقا را شامل می شود. همچنین به چهار منطقه دیگر تقسیم می شود: قاره آمریکا، چین بزرگ، ژاپن و بقیه آسیا و اقیانوسیه.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

تجدید ساختار با این هماهنگی دارد بلومبرگ اشاره به افزایش تقاضای اخیر در هند دارد و به این کشور «برجستگی فزاینده‌ای» در اپل می‌دهد. این گزارش به «افرادی که از این موضوع مطلع هستند» اشاره می کند زیرا این تغییرات به طور عمومی توسط اپل اعلام نشده است.

طبق گزارش جدید اپل، اپل در حال اصلاح استراتژی‌های فروش بین‌المللی خود برای تمرکز بیشتر بر هند است. بلومبرگ. به عنوان بخشی از تغییر سازمان، هند برای اولین بار به “منطقه فروش” خود در اپل تبدیل خواهد شد.

اپل پس از بازنشستگی معاون رئیس هند، خاورمیانه، مدیترانه، اروپای شرقی و آفریقا – هوگ اسمن – اخیراً این تغییر را ایجاد می کند. با رفتن او، سازنده آیفون در حال ارتقا مدیر هندی خود است که به Asseman گزارش داده است. آن مدیر، آشیش چاودری، اکنون مستقیماً به مایکل فنگر، رئیس فروش محصولات اپل گزارش می دهد.

این گزارش توضیح می‌دهد که اپل با توجه به کناره‌گیری اخیر یک معاون رئیس‌جمهور این تغییر را انجام می‌دهد: